Tyttebærtryne Skrevet 10. mai 2020 Del Skrevet 10. mai 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Er sikker på det jeg også. Merkelig oppførsel. Egentlig så er det ikke merkelig overhodet. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 10. mai 2020 Del Skrevet 10. mai 2020 Ale-Fawk skrev (1 minutt siden): Jeg svarer han iblant ja, noe som sikkert er dumt, men klarer ikke dy meg. Jeg synes det er dumt når vi ser hvordan han holder på. Får slettet uskyldige innlegg, tråder, kastet ut folk osv. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 10. mai 2020 Del Skrevet 10. mai 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): Lave odds på at vgd forsvinner før coronaviruset gjør det.. ? Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 10. mai 2020 Del Skrevet 10. mai 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Nei, god natt folkens. God natt. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 10. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2020 Just now, Stormoen33 said: Nei, god natt folkens. God natt, drøm søtt om troillungan.. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 10. mai 2020 Del Skrevet 10. mai 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Nei, god natt folkens. Nattinatt, Moen! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 10. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2020 Temmelig svett etter å ha sett ferdig "Gangs of London". Blir liksom antiklimaks å rulle igang en annen serie nå. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 10. mai 2020 Del Skrevet 10. mai 2020 (endret) Tyttebærtryne skrev (7 minutter siden): Hmmm. Har Son nytt nick der inne også nå? Når man ser hva Prix slipper unna med der inne så kan man jo lure. Nei tror ikke Son har et nytt nick nå. Tenkte mer på hvor mange han har hatt der inne. Hadde jo Rouy eller hva det var før det igjen. B har også hatt mange nick der inne. De tar ikke tak i dette skikkelig og mitt inntrykk er at det sklir ut mer og mer for hvert år. Modereringen blir bare verre og verre. Åpningsinnlegg i tråder slettes uten grunn og innlegg forsvinner bare mystisk uten at det har brutt noen regler. Blir helt matt. Endret 10. mai 2020 av Nattkjolemedurin Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 10. mai 2020 Del Skrevet 10. mai 2020 Nattkjolemedurin skrev (1 minutt siden): Blir helt matt. Noen er nok fornøyde da. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 10. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2020 Diskusjon.no er mer som Danmark, hvis VGD er Norge. I Danmark er det fortsatt strengt, men hver gang jeg kommer dit senker jeg på en måte skuldrene. Det er mer avslappet, og man kan ta en "lille" nå og da uten at folk bryr seg. I tillegg kan man snakke med folk, akkurat som med modza her inne. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 10. mai 2020 Del Skrevet 10. mai 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Diskusjon.no er mer som Danmark, hvis VGD er Norge. I Danmark er det fortsatt strengt, men hver gang jeg kommer dit senker jeg på en måte skuldrene. Det er mer avslappet, og man kan ta en "lille" nå og da uten at folk bryr seg. I tillegg kan man snakke med folk, akkurat som med modza her inne. Hmmmm. Ganske treffende beskrivelse. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 10. mai 2020 Del Skrevet 10. mai 2020 Amen to that, Owen. Nå tenker jeg å sette i gang med Billions ses 5 her, men titter nok innom tråden imorgen også. Good night. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 10. mai 2020 Del Skrevet 10. mai 2020 Nattkjolemedurin skrev (Akkurat nå): Amen to that, Owen. Nå tenker jeg å sette i gang med Billions ses 5 her, men titter nok innom tråden imorgen også. Good night. Good night and good luck, Nattkjole! 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 10. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2020 Just now, Tyttebærtryne said: Hmmmm. Ganske treffende beskrivelse. Kanskje ta en ferietur til Danmark hvis sydenturen går i vasken i sommer, mange år siden jeg besøkte wienerbrødlandet. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 10. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2020 2 minutes ago, Nattkjolemedurin said: Nå tenker jeg å sette i gang med Billions ses 5 her Skal rulle igang S05E02 akkurat nå selv, have a good one! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 10. mai 2020 Del Skrevet 10. mai 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): Kanskje ta en ferietur til Danmark hvis sydenturen går i vasken i sommer, mange år siden jeg besøkte wienerbrødlandet. Deilig og være norsk i Danmark, SI. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 10. mai 2020 Del Skrevet 10. mai 2020 SirOwen skrev (5 minutter siden): Kanskje ta en ferietur til Danmark hvis sydenturen går i vasken i sommer, mange år siden jeg besøkte wienerbrødlandet. Du kommer deg jo fort dit også. Liker Danmark jeg, har feriert der i flere år. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 10. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2020 2 minutes ago, Nattkjolemedurin said: Deilig og være norsk i Danmark, SI. Det er sgu dejligt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg