Tyttebærtryne Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Det sitter langt inne for en grunnleggende rocker, men min allsidige musikksmak berger meg. Back to te 80`s we go. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Er du også en sindig og rolig gutt? Jau, men sjølsakt, eg heve lagt av meg den kvinnejakt og nu konsentrerar meg om den OST. Der er det mykje å henta. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 1. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2020 Amazing utholdenhet i thread denne morgen, vi er sjøl-sakt på toppen av latest post lista som vanleg.. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Herregud som jeg savner fotball!!!! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): på toppen av latest post lista som vanleg.. Følger ikke så godt med på dette forumet egentlig -har framsida til thread som favoritt og leser minimalt ellers Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 1. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2020 Just now, dengelgen said: Følger ikke så godt med på dette forumet egentlig Ikke jeg heller, foreløpig... Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 1. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2020 Må legge en kabel, eller fire. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Herregud som jeg savner fotball!!!! MOOOOOOOLLLLLDDDDEEEEEE!!! MAAAAGNNNNUS WOOOLLLLFFF EIIIIKRRRRM HAR STILT INN SIKTET: DA BLIR DET MÅÅÅÅÅÅÅÅLLLLL! Juhu... 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Må legge en kabel, eller fire. Lykke til! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): MOOOOOOOLLLLLDDDDEEEEEE!!! MAAAAGNNNNUS WOOOLLLLFFF EIIIIKRRRRM HAR STILT INN SIKTET: DA BLIR DET MÅÅÅÅÅÅÅÅLLLLL! Juhu... Det er nok like greit om du åpner ei flaske Cognag til. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): MAAAAGNNNNUS WOOOLLLLFFF EIIIIKRRRRM Er det noe galt med nesen hans eller? Den er jo helt flat! Ellers så gleder jeg meg til Ralf Fahrmann skal stå i mål for Brann om det blir noe av i det hele tatt Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Smooth. Very smooth. Have a nice one. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Det er nok like greit om du åpner ei flaske Cognag til. Slikt har me ikkje i denner husstand, men eg lurte meir på om eg kunne få ein meir Hansa før me stenge? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Smoot Nå begynner det å skli ut her! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 dengelgen skrev (8 minutter siden): Herregud som jeg savner fotball!!!! Hva skjedde med daier? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Er det noe galt med nesen hans eller? Den er jo helt flat! Hareskår. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Hva skjedde med daier? Savner det også! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Nå begynner det å skli ut her! Liking it! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 1. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2020 4 minutes ago, Stormoen33 said: Lykke til! Takk, ferdig nå. Minimalt med splash opp i brunøyet, heldigvis. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Savner det også! MYE topless-soling på Granca. Og ikke bare blant menn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg