Elgen. Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Granca skrev (1 minutt siden): MYE topless-soling på Granca. Og ikke bare blant menn... Elbowtitting? Det er vel å gå over grensen! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Stormoen33 skrev (3 minutter siden): Hansa Unnskyld meg, men hvorfor de evinnelige gnålet om Hansa? Jeg er klar over høyst mangelfullt bryggerikompetanse i småfylket, men Hansa? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Pupper, daier kall det hva dere vil, er de ikke stooore er det ikke så nøye ... Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Elbowtitting? Det er vel å gå over grensen! Veeel. Spørs hvor mange ørefiker man takler. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Hansa? En stille hyllest til HYYYL Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): En stille hyllest til HYYYL Stille bør det være. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Pupper, daier kall det hva dere vil, er de ikke stooore er det ikke så nøye ... De skal ikke være store. Kort holdbarhet. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Unnskyld meg, men hvorfor de evinnelige gnålet om Hansa? Jeg er klar over høyst mangelfullt bryggerikompetanse i småfylket, men Hansa? Skjønner ikke spørsmålet. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Pupper, daier kall det hva dere vil, er de ikke stooore er det ikke så nøye ... Jeg synes det er et flott ord (daier) men liker bedre damestumper Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): damestumper Første jeg kikker på. Den MÅ være i orden. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Ja deng, jeg er også mer av den stump-overbevisning. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Skjønner ikke spørsmålet. Jo, det gjør du:) Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 (endret) Granca skrev (1 minutt siden): Første jeg kikker på. Den MÅ være i orden. Leste feil -trodde du skrev klikker men du skrev kikker.... Endret 1. mai 2020 av dengelgen Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): stump-overbevisning. Når enden er god osv... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Jo, det gjør du:) Nei, opplys meg!! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Når enden er god osv... Abellas ordspråk dette ... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Abellas ordspråk dette ... Helt klart -skulle aldri ha nevnt det for Art. Han spurte om anbefalinger og Ale nevnte AJ Appelgate og jeg Abella Danger. Nå er han avhengig! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 1. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2020 Da var Murder One installert som ringetone. Hva skulle man gjort uten www? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Helt klart -skulle aldri ha nevnt det for Art. Han spurte om anbefalinger og Ale nevnte AJ Appelgate og jeg Abella Danger. Nå er han avhengig! Hallo i luken, voksne karer?? Sjokkerende avsløringer nå. Jeg er redd du har rett deng, vi får se hva som skjer videre. Hvor er Ale forresten? Fått helt noia og isolert seg? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): ringetone. Jeg hørte dette hver gang jeg fikk SMS en gang for lenge siden, litt forvirrende om jeg var nær en taxiholdeplass ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg