SirJames™ Skrevet 6. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2020 Just now, dengelgen said: Hot or not? Heller mot not. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. mai 2020 Del Skrevet 6. mai 2020 dengelgen skrev (8 minutter siden): Det er mulig -sist gang vi var nærre så sa Morten Ramm at når en dame med skjegg kan vinne Grand Prix synes han at det ikke var for mye forlangt at Liverpool kunne vinne PL ;D Satse på neste sesongen i stedet? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. mai 2020 Del Skrevet 6. mai 2020 Nattkjolemedurin skrev (Akkurat nå): Satse på neste sesongen i stedet? Neste sesong vinner vi quadruppel - minst!! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. mai 2020 Del Skrevet 6. mai 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): God natt folkens. Natta, Moen! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. mai 2020 Del Skrevet 6. mai 2020 Strømmen gikk her i et lite øyeblikk. Tror det er noen av naboene som har en defekt elektronisk dings Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2020 Just now, dengelgen said: Strømmen gikk her i et lite øyeblikk. Tror det er noen av naboene som har en defekt elektronisk dings Eller kanskje det er i ferd med å lande en UFO i hagen din? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. mai 2020 Del Skrevet 6. mai 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Eller kanskje det er i ferd med å lande en UFO i hagen din? Det er svært lite sannsynlig, spesielt siden jeg ikke har en hage ;D Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2020 1 minute ago, dengelgen said: Det er svært lite sannsynlig, spesielt siden jeg ikke har en hage ;D Synd. Har hørt de er på vei for å levere en kur mot corona til jordkloden. Men de får vel finne en annen dude som har hage da. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2020 Hmm, får vel finne dyna. Good night, Aliens!! Lenke til kommentar
G Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 On 5/1/2020 at 3:03 AM, Stormoen33 said: Rystende... Visste ikke at damer av det kaliberet drev på med jodling Forbinder sånn med sveitsere og østerikere som kjerner smør elns. 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 On 5/6/2020 at 1:39 AM, SirOwen said: I selve serien synes jeg hun ikke er så veldig hot, men fremstår ganske attraktiv IRL: Litt for lik Mette Marit kanskje? Not my flavour Lenke til kommentar
G Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 (endret) On 5/6/2020 at 7:18 AM, Justice 96 said: Jeg viderefører og tenker heller på den voksne utgaven av Taylor Momsen, som spilte Cindy Lou. I dag skuespiller, rocketstjerne og vokalist i The Pretty Reckless. Øøøøøøh. Litt disproporsjonalt mangel av kroppsfett vs. fake boobs. Litt for beinranglete greier for min smak. Bedre ansikt da. Må være bonusen. Fikk også litt E.T. phone home feeling og sjiraff av nakke/ryggpartiet: ? ? Endret 7. mai 2020 av G Lenke til kommentar
G Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 7 hours ago, SirOwen said: Dame med skjegg: Etternavnet er vel heller ikke tilfeldig. Wurst er ordet for pølse på tysk, sveitsisk og østeriksk Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 G skrev (56 minutter siden): Visste ikke at damer av det kaliberet drev på med jodling Forbinder sånn med sveitsere og østerikere som kjerner smør elns. Denne har sin sjarm! Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 G skrev (27 minutter siden): Dame med skjegg: Ser jeg naturligvis ikke på. Mulig senskader her. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 7. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2020 3 hours ago, G said: Litt for lik Mette Marit kanskje? Har sett verre sammenligninger, så du kan være inne på noe her. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 Har dere sjekket Twitter? (ta print screen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg