Granca Skrevet 4. mai 2020 Del Skrevet 4. mai 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Rar verden. Amen, bro! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. mai 2020 Del Skrevet 4. mai 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Kan vi tjuvfiske trygt da? Ja, da går det greit. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. mai 2020 Del Skrevet 4. mai 2020 Har innsett at en del folk på denne kloden lever særdeles triste liv. Og de bor ikke bare i u-land... Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. mai 2020 Del Skrevet 4. mai 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Har innsett at en del folk på denne kloden lever særdeles triste liv. Og de bor ikke bare i u-land... Jeg vil også ha venner. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. mai 2020 Del Skrevet 4. mai 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Jeg vil også ha venner. Ser daglig noen på vgd som umulig kan ha en eneste en... Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 4. mai 2020 Del Skrevet 4. mai 2020 Kan noen fortelle meg hvordan man lager rapporter i Google data studios? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 4. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2020 Ooooooost. Hvilket dyr kunne folk tenkt seg å være i sitt neste liv? Jeg tenker feks Havørn. Eller delfin. Eller vent, kenguru høres gøy ut. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. mai 2020 Del Skrevet 4. mai 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Ser daglig noen på vgd som umulig kan ha en eneste en... Som sagt: han (indirekte i form av : jeg) vil også ha venner. Vi ser det samme. don`t worry. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. mai 2020 Del Skrevet 4. mai 2020 Tyttebærtryne skrev (4 minutter siden): Som sagt: han (indirekte i form av : jeg) vil også ha venner. Vi ser det samme. don`t worry. Blir vanskelig/umulig når man drasser på en personlighet fra helvete. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. mai 2020 Del Skrevet 4. mai 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Havørn Godt forslag, spør du meg. En høyreist elefant kunne også vært noe, har jo ikke fiender. Måke eller rotte ville jo vært noe, de overlever det meste, egentlig alt. Utrolig overlevelsesevne, tilpasningsdyktige som få, om noen. Ulike insekter har jo også sine naturlige habitater. MEN: jeg ville nok valgt hund. Underdanig og trofast, ja, men tenk så ofte man ville vært fornøyd med veldig lite, som f.eks. når eieren eller andre kommer tilbake fra en kort tur dass? Ville jo logret 70% av tiden. Kunne pisset hvor som helst ute også. 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 4. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2020 2 minutes ago, Tyttebærtryne said: jeg ville nok valgt hund Good choice! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. mai 2020 Del Skrevet 4. mai 2020 SirOwen skrev (11 minutter siden): Good choice! Ville nok valgt en annen hund da:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. mai 2020 Del Skrevet 4. mai 2020 "I 1984 forsvant tyske Petra Pazsitka. En mann tilstod å ha drept henne. Nå er hun funnet i live." "Pazstika ble endelig erklært død i 1989, men 19-åringens tilståelse viste seg etter hvert å være falsk, skriver Bild." "Den nå 55 år gamle kvinnen har levd under falsk navn de siste 31 årene i flere tyske byer. Hun ville ikke avsløre hvorfor hun hadde forsvunnet eller endret identitet." Elvis , kom frem , kom frem Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. mai 2020 Del Skrevet 4. mai 2020 Elvis : Ah am currently employed by US govt since '77 , federal agent at large......thank you , thank you very much. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 4. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2020 2 minutes ago, Radovan said: Elvis : Ah am currently employed by US govt since '77 , federal agent at large......thank you , thank you very much. Elvis has entered the building.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 Er ikke bare virus , nå har mordervepsen kommet til US fra Asia , disse halshogger honningbiene Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 5. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2020 Just now, Radovan said: disse halshogger honningbiene Og legger det ut på Youtube? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 Ja , det var mye "humor" med de to jentene i Marokko , er det det du mener Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg