Deila Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Deilig med frisk luft. Intens tåfis lukt på bussn. Noen burde skifte sokker. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 HYYYL skrev (1 minutt siden): Lars har laget ny tråd på Kultur og fritid- forumet - Humor Blir vel jaktet ned den også av B og BB ... 1 Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Blir vel jaktet ned den også av B og BB ... Tråden forsvinner sikkert i morgen. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 HYYYL skrev (3 minutter siden): Lars har laget ny tråd på Kultur og fritid- forumet - Humor Utroligt! En eller annen dritings fyr her nå som roper til meg på på et annet språk. Herlig underholdning. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 HYYYL skrev (3 minutter siden): Lars har laget ny tråd på Kultur og fritid- forumet - Humor Viktig å gå litt under radaren. Kahoot er uanz historie nå. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): SCHKAALLL!! Jawoll mein herr! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Nattkjolemedurin skrev (Akkurat nå): Utroligt! En eller annen dritings fyr her nå som roper til meg på på et annet språk. Herlig underholdning. Svensk? Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Kahoot er uanz historie nå. Ja tror ikke han overlever kveldens utbrudd. 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Svensk? Nei, da hadde jeg forstått. Men jeg hører på musikk. Så bare at han ropte til meg. Kanskje fransk? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Sjanglet ut i gaten gjorde han også. Får håpe det går bra. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 HYYYL skrev (1 minutt siden): Ja tror ikke han overlever kveldens utbrudd. Omtrent null sjanse. Busemannen virker arg han også... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 HYYYL skrev (Akkurat nå): Ja tror ikke han overlever kveldens utbrudd. Han har gått rimelig høyt ut ja, blitt utestengt før kanskje? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Nattkjolemedurin skrev (Akkurat nå): Sjanglet ut i gaten gjorde han også. Får håpe det går bra. Våkner eventuelt noget tung i skallen i den grøft. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): blitt utestengt før kanskje? Vet ikke. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Busemannen virker arg han også... Ja men ikke rart de blir sint. BB kan jo terge gråstein. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Relativ ny konto så ikke umulig Lenke til kommentar
Deila Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Har blitt helt rar av denne pandemien. Er jo bare hjemme og aldri sosiaL, merket det med mine kompiser nå også. Vi er helt rare og ikke vandt til og være med folk. Blir spennende dette neste gang man møter damer. Tror vi trenger et ligg alle mann. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Møtes til beach party her midt i juni? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 HYYYL skrev (Akkurat nå): Vet ikke. Det betyr imidlertid lite, jeg bryr meg ikke lenger om jeg blir utestengt fra VGD. Det er latterlig det som skjer der nå. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg