Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig med de over.

Har nettopp klagd på to innlegg der inne der han unevnelige snakkes om stengte tråder, avsporing begrunnelse.
Hva om han fikk igjen med samme mynt, at folk klager massivt på hans innlegg som avsporer osv?

Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden):

Er nok prøvd opp gjennom årene. Tror ikke organisert mailutsendelse til MOD ville funket heller. Personlig oppmøte av flere kunne funket, men der nok verre å få til:)

Kan jo ikke gi opp?
Da har han jo vunnet.

Lenke til kommentar
HYYYL skrev (1 minutt siden):

Da har han jo vunnet.

Han kommer aldri til å vinne noe som helst, foruten en og annen småpremie på travbanen. Det kommer til å bli noe ensomt for ham der inne, selv om han nå hevder det er bedre der inne (trollene har jo stukket hit). Virker ikke som han får særlig napp hos bonden heller, selv om han er i lettere harnisk over at han ikke kan komme med sedvanlig transeprat og orddelinger her inne. Sistnevnte skal jo igjen komme med sjokkerende avsløringer. Første "overraskelse" er jo at han ikke er bonde fra Hardanger, noe alle var klar over. Jeg har en klar formening om hva han holder på med, men skal la det ligge. 

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden):

Han kommer aldri til å vinne noe som helst, foruten en og annen småpremie på travbanen. Det kommer til å bli noe ensomt for ham der inne, selv om han nå hevder det er bedre der inne (trollene har jo stukket hit). Virker ikke som han får særlig napp hos bonden heller, selv om han er i lettere harnisk over at han ikke kan komme med sedvanlig transeprat og orddelinger her inne. Sistnevnte skal jo igjen komme med sjokkerende avsløringer. Første "overraskelse" er jo at han ikke er bonde fra Hardanger, noe alle var klar over. Jeg har en klar formening om hva han holder på med, men skal la det ligge. 

Han har vunnet.
Fått stengt de trådene han vil,
slettet de innleggene han vil,
ødelagt off-topic
og jagd brukerne ut.

Lenke til kommentar
HYYYL skrev (2 minutter siden):

Han har vunnet

Uenig. Vi kan gjøre det samme her som på vgd, uten innblanding fra trollet. Jeg ser på det som en seier. Samme hvor vi prater off topic vel? 

VGD er ødelagt uansett, uavhengig av trollet. 

Lenke til kommentar
HYYYL skrev (1 minutt siden):

og jagd brukerne ut.

Massiv klage kan jo funke, ser jo ikke bort fra det, men har lite forhåpninger.

Man kan jo se annerledes på det, iallefall gjør jeg det. Jeg har ikke noe problem med å skrive der inne, og ser frem til at det blir litt mer "schwung" over fotballtrådene. Sjelden jeg svarer trollnickene der inne. Om jeg kommenterer noe de skriver, så svarer jeg aldri dem direkte. Som J96 oppfordrer til; ignorering er veldig greit virkemiddel.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...