Deila Skrevet 3. mai 2020 Del Skrevet 3. mai 2020 Tyttebærtryne skrev (4 minutter siden): Alt må trenes. Bare prøv. Vil egentlig si at jeg er en ganske tålmodig person. Men å se på sjakk er vel bare noe som ikke interesserer meg, det går jo også utrolig treigt. Har spilt mye sjakk selv, spesielt i oppveksten. Takker heller ikke nei om noen drar frem et brett. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 3. mai 2020 Del Skrevet 3. mai 2020 Har spilt mot Magnus på oddsen to dager på rad. Stockfish anser nok det som dårlige sjakktrekk. Nå har jeg ikke råd til å reise til Bangkok. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. mai 2020 Del Skrevet 3. mai 2020 Men men, kan ikke si at jeg har gitt det med å se på sjakk på TV et skikkelig forsøk heller. Kan jo hende det er verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 3. mai 2020 Del Skrevet 3. mai 2020 Nattkjolemedurin skrev (1 minutt siden): Men men, kan ikke si at jeg har gitt det med å se på sjakk på TV et skikkelig forsøk heller. Kan jo hende det er verdt et forsøk. Det er omtrent som et sykkelløp, helt uinteressant til det står igjen 100 meter. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 3. mai 2020 Del Skrevet 3. mai 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Mulig det var mot Karjakin, husker ikke. Episk var det i hvert fall. Vi tenker på det samme. Dronningofferet var mot Karjakin, men Karjakin tok ikke dronninga, han gav opp før det:) https://www.vg.no/sport/i/22AGR/carlsen-hylles-for-sitt-utrolige-siste-trekk Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 3. mai 2020 Del Skrevet 3. mai 2020 Det er matt trekket etterpå om han tar dronningen. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 3. mai 2020 Del Skrevet 3. mai 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Det er matt trekket etterpå om han tar dronningen. Noe slikt ja. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 3. mai 2020 Del Skrevet 3. mai 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Noe slikt ja. Det var det vettu. Det perfekte er jo at han dytter tårnet til H8 for å avslutte det hele, men Karjakin ønsket ikke å få det gnidd inn, naturlig nok. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 3. mai 2020 Del Skrevet 3. mai 2020 Tyttebærtryne skrev (5 minutter siden): Det var det vettu. Det perfekte er jo at han dytter tårnet til H8 for å avslutte det hele, men Karjakin ønsket ikke å få det gnidd inn, naturlig nok. Husker bare at jeg fikk hakeslepp av det trekket, i likhet med resten av verden. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 3. mai 2020 Del Skrevet 3. mai 2020 Stormoen33 skrev (6 minutter siden): Husker bare at jeg fikk hakeslepp av det trekket, i likhet med resten av verden. Haken min ramlet ikke ned, jeg var ekstatisk. Vi burde spilt et parti, eller flere. No worries. Du ville knust meg:) Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 3. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2020 Morning Good, all happy dancers!! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. mai 2020 Del Skrevet 3. mai 2020 Stormoen33 skrev (33 minutter siden): Det er omtrent som et sykkelløp, helt uinteressant til det står igjen 100 meter. Det er nok helt korrekt. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 3. mai 2020 Del Skrevet 3. mai 2020 God aften. Noen som husker Reservedelsmennesket og Einar Johannessen? Han innledet alltid sitt helseprogram med samme frase: "God aften". Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 3. mai 2020 Del Skrevet 3. mai 2020 Stormoen33 skrev (36 minutter siden): helt uinteressant til det står igjen 100 meter. Øyyyyyyyyyyyy??????????? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. mai 2020 Del Skrevet 3. mai 2020 Tyttebærtryne skrev (7 minutter siden): Øyyyyyyyyyyyy??????????? vind? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. mai 2020 Del Skrevet 3. mai 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Leon hardsen. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 3. mai 2020 Del Skrevet 3. mai 2020 Nattkjolemedurin skrev (11 minutter siden): hardsen Correctomundo Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 3. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2020 Her var det jo liv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg