ElSutrekuk Skrevet 3. mai 2020 Del Skrevet 3. mai 2020 SirOwen skrev (10 timer siden): WHATEVER IS GOOD FOR THE SOUL..... ---- DO THAT Vær du sikker! Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 3. mai 2020 Del Skrevet 3. mai 2020 (endret) Stormoen33 skrev (8 timer siden): Har ikke noe fornuftig å si, ord blir fattige etter å ha hørte gjennom " A change of seasons". Livet mitt ble komplett etter at de serverte den som ekstranummer på jubileumsturneen som feiret 25 år med Images and Words. Gåsehudopplevelse deluxe! Har ønsket å se A Change of Season live siden jeg ble kjent med låta for over 20 år siden. Å få oppleve dette kunstverket live var intet mindre enn magisk. Eneste som manglet var Portnoy, selv om Mangini er en maskin, ville det vært fint å sett denne episke låta med Portnoy, mtp historien som ligger bak dette mesterverket. For de uinnvidde: "I was in school the day my mom died and the teacher was giving a lesson on how you should appreciate life, and gave us a whole thing about Carpe Diem and then I went home and gave my mom a big kiss and a hug goodbye, and then she ended up getting killed that night" "Yeah, it's about the cycle of life. Basically, I took a lot of personal incidents, like losing my mother and a couple of things that happened in my life, and I wrote them into the lyrics" Endret 3. mai 2020 av Justice 96 Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 3. mai 2020 Del Skrevet 3. mai 2020 Granca skrev (11 timer siden): Ble et strandbilde i dag også, mens vi venter på sommer. Amadores på Granca: Den stranda har jeg vært mye på. Nydelig. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 3. mai 2020 Del Skrevet 3. mai 2020 Granca skrev (13 timer siden): Hva er verst, knott eller regn? Artig spørsmål. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 3. mai 2020 Del Skrevet 3. mai 2020 Stormoen33 skrev (13 timer siden): Tror jeg må gå med regn her ... Hææææ! Var på fisketur i går kveld hvor det regnet. Klarer meg godt uten, men knott er uendelig mye verre. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 3. mai 2020 Del Skrevet 3. mai 2020 Knott er UT. Case closed. Regn er heller ikke innafor, men knotten er djevelens verk. Gudd mårning. 1 Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 3. mai 2020 Del Skrevet 3. mai 2020 Tyttebærtryne skrev (9 minutter siden): Gudd mårning. Vær hilset! 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 3. mai 2020 Del Skrevet 3. mai 2020 (endret) NNightwish skrev (3 timer siden): Artig spørsmål. Takk. Med diskusjon-fasit i hånd, så er tendensen klokkeklar: Knotten er verst. Denne lille djevelen som kryper inn i øyne og ører og nese og hår, og småbiter i tillegg, har holdt med inne mang en vindstille dag som var ment for fisketur. Føsj og atter føsj!! Endret 3. mai 2020 av Granca 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 3. mai 2020 Del Skrevet 3. mai 2020 Magnus vs. Hikaru om 20 min. Benk dere. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 3. mai 2020 Del Skrevet 3. mai 2020 Der lå den limt i vinkelen!! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 3. mai 2020 Del Skrevet 3. mai 2020 Jon Ludvig uvanlig optimist. Drar fra hytta snart. Ser resten i opptak. Holder meg unna verdensveven i mellomtiden. Lenke til kommentar
Fart-Prympilay Skrevet 3. mai 2020 Del Skrevet 3. mai 2020 Er vel bare et tidsspørsmål før den andre siden stenger ned for godt. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 3. mai 2020 Del Skrevet 3. mai 2020 TheIceman10 skrev (2 minutter siden): Er vel bare et tidsspørsmål før den andre siden stenger ned for godt. Kan ikke skjønne noe annet. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 3. mai 2020 Del Skrevet 3. mai 2020 Skjønner ikke hvorfor det fortsatt er åpent der ... Lenke til kommentar
VivaNorge Skrevet 3. mai 2020 Del Skrevet 3. mai 2020 Da har VivaLV også meldt flytting fra VGD ? Dvs. henger nok rundt på VGD til den blir stengt, og skjeldnere her! 3 Lenke til kommentar
VivaNorge Skrevet 3. mai 2020 Del Skrevet 3. mai 2020 Måtte finne frem min gamle adressebok/telefonbok for å finne brukernavn/passord her. Er nok ikke så mange igjen av de i 2020 ? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 3. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2020 7 minutes ago, VivaNorge said: Da har VivaLV også meldt flytting fra VGD ? Welcome to the dark side. 2 Lenke til kommentar
Fart-Prympilay Skrevet 3. mai 2020 Del Skrevet 3. mai 2020 VivaNorge skrev (1 minutt siden): Måtte finne frem min gamle adressebok/telefonbok for å finne brukernavn/passord her. Er nok ikke så mange igjen av de i 2020 ? Flott! Velkommen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg