Fart-Prympilay Skrevet 11. mai 2020 Del Skrevet 11. mai 2020 NNightwish skrev (Akkurat nå): Skyldes the snøen? Kunne ha vært, men dette skyldes i hovedsak noen gaudere på den andre siden. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 11. mai 2020 Del Skrevet 11. mai 2020 Enig med de over. Har nettopp klagd på to innlegg der inne der han unevnelige snakkes om stengte tråder, avsporing begrunnelse. Hva om han fikk igjen med samme mynt, at folk klager massivt på hans innlegg som avsporer osv? Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 11. mai 2020 Del Skrevet 11. mai 2020 TheIceman10 skrev (Akkurat nå): Kunne ha vært, men dette skyldes i hovedsak noen gaudere på den andre siden. Joda, klar over det. Håpløst, så nå regner jeg meg som flyktning. Lenke til kommentar
EL-Grozzo Skrevet 11. mai 2020 Del Skrevet 11. mai 2020 NNightwish skrev (5 minutter siden): Her var det imponerende trafikkaos. Skyldes the snøen? Ser frem til grillsesongen i september. pondus er sjefen... Lenke til kommentar
Fart-Prympilay Skrevet 11. mai 2020 Del Skrevet 11. mai 2020 NNightwish skrev (3 minutter siden): Håpløst, så nå regner jeg meg som flyktning. Flott! Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 11. mai 2020 Del Skrevet 11. mai 2020 lsklars skrev (57 minutter siden): J treffer spikeren på hodet i 23:58 tråden nå. Bare å tomle det til topps folkens. Enig. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 11. mai 2020 Del Skrevet 11. mai 2020 EL-Grozzo skrev (1 minutt siden): pondus er sjefen... Eneste jeg har lest av tegneserie på 2000-tallet. Nedtur når Øverli legger inn årene. 1 Lenke til kommentar
Fart-Prympilay Skrevet 11. mai 2020 Del Skrevet 11. mai 2020 HYYYL skrev (6 minutter siden): Hva om han fikk igjen med samme mynt, at folk klager massivt på hans innlegg som avsporer osv? Vi har prøvd lenge, men forgjeves.. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 11. mai 2020 Del Skrevet 11. mai 2020 TheIceman10 skrev (2 minutter siden): Vi har prøvd lenge, men forgjeves.. Om flere (alle) gjorde samme, konsekvent og massivt hver gang han avsporer osv. Verd et forsøk? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 11. mai 2020 Del Skrevet 11. mai 2020 HYYYL skrev (7 minutter siden): folk klager massivt på hans innlegg som avsporer osv? Er nok prøvd opp gjennom årene. Tror ikke organisert mailutsendelse til MOD ville funket heller. Personlig oppmøte av flere kunne funket, men der nok verre å få til:) Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 11. mai 2020 Del Skrevet 11. mai 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Er nok prøvd opp gjennom årene. Tror ikke organisert mailutsendelse til MOD ville funket heller. Personlig oppmøte av flere kunne funket, men der nok verre å få til:) Kan jo ikke gi opp? Da har han jo vunnet. Lenke til kommentar
Fart-Prympilay Skrevet 11. mai 2020 Del Skrevet 11. mai 2020 HYYYL skrev (4 minutter siden): Verd et forsøk? Vil nok være mer fornuftig at flere kontakter utviklingsredaktør Brenne direkte. Å sende en mail til den "vanlige" mailadressen blir som å henvende seg til en betongvegg, noe vi vet av erfaring. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 11. mai 2020 Del Skrevet 11. mai 2020 HYYYL skrev (1 minutt siden): Da har han jo vunnet. Han kommer aldri til å vinne noe som helst, foruten en og annen småpremie på travbanen. Det kommer til å bli noe ensomt for ham der inne, selv om han nå hevder det er bedre der inne (trollene har jo stukket hit). Virker ikke som han får særlig napp hos bonden heller, selv om han er i lettere harnisk over at han ikke kan komme med sedvanlig transeprat og orddelinger her inne. Sistnevnte skal jo igjen komme med sjokkerende avsløringer. Første "overraskelse" er jo at han ikke er bonde fra Hardanger, noe alle var klar over. Jeg har en klar formening om hva han holder på med, men skal la det ligge. 1 1 Lenke til kommentar
Fart-Prympilay Skrevet 11. mai 2020 Del Skrevet 11. mai 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Jeg har en klar formening om hva han holder på med, men skal la det ligge. Tror ingen orker å bite på agnet hans.. Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 11. mai 2020 Del Skrevet 11. mai 2020 Virker noe desperat på andre siden nå Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 11. mai 2020 Del Skrevet 11. mai 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Han kommer aldri til å vinne noe som helst, foruten en og annen småpremie på travbanen. Det kommer til å bli noe ensomt for ham der inne, selv om han nå hevder det er bedre der inne (trollene har jo stukket hit). Virker ikke som han får særlig napp hos bonden heller, selv om han er i lettere harnisk over at han ikke kan komme med sedvanlig transeprat og orddelinger her inne. Sistnevnte skal jo igjen komme med sjokkerende avsløringer. Første "overraskelse" er jo at han ikke er bonde fra Hardanger, noe alle var klar over. Jeg har en klar formening om hva han holder på med, men skal la det ligge. Han har vunnet. Fått stengt de trådene han vil, slettet de innleggene han vil, ødelagt off-topic og jagd brukerne ut. Lenke til kommentar
Fart-Prympilay Skrevet 11. mai 2020 Del Skrevet 11. mai 2020 Justice 96 skrev (2 minutter siden): Virker noe desperat på andre siden nå Turtelduene får bare sitte der og stryke hverandre medhårs. Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 11. mai 2020 Del Skrevet 11. mai 2020 HYYYL skrev (2 minutter siden): Han har vunnet Uenig. Vi kan gjøre det samme her som på vgd, uten innblanding fra trollet. Jeg ser på det som en seier. Samme hvor vi prater off topic vel? VGD er ødelagt uansett, uavhengig av trollet. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 11. mai 2020 Del Skrevet 11. mai 2020 HYYYL skrev (1 minutt siden): og jagd brukerne ut. Massiv klage kan jo funke, ser jo ikke bort fra det, men har lite forhåpninger. Man kan jo se annerledes på det, iallefall gjør jeg det. Jeg har ikke noe problem med å skrive der inne, og ser frem til at det blir litt mer "schwung" over fotballtrådene. Sjelden jeg svarer trollnickene der inne. Om jeg kommenterer noe de skriver, så svarer jeg aldri dem direkte. Som J96 oppfordrer til; ignorering er veldig greit virkemiddel. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 11. mai 2020 Del Skrevet 11. mai 2020 Hadde jeg ikke hatt masse varme og godvær i bagasjen fra i vinter, så hadde jeg klikket på denne våren. Værgudene er verdiløse! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg