ElSutrekuk Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 Slipper troll her i det minste, det er da noe! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 5. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2020 6 minutes ago, Justice 96 said: det er da noe! Hver gang jeg ser profilbildet ditt, tenker jeg på "How the Grinch Stole Christmas" med Jim Carrey. 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 Justice 96 skrev (12 minutter siden): Slipper troll her i det minste, det er da noe! Deilig. Trollfritt miljø. Ikke tollfritt, selv om det er digg det også. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 NNightwish skrev (2 minutter siden): Hva heter denne gaten? Lakkegata. JFR Lakkegatas Rose. Før det het det Møkkabakken. Før den ble jevna ut. Oslolosen har fortalt meg dette. 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 (endret) NNightwish skrev (4 minutter siden): Hva heter denne gaten? Min første ordentlige jobb var i det rosa bygget der faktisk. Er i Dronningens gate det der, men du er kanskje på utkikk etter et annet svar? Endret 5. mai 2020 av Nattkjolemedurin 1 Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 Nattkjolemedurin skrev (6 minutter siden): Min første ordentlige jobb var i det rosa bygget der faktisk. Er i Dronningens gate det der, men du er kanskje på utkikk etter et annet svar? Nei, egentlig ikke, selv om de fleste nok begynner å tenke på Abbey Road. Har til og med Dronningens Gate i Trondheim. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 Granca skrev (7 minutter siden): Lakkegata. JFR Lakkegatas Rose. Før det het det Møkkabakken. Før den ble jevna ut. Oslolosen har fortalt meg dette. Spenstig svar! Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 Men da er det natt. Opp til regn og vind i morgen. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 5. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2020 7 minutes ago, NNightwish said: Dronningens Gate Demses mottar 2000 Riksdaler naar Demses passerer Start. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 5. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2020 2 minutes ago, Ale-Fawk said: Morgen god. Enig. Er Demses ferdig med Sopranos? 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 42 minutes ago, SirOwen said: Enig. Er Demses ferdig med Sopranos? Nei, er på sesong tre. Episoden hvor psykiateren til Tony blir voldtatt. Har sett serien to ganger tidligere, men noen år siden sist. Bunnsolide saker og deilig å slappe av med. Det beste med sesong tre er han her: Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 5. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2020 1 minute ago, Ale-Fawk said: Har sett serien to ganger tidligere, men noen år siden sist. Bunnsolide saker og deilig å slappe av med. Noen år siden sist her også, så vurderer sterkt å se hele serien på nytt, i likhet med Dexter og BB. 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 5. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2020 2 minutes ago, Granca said: Claire Danes, hot or not? I selve serien synes jeg hun ikke er så veldig hot, men fremstår ganske attraktiv IRL: Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 1 minute ago, Granca said: Claire Danes, hot or not? Hot i det jeg så av ho for første gang rundt 2011 i Homeland. Usikker hvordan ho ser ut nå, eller på 90-tallet når ho spilte med Leo DiCaprio. Gir ho 7.5/10 for 11-versjonen. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 God morgen trådtreller og trådsneller! Har sett film -"Kid" med C Thomas Howell fra 1990 -overraskende god! 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 5. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2020 Just now, dengelgen said: God morgen trådtreller og trådsneller! Har sett film -"Kid" med C Thomas Howell fra 1990 -overraskende god! På tide at Demses meldte deres ankomst. Husker ikke om jeg har sett filmen, men tror det er stor sannsynlighet for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg