Fart-Prympilay Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 (endret) HYYYL skrev (11 minutter siden): Har dere sjekket Twitter? Twitter sjekket & SS lagret! Er slett ikke overrasket over vedkommende. Endret 7. mai 2020 av TheIceman10 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 dengelgen skrev (18 timer siden): Strømmen gikk her i et lite øyeblikk. Tror det er noen av naboene som har en defekt elektronisk dings Utrolig utvikling her nå -det var faktisk meg som hadde en defekt elektronisk dings-nemlig PS4 ! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2020 7 minutes ago, dengelgen said: Utrolig utvikling her nå -det var faktisk meg som hadde en defekt elektronisk dings-nemlig PS4 ! Utroligt!! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2020 1 hour ago, HYYYL said: Har dere sjekket Twitter? (ta print screen) Send meg copy på pm. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 SirOwen skrev (31 minutter siden): Send meg copy på pm. Har ikke, men han øverst på siden skrev at han har. Lenke til kommentar
Fart-Prympilay Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 HYYYL skrev (25 minutter siden): han øverst på siden skrev at han har. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 SirOwen skrev (3 timer siden): Send meg copy på pm. Den ligger fortsatt ute. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2020 11 minutes ago, Tyttebærtryne said: Den ligger fortsatt ute. Fikk den på pm. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2020 Morgen God, Alle Barn(a) vitsemakere!! 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 (endret) God morgen trådtreller og trådsneller! Legedom for landet vant 23:59 -dette er skandale eller? Endret 7. mai 2020 av dengelgen Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Legedom for landet vant 23:59 -dette er skandale eller? Ja, den tråden må stenges. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Legedom for landet vant 23:59 -dette er skandale eller? Bare merkelige greier ... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 Etter den strømhendelsen i går (lyspærene "dirret" av og på i flere minutter) har jeg klokelig valgt å ikke fyre i gang PS4 eller TV-en, blir nok en telefon til elektriker i morgen for å sjekke om det er jordingsfeil eller noe slikt. TV-en er helt død (den røde lampen lyser ikke selv om det er strøm på) 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 Trøttere enn normalt i dag, men regner ikke med at det blir noe tidligere i seng enn kl 02:00 læll. En dag må vel denne døgnrytmen kanskje snus, men ikkje i natt. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Etter den strømhendelsen i går (lyspærene "dirret" av og på i flere minutter) Ga deg en lyspære for denne. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 Nattkjolemedurin skrev (Akkurat nå): Ga deg en lyspære for denne. Flott! Hjelper på humøret men ikke på jordingsfeilen eller hva jeg skal kalle det. Kortslutta hele etasjen i går -litt humor det da.... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 dengelgen skrev (3 minutter siden): TV-en er helt død Kan bli dyrt. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Flott! Hjelper på humøret men ikke på jordingsfeilen eller hva jeg skal kalle det. Kortslutta hele etasjen i går -litt humor det da.... Mener en kompis hadde samme problem i huset sitt for en stund siden når lynet slo ned og tok knekken på all elektronikk. Var uten Playstation og TV i lang tid og måtte bare kjøpe nytt. Var vel uten internett en stund også mener jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg