Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tyttebærtryne skrev (4 minutter siden):

Som sagt: han (indirekte i form av jeg) vil også ha venner. Vi ser det samme. don`t worry.

Blir vanskelig/umulig når man drasser på en personlighet fra helvete.

Lenke til kommentar
SirOwen skrev (1 minutt siden):

Havørn

Godt forslag, spør du meg. En høyreist elefant kunne også vært noe, har jo ikke fiender. Måke eller rotte ville jo vært noe, de overlever det meste, egentlig alt. Utrolig overlevelsesevne, tilpasningsdyktige som få, om noen. Ulike insekter har jo også sine naturlige habitater. 

MEN: jeg ville nok valgt hund. Underdanig og trofast, ja, men tenk så ofte man ville vært fornøyd med veldig lite, som f.eks. når eieren eller andre kommer tilbake fra en kort tur dass? Ville jo logret 70% av tiden. Kunne pisset hvor som helst ute også. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

"I 1984 forsvant tyske Petra Pazsitka. En mann tilstod å ha drept henne. Nå er hun funnet i live."

"Pazstika ble endelig erklært død i 1989, men 19-åringens tilståelse viste seg etter hvert å være falsk, skriver Bild."

"Den nå 55 år gamle kvinnen har levd under falsk navn de siste 31 årene i flere tyske byer. Hun ville ikke avsløre hvorfor hun hadde forsvunnet eller endret identitet."

Elvis , kom frem , kom frem ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Elvis : Ah am currently employed by US govt since '77 , federal agent at large......thank you , thank you very much.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Er ikke bare virus , nå har mordervepsen kommet til US fra Asia , disse halshogger honningbiene

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...