Elgen. Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Kan bli dyrt. Ja, vet det. Men den er fra 2012 så klar for utskifting uansett -må også kjøpe kjøpe ny T-WE boks (den gamle blir ikke oppdatert lenger) Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 dengelgen skrev (3 minutter siden): Flott! Hjelper på humøret men ikke på jordingsfeilen eller hva jeg skal kalle det. Kortslutta hele etasjen i går -litt humor det da.... En evt. jordfeil som slår ut hele etasjen høres unektelig suspekt ut. Det er nok mer enn en jordfeil. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 Hva er det med Prisguiden egentlig? Jeg klarer da utmerket å sjekke FAKTISKE priser på egen hånd. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Det er nok mer enn en jordfeil. Vet ikke hva det kalles men alt fungerer nå så lenge jeg ikke har på PS4, TV-en får jeg ikke til å fungere Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Hva er det med Prisguiden egentlig? Jeg klarer da utmerket å sjekke FAKTISKE priser på egen hånd. Hvordan får man bort det greiene egentlig. Er det Ad block det heter? Er faktisk veldig irriterende ja. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 Nattkjolemedurin skrev (Akkurat nå): Er det Ad block det heter? Er faktisk veldig irriterende ja. Nightwish hevdet at Adblock ikke fungerte her inne. Er Prisguiden djevelens verk kanskje? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 Nattkjolemedurin skrev (2 minutter siden): Ad block Noen sier det funker. Bla tilbake. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Er Prisguiden djevelens verk kanskje? Ikke alltid, men jeg liker best å oppsøke sånne ting selv når jeg ønsker. Ikke at jeg får det dyttet i ansiktet i tider og utide. Er også derfor jeg bare avviser telefonselgere umiddelbart ved første setning hvis jeg blir ringt. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 (endret) God natt caballeros. Endret 7. mai 2020 av Stormoen33 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 Nattkjolemedurin skrev (1 minutt siden): Er også derfor jeg bare avviser telefonselgere umiddelbart ved første setning hvis jeg blir ringt. Husker at jeg ble stoppet på et kjøpesenter her og fikk spørsmål om å selge boligen min. Dette var før finanskrisen og alt det der. Jeg sa at jeg ikke hadde en bolig å selge, han var kjapp i vendingen og sa da kan du jo kjøpe bolig? "Ja, om du stiller som kausjonist", sa jeg og gikk der i fra! 2 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 Lun stemning her, ingen trusler om slettede innlegg i morgen (senere i dag). Apropos lun stemning. Her er noe lunt. Top class. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): "Ja, om du stiller som kausjonist", sa jeg og gikk der i fra! Burde fått Pulitserprisen. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Husker at jeg ble stoppet på et kjøpesenter her og fikk spørsmål om å selge boligen min. Dette var før finanskrisen og alt det der. Jeg sa at jeg ikke hadde en bolig å selge, han var kjapp i vendingen og sa da kan du jo kjøpe bolig? "Ja, om du stiller som kausjonist", sa jeg og gikk der i fra! Hehe herlig. Her i Oslo har jeg blitt flink etterhvert til og ikke bli stoppet. Er det som er trikset. Ha på headsett og ikke møt selgeren med blikket. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 Nattkjolemedurin skrev (Akkurat nå): Hehe herlig. Her i Oslo har jeg blitt flink etterhvert til og ikke bli stoppet. Er det som er trikset. Ha på headsett og ikke møt selgeren med blikket. Hva med morderisk blikk, og finger`n? 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Hva med morderisk blikk, og finger`n? Trolig enda mer effektivt. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 Nå har fa.. meg XL-Bygg rotet seg her inne også. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 (endret) HTH kjøkken all over her. Kan få oppleve rammekjøkken anno 2020 hvis jeg vil... Endret 7. mai 2020 av Nattkjolemedurin Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 (endret) Nattkjolemedurin skrev (6 minutter siden): Trolig enda mer effektivt. Her i byen er det mange selgere også (før pandemien i hvert fall) Jeg har brukt den litt mer høflige britiske metoden,,et bestemt spørrende blikk etterfulgt av "I beg your pardon??" Endret 7. mai 2020 av dengelgen Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 Nattkjolemedurin skrev (Akkurat nå): HTH kjøkken all over her. Kan få oppleve rammekjøkken anno 2020 hvis jeg vil... Hjelp. We are doomed ............. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg