Tyttebærtryne Skrevet 10. mai 2020 Del Skrevet 10. mai 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Jeg bruker ikke tid på det selv. Det er i tillegg for enkelt å registrere nytt nick der inne, så man er kvitt problemet i veldig kort tid uansett. Kommer garantert tilbake noe også historien viser. Har de ikke sagt at de skal være mer oppmerksomme på "nye" nick? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 10. mai 2020 Del Skrevet 10. mai 2020 Ale-Fawk skrev (Akkurat nå): Tror ikke man kan anmelde noen for at de kaller deg «kuksuger» eller indirekte ber deg ta selvmord. Så selv meldingen på Twitter 12 minutter etter at den var ute, men valgte å ignorere det. Så gikk det knapt en halvtime før det ble nevnt i humortråden. Det er jo akkurat det han vil, at vi skal sjekke twitterfeeden hans ofte og kommentere innholdet etterpå. Jeg så også på twitter men valgte å ikke kommentere noenting. Jeg siterte han jo i en tråd som ble slettet og spurte om han koste seg når vi ble sinte (eller noe sånt) Ble stille da.... Lenke til kommentar
Deila Skrevet 10. mai 2020 Del Skrevet 10. mai 2020 (endret) Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Jeg bruker ikke tid på det selv. Det er i tillegg for enkelt å registrere nytt nick der inne, så man er kvitt problemet i veldig kort tid uansett. Kommer garantert tilbake noe også historien viser. Ja, fyren har dedikert hele livet sitt til og være et nettroll. Sånne blir man rett og slett ikke kvitt. Men all honnør til mod her inne som kvittet seg med problemet raskt. Jeg har gitt opp modereringen på VGD helt. Det er bare latterlig hvordan de sletter alt av innlegg han rapporterer. Endret 10. mai 2020 av Nattkjolemedurin 1 Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 10. mai 2020 Del Skrevet 10. mai 2020 Nattkjolemedurin skrev (2 minutter siden): Du må gjerne prøve. Jeg gidder ikke å bruke tiden min på det. Jeg har skrevet mail til de da jeg ble kastet ut, til ingen nytte. Kansje noen andre kunne prøve å sende mail? Forklare hvordan han holder på og mulig sende PrtCsr av innleggene hans på twittwer osv. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 10. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2020 Folk må snart praktisere det alle vet, nemlig at det bare er EN ting som funker: TOTAL IGNORERING Og da mener jeg TOTAL. Ikke svare, og IKKE referere til vedkommende, uansett twitter eller andre SoMe kilder. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 10. mai 2020 Del Skrevet 10. mai 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Har de ikke sagt at de skal være mer oppmerksomme på "nye" nick? Det kan godt hende. Jeg har prøvd å trappe ned aktiviteten der inne den siste tiden, så jeg har ikke fulgt så godt med. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 10. mai 2020 Del Skrevet 10. mai 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Hva var det? At han hadde politianmeldt noe ... Lenke til kommentar
Deila Skrevet 10. mai 2020 Del Skrevet 10. mai 2020 (endret) HYYYL skrev (2 minutter siden): Jeg har skrevet mail til de da jeg ble kastet ut, til ingen nytte. Kansje noen andre kunne prøve å sende mail? Forklare hvordan han holder på og mulig sende PrtCsr av innleggene hans på twittwer osv. Jeg har sendt mail med bilder av twittermeldingene, fikk bare beskjed om å rapportere det til Twitter. Helt nytteløst. De brydde seg ikke et fnugg om dette. Så jeg bruker ikke noe mer tid på det. Endret 10. mai 2020 av Nattkjolemedurin Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 10. mai 2020 Del Skrevet 10. mai 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Folk må snart praktisere det alle vet, nemlig at det bare er EN ting som funker: TOTAL IGNORERING Og da mener jeg TOTAL. Ikke svare, og IKKE referere til vedkommende, uansett twitter eller andre SoMe kilder. Enig men det er flere som svarer han. Bonden, Al, Ale og flere. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 10. mai 2020 Del Skrevet 10. mai 2020 Nattkjolemedurin skrev (1 minutt siden): Ja, fyren har dedikert hele livet sitt til og være et nettroll. Sånne blir man rett og slett ikke kvitt. Men all honnør til mod her inne som kvittet seg med problemet raskt. Jeg har gitt opp modereringen på VGD helt. Det er bare latterlig hvordan de sletter innleggene han rapporterer. Jepp, uten at man skal gå noe nærmere inn på det, så er det alt annet enn normalt. Det er veldig merkelig det som foregår ja. Modereringen var relativt stabil før, men nå er alt kastet på sjøen. Det er vel et ledd i prosessen med nedstengelse av hele forumet. Men flere nevner dette med at det er en bot som styrer hele greia, og det var noen som også nevnte dette med beskyttelse fordi man tidligere har stått frem som nettroll. Disse teoriene virker å være veldig troverdige jo mer jeg tenker over det som foregår der inne. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 10. mai 2020 Del Skrevet 10. mai 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Folk må snart praktisere det alle vet, nemlig at det bare er EN ting som funker: TOTAL IGNORERING Og da mener jeg TOTAL. Ikke svare, og IKKE referere til vedkommende, uansett twitter eller andre SoMe kilder. Her har du fasit -ikke noe "nå skyer det over" eller noe sånt når "han" skriver noe i thread Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 10. mai 2020 Del Skrevet 10. mai 2020 Og sitter garantert og følger med her nå. Legger sikkert nye taktikker til det kommer ny tråd på VGD. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 10. mai 2020 Del Skrevet 10. mai 2020 Tyttebærtryne skrev (4 minutter siden): Har de ikke sagt at de skal være mer oppmerksomme på "nye" nick? Dette har jeg problemer med å tro på. Finnes flere troll der inne som stadig kommer tilbake med nye nick uten at det skjer noe. Son/Geers er et eksempel. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 10. mai 2020 Del Skrevet 10. mai 2020 Nattkjolemedurin skrev (Akkurat nå): Dette har jeg problemer med å tro på. Finnes flere troll der inne som stadig kommer tilbake med nye nick uten at det skjer noe. Son/Geers er et eksempel. Hmmm. Har Son nytt nick der inne også nå? Når man ser hva Prix slipper unna med der inne så kan man jo lure. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 10. mai 2020 Del Skrevet 10. mai 2020 Jeg synes det i utgangspunktet var genialt at den nye tråden var i humor-forumet men den ble veldig raskt en ny topic-tråd helt lik som de andre. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 10. mai 2020 Del Skrevet 10. mai 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Og sitter garantert og følger med her nå. Legger sikkert nye taktikker til det kommer ny tråd på VGD. Er sikker på det jeg også. Merkelig oppførsel. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 10. mai 2020 Del Skrevet 10. mai 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Er sikker på det jeg også. Merkelig oppførsel. Jepp, det er sært. Et studie for spesielt interesserte. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 10. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2020 Lave odds på at vgd forsvinner før coronaviruset gjør det.. 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 10. mai 2020 Del Skrevet 10. mai 2020 (endret) Jeg svarer han iblant ja, noe som sikkert er dumt, men klarer ikke dy meg. Han skrev god kveld og jeg skrev god kveld og god bless mr. trump tilbake. Jeg er ikke en av dem som får høyt blodtrykk av å lese innleggene hans. Leser de og scroller videre uten å tenke på det i 99 % av tilfellene. Har til og med ting til felles med han som United, Trump, boxing-interesse og andre småting. Men selvsagt, skulle ønske at han oppførte seg bedre og at vi alle kunne kost oss i den opprinnelige off-topic threaden. Endret 10. mai 2020 av Ale-Fawk Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 10. mai 2020 Del Skrevet 10. mai 2020 Faen så irriterende å ha en som driter i sandkassen vår hele tiden!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg