Stormoen33 Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Forøvrig imponerende oppmøte her i natt! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 1. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2020 4 minutes ago, Stormoen33 said: Får se om jeg kan bli utestengt. Høh, det skal ikke så mye til, regner jeg med. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 HYYYL skrev (Akkurat nå): Galehus! Utrolig at en mann kan klare å terge så mange så mye. Vanvittig! Det hjelper ikke med sletting av tråder og innlegg heller VG har ikke kontroll Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Stormoen33 skrev (3 minutter siden): Får se om jeg kan bli utestengt. Det er jo veldig enkelt, men neppe hensiktsmessig. Ser Hamilton på Zebra. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 HYYYL skrev (Akkurat nå): Utrolig at en mann kan klare å terge så mange så mye. Egentlig ikke når han har modsene med seg ... Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Mye psykt i denne verden som burde vært innelåst for å beskytte samfunnet. Plageånden i Rauma, som var omtalt i mediene, er et godt eksempel. Blitt fredfullt der etter de sendte psykoen i buret. Flere av den typen som burde vært kastet bak lås og slå. Deriblant gjennomførte nettroll! 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Forøvrig imponerende oppmøte her i natt! Ny rekord? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Tafse, tafse, tafse. Mvh Donald Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Egentlig ikke når han har modsene med seg ... Virker som han er fredet. Sjef, bestemmer hvem/hva som skal skriver hvor osv Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 1. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2020 1 minute ago, dengelgen said: Ny rekord? Elgen, du har 666 omdømmepoeng... Håper det ikke vokser horn i panna di.. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Forøvrig imponerende oppmøte her i natt! Jeg er stolt over dugnadsånden. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Håper det ikke vokser horn i panna di.. Har det fra før SI Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Elgen, du har 666 omdømmepoeng... Håper det ikke vokser horn i panna di.. Jeg har det i mobilnummeret mitt, så ikke bekymre deg for deng Owen ... Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Jeg la ut agn til "den unevnelige", men han bet ikke på, enda. Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 (endret) VG har hatt en artikkel om nettroll for mange år siden. Det er åpenbare grunner for å mistenke at disse trolla som deltok kan ha fått VG's lovnad om en slags beskyttelse etter dette? Det er vel rimelig åpenbart at noen har en fot innenfor. Endret 1. mai 2020 av Justice 96 2 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Fy fasiken så fattig liv enkelte har. Må bare le av sånne stakkarer. Har egentlig alle sjanser til å skaffe seg noen ok ''nettvenner'', men velger å torpedere seg selv fullstendig. Helt frivillig. Ubegripelig innstilling til livet. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Justice 96 skrev (Akkurat nå): VG har hatt en artikkel om nettroll for mange år siden. Det er åpenbare grunner for å mistenke at disse kan ha fått lovnad om en slags beskyttelse etter dette? Point taken. MOD-hotline. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Jeg har det i mobilnummeret mitt, så ikke bekymre deg for deng Owen ... Da er vi faktisk to. De tre siste sifrene. Kanskje jeg outer meg selv nå? Jaja, pytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg