SirJames™ Skrevet 10. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2020 (endret) 3 minutes ago, Tyttebærtryne said: Liker Danmark jeg, har feriert der i flere år. Jeg også, var flere år på vestkysten. Flotte steder, god mat, billig øl og hyggelige folk. I tillegg har de ikke idiotiske pekefingre a la telt over ølkassene etter kl 20... Endret 10. mai 2020 av SirOwen Skål, VÅKS, DHDSM Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 10. mai 2020 Del Skrevet 10. mai 2020 SirOwen skrev (6 minutter siden): DHDSM Skal ikke begi meg inn på denne. Blir sikkert noe stygt ut av det. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 10. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2020 Just now, Tyttebærtryne said: Skal ikke begi meg inn på denne. Blir sikkert noe stygt ut av det. Hehe, go for it. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 10. mai 2020 Del Skrevet 10. mai 2020 Ruller igang sesong 5 episode 1 av Sopranos. Episoden hvor Steve Buscemi entrer scenen. Nu tar det av! Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 10. mai 2020 Del Skrevet 10. mai 2020 (endret) Tyttebærtryne skrev (1 time siden): J96 har jo foreslått ignorering flere ganger. Greia har pågått i over 15 år. All erfaring sier at ignorering er eneste vei å gå. Som du sier, målet er å få folk til å lese på sosiale medier, og de biter på, hver forbanna gang. Kan ikke begripe at det er så vanskelig å skjønne at oppmerksomhet gir næring. Alt blir skrevet med en eneste hensikt, provosering. Selv det å nevne greia her inne gir næring, vær du sikker. Total ignorering er eneste utvei. Over alt. Glem at problemet eksisterer. Overse! Vil noen absolutt bruke tid og energi på denne greia, er det fullt mulig å bruke privat melding i større grad, sånn at trollet ikke får med seg hva som skjer. Vær smartere enn trollet, det burde ikke kreve allverdens av IQ. Jeg er ikke alltid like imponert over modereringen her inne, men de skal jammen ha all ære for å gjøre kort prosess med troll. Endret 10. mai 2020 av Justice 96 1 1 Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 10. mai 2020 Del Skrevet 10. mai 2020 Tyttebærtryne skrev (1 time siden): Har de ikke sagt at de skal være mer oppmerksomme på "nye" nick De sier så mye rart. Ingenting er til å stole på. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 11. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2020 Time to hit the sack, losers ? Good night, all wackos!! Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 11. mai 2020 Del Skrevet 11. mai 2020 HYYYL skrev (9 timer siden): Må kunne g¨å ann å stoppe han vel? Kanskje noen kan sende en mail til mod og forklare hvordan han holder på? Tro meg, jeg har prøvd. Eneste de svarer er at de ikke kommenterer andre brukere. Ergo, helt nytteløst. Han er på lag med MOD der inne, sikkert fordi han var med i VG-artikkel fra 2012. Fredet sådan. Hadde MOD hatt oversikt over VGD hadde de forstått det, men de gir åpenbart blanke i forumet om dagen (noe de har gjort i lang tid). Man kan si mye om MOD her inne, men her spiller de i det minste på lag med brukerne sine. På VGD er de fraværende. 1 Lenke til kommentar
Fart-Prympilay Skrevet 11. mai 2020 Del Skrevet 11. mai 2020 lsklars skrev (33 minutter siden): Han er på lag med MOD der inne, sikkert fordi han var med i VG-artikkel fra 2012. Fredet sådan. Den ubehagelige sannhet. Jeg har ikke vært den mest pliktoppfyllende selv mtp total ignorering, men er nok den eneste veien å gå. Til og med bonden har smått begynt å skjønne det. Gleder meg til å legge fokuset mer over på oddsing og fantasy når den tid kommer. Oog "diskutere" med Roy, sel sakt! PS: Flott GIF! Lyspære avlevert! Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 11. mai 2020 Del Skrevet 11. mai 2020 (endret) lsklars skrev (1 time siden): Han er på lag med MOD der inne, sikkert fordi han var med i VG-artikkel fra 2012. Garantert en slags avtale etter å ha vært omtalt i avisa, ja, det sier seg nesten selv. Husk at dette er et troll som har eksistert omtrent like lenge som det har eksistert internett, som kan sine metoder og bruker alle knep i verden. Når de som trekker i trådene der er korrupte i tillegg, da er det lite man kan gjøre. Endret 11. mai 2020 av Justice 96 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 11. mai 2020 Del Skrevet 11. mai 2020 Bare å glemme OT-tråder inne på VGD nå, men vi har heldigvis denne tråden. Lenke til kommentar
Fart-Prympilay Skrevet 11. mai 2020 Del Skrevet 11. mai 2020 Nattkjolemedurin skrev (1 minutt siden): Bare å glemme OT-tråder inne på VGD nå, men vi har heldigvis denne tråden. Jau, bare å legge OT død på ubestemt tid! Lenke til kommentar
Fart-Prympilay Skrevet 11. mai 2020 Del Skrevet 11. mai 2020 Snør som bare juling. Dette til orientering. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 11. mai 2020 Del Skrevet 11. mai 2020 TheIceman10 skrev (2 minutter siden): Jau, bare å legge OT død på ubestemt tid! RIP! Lenke til kommentar
Fart-Prympilay Skrevet 11. mai 2020 Del Skrevet 11. mai 2020 Nattkjolemedurin skrev (1 minutt siden): RIP! Var hyggelig så lenge det varte! Eller, hyggelig var det kun glimtvis etter november´18. Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 11. mai 2020 Del Skrevet 11. mai 2020 Funker helt greit på diskusjon når det er folk her. Kun mangelen på aktivitet fra kjente her, som gjør at jeg fortsatt svinger innom vgd. Forumet har vært kunstig i live i evigheter, og etter inntreden av modbot i tillegg til de korrupte modsa, ble stedet et langt kjipere sted å være. Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 11. mai 2020 Del Skrevet 11. mai 2020 TheIceman10 skrev (8 minutter siden): Snør som bare juling. Dette til orientering. Samme her. Føler jeg bor i Tromsø eller noe. Skjønner hvordan Kent har det! 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 11. mai 2020 Del Skrevet 11. mai 2020 Justice 96 skrev (2 minutter siden): Funker helt greit på diskusjon når det er folk her. Kun mangelen på aktivitet fra kjente her, som gjør at jeg fortsatt svinger innom vgd. Forumet har vært kunstig i live i evigheter, og etter inntreden av modbot i tillegg til de korrupte modsa, ble stedet et langt kjipere sted å være. Jeg har jo tidligere lansert muligheten for at vi er mer aktiv her inne, spes. på dagtid. Mulig trollet har hjulpet meg i mitt ønske? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg