SirJames™ Skrevet 5. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2020 3 minutes ago, Radovan said: Ja , det var mye "humor" med de to jentene i Marokko , er det det du mener Nei Lenke til kommentar
G Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 (endret) Sjekk de tre-fire neste ulykkene i denne Denne kollisjonen slår av framhjulet på ene bilen så den bremser av seg selv med hele venstre side ned i asfalten ? Og like etterpå kommer et genialt klipp hvor et hjul kommer trillende av en bil. https://www.youtube.com/watch?v=hxyhulJYz5I&feature=youtu.be&t=561 Endret 5. mai 2020 av G Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 5. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2020 Duty calls, bed is expecting my services. Good night, all reckless drivers!! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 Beklager , trodde du prøvde på makaber humor eller noe , f.eks på Bundy dro de en Menendez brødre vits (tror de drepte sine foreldre eller noe) Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 SirOwen skrev (9 timer siden): Hvilket dyr kunne folk tenkt seg å være i sitt neste liv? Jeg tenker feks Havørn. Da får du holde deg unna Smøla. Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 SirOwen skrev (14 timer siden): Hvilket dyr kunne folk tenkt seg å være i sitt neste liv Hund, type narkobikkje. Lenke til kommentar
G Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 16 hours ago, SirOwen said: Good Morning, all future stars!! Let's get this party ROLLIN: Så glad for å få litt billig plastikk eller metallstrimler som er gullfargede dryssende over hodet Lenke til kommentar
G Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 (endret) 15 hours ago, Radovan said: lol....... Skånrokker Betyr visst kavring.. Kavring er jo også et litt rart navn da.. Endret 5. mai 2020 av G Lenke til kommentar
G Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 On 5/1/2020 at 2:09 AM, SirOwen said: Hva er deres forhold til forstoppelse? Sist jeg hadde det, varte det i flere dager. Tok allikevel sjansen på en harrytur til Nordby. Etter 3-4 timer på senteret, begynte jeg å få skikkelig vondt i magen da jeg var i matbutikken. Og kjente at NÅ...nå var det vulkanutbrudd på gang. Lot handlevogna stå, og tilnærmet sprintet i retning nærmeste toalett. 30 minutter senere...fullstendig lykke og X antall kilo lettere. Utrolig at ikke kloakksystemet på Svinesund gikk dukken. Så ladies, jeg vet hvordan det er å føde.. Løsningsforslag: Besøke nærmeste barnehage/barnehager i forsøk på å få i seg norovirus Tror det burde funke.. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 5. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2020 9 hours ago, NNightwish said: Da får du holde deg unna Smøla. Hva skjer på Smøla? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 5. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2020 4 hours ago, Justice 96 said: Hund, type narkobikkje. Haha, passer deg perfekt. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 SirOwen skrev (1 time siden): Hva skjer på Smøla? Vingeklippet havørn. Lenke til kommentar
Fart-Prympilay Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 NNightwish skrev (22 minutter siden): Vingeklippet havørn. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 Justice 96 skrev (8 timer siden): Poor Joey......... Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 Tyttebærtryne skrev (9 minutter siden): Poor Joey......... Joey, baby - don't get crazyDetours, fences, I get defensive Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 5. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2020 Morgen God, alle fishermans friends!! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg