Elgen. Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 Tyttebærtryne skrev (4 minutter siden): Nå har fa.. meg XL-Bygg rotet seg her inne også. avd Laksevåg faktisk!! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2020 Adblock funker ikke på prisguiden, sikkert kodet som noe annet enn reklame. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 Har noen av dere blitt stoppet av Mormonere? Jeg fikk tilbud om kaker av disse overhøflige amerikanerne med hvit skjorte, jeg takket nei Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2020 30 minutes ago, dengelgen said: Men den er fra 2012 så klar for utskifting uansett Hva med en 86 tommer til rundt 19 laken? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 (endret) dengelgen skrev (5 minutter siden): Her i byen er det mange selgere også (før pandemien i hvert fall) Jeg har brukt den litt mer høflige britiske metoden,,et bestemt spørrende blikk etterfulgt av "I beg your pardon??" Effektiv den også. Jeg bruker taktikken over med null øyekontakt, headsett og rask gange forbi. I Oslo har vi så hastverk uansett at vanlig gange er kappgang. Det er mye mobilabonnement som skal selges, og skulle jeg til nøds bli stoppet så jobber jeg jo i Telia som betaler telefonen min og mobilabonnomentet. Det er liksom lite de har å stille opp med av tilbud når jeg får alt gratis uansett. Endret 7. mai 2020 av Nattkjolemedurin Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): Adblock funker ikke på prisguiden, sikkert kodet som noe annet enn reklame. Livsnødvendig informasjon? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 Ingen kommentarer ift. Peter, Paul and Mary folks? Skuffende. Høykvalitet. Ingen trusler om sletting i morgen (fortsatt senere i dag), om dere gir en negativ respons. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Hva med en 86 tommer til rundt 19 la Blir litt i største laget -så på en 55 tommer til 12 laken Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 The thread is dead -good night and good luck! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): The thread is dead -good night and good luck! ?????? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2020 Ser på Gangs of London, lovende start. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Ser på Gangs of London, lovende start. Du og disse seriene. Jeg er jo helt utafor ............. når det kommer til "obskure" serier. Mvh Lineær TV Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 dengelgen skrev (29 minutter siden): Blir litt i største laget -så på en 55 tommer til 12 laken Kjøpte akkurat en 55 Samsung til 6. Virker enda. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 Programmet presenteres av: ""Peppes i frysen. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 Granca skrev (Akkurat nå): akkurat I dag? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 Biter negler. Ikke fordi jeg er nervøs. Jævla uvane. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 Tyttebærtryne skrev (5 minutter siden): I dag? Denne uka. Monterte i går. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Denne uka. Monterte i går. Ahhhhh. Innimellom snøgolfen!!! 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 Tyttebærtryne skrev (3 minutter siden): Ahhhhh. Innimellom snøgolfen!!! Gikk faktisk ni hull i kveld med en kompis. 7 grader og halvmørkt. Kom hjem 23.15. Artig uansett. Men nå skal været bli ENDA VERRE! Blir kort sesong. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Blir kort sesong. Nei da. Mye godvær i vente etter idioitiet. No worries. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg