Sir Ale Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 Skal mye til for at jeg setter på Romeo og Julie fra 1996 i 2020, spesielt med Baz Luhrmann som regissør. Men kanskje det er en bra film, fortsatt mange som mener rollene til DiCaprio på 90-tallet er hans sterkeste. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 Ale-Fawk skrev (1 minutt siden): bra film Jean de Florette og Manon og Kilden, DER har du filmer... Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 6. mai 2020 Del Skrevet 6. mai 2020 Men ja nei, jeg har en psykologtime på Volvat i Moss i morgen, så får få meg litt søvn. God natt fulle russere Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2020 Tar også kvelden, her skjer det jo ingenting, har alle blitt A-mennesker? God natt fulle Gremlins!! Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 6. mai 2020 Del Skrevet 6. mai 2020 (endret) SirOwen skrev (7 timer siden): Hver gang jeg ser profilbildet ditt, tenker jeg på "How the Grinch Stole Christmas" med Jim Carrey. Jeg viderefører og tenker heller på den voksne utgaven av Taylor Momsen, som spilte Cindy Lou. I dag skuespiller, rocketstjerne og vokalist i The Pretty Reckless. Endret 6. mai 2020 av Justice 96 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2020 12 hours ago, Justice 96 said: Jeg viderefører og tenker heller på den voksne utgaven av Taylor Momsen, som spilte Cindy Lou. I dag skuespiller, rocketstjerne og vokalist i The Pretty Reckless. Nice ❤️ Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2020 Morning Good, soda lovers!! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 6. mai 2020 Del Skrevet 6. mai 2020 Ville vært greit om det var mer aktivitet her inne på kveldstid, er jo jobb snart:) Blir litt matt av fokuset der inne. Her går det iallefall an å snakke med folk. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2020 7 minutes ago, Tyttebærtryne said: Ville vært greit om det var mer aktivitet her inne på kveldstid, er jo jobb snart:) Blir litt matt av fokuset der inne. Her går det iallefall an å snakke med folk. Litt mer avslappet nachspiel-stemning her, ja. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. mai 2020 Del Skrevet 6. mai 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Litt mer avslappet nachspiel-stemning her, ja. Syns det bare er kjekling der inne nå, ikke morsomt. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2020 2 minutes ago, Stormoen33 said: Syns det bare er kjekling der inne nå, ikke morsomt. True, livet er for kort til å kjekle. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 6. mai 2020 Del Skrevet 6. mai 2020 Ny jobb nå S33? Regner med du er oppe å går allerede:) Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. mai 2020 Del Skrevet 6. mai 2020 Må nok legge meg om ikke så lenge. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 6. mai 2020 Del Skrevet 6. mai 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): True, livet er for kort til å kjekle. Lett å si, si? Alt annet enn god dialog med Dronninga i går kveld. Nytteløst å få festet et eneste rasjonelt argument hos henne, alt prellet av. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2020 (endret) 2 minutes ago, Tyttebærtryne said: Dronninga Hvem er det? Åja, din dronning Endret 6. mai 2020 av SirOwen Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. mai 2020 Del Skrevet 6. mai 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Lett å si, si? Alt annet enn god dialog med Dronninga i går kveld. Nytteløst å få festet et eneste rasjonelt argument hos henne, alt prellet av. Sofaen, eller gjesterommet da, for å markere at man er uenig. Virker hver gang. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2020 Blodtrykket mitt har sunket med 10 % etter at jeg investerte i et AMS Veggur. Tikkinga er soothing white noise. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg