Elgen. Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Noen liker ikke ananas på pizza Husker det var et sted hjemme som serverte "Hawaii-burger" Hamburger med en ananasring oppå kjøttet, NAM! 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): skrekk Ferdig med den sjangeren. Babadook ble den siste. Gir meg ingenting lenger. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 (endret) Granca skrev (5 minutter siden): Underlig at ører kan oppfatte den samme musikken så til de grader forskjellig. Men dette gjelder jo tydeligvis mat også. Noen liker ikke ananas på pizza. Skremmende. Ananas er en frukt, nytes best som frukt eller dessert. Dette til orientering fra Norges ernærings Departement og fornuftig inntak av sunne substanser . Dette til orientering. Endret 1. mai 2020 av Stormoen33 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 En gladsak, foruten tvil. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Ferdig med den sjangeren. Babadook ble den siste. Gir meg ingenting lenger. Er ikke så stor fan -liker bedre psykologiske thrillere som Nattsvermeren f.eks. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Husker det var et sted hjemme som serverte "Hawaii-burger" Hamburger med en ananasring oppå kjøttet, NAM! Nettopp. Hawaii-bacon-cheese er min favoritt. På Sesam! 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): En gladsak, foruten tvil. DENNE liker jeg! 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 dengelgen skrev (3 minutter siden): Husker det var et sted hjemme som serverte "Hawaii-burger" Hamburger med en ananasring oppå kjøttet, NAM! Nei, nu har det nok blivet alt for meget av den Hansa, ... Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Mitt livsmotto er: Søtifiser all mat og drikke! UGH! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Nei, nu har det nok blivet alt for meget av den Hansa, ... Stedet er nedlagt så Hawaii-burger må jeg lage selv 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 1. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2020 Flertallet har talt; ananas på pizza er innafor: https://www.godt.no/artikkel/24591859/ananas-paa-pizzaen-ja-eller-nei 2 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Noen som har en Pony Malta at avse? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Nei, nu har det nok blivet alt for meget av den Hansa, ... De can icce laste oss for at den gaia gjorde et crumspring da De sculle få utdelt smaksløkene Deres! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Granca skrev (6 minutter siden): DENNE liker jeg! Let`s live it up. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Granca skrev (1 minutt siden): De can icce laste oss for at den gaia gjorde et crumspring da De sculle få utdelt smaksløkene Deres! Nådda MR.Granca, kunne eg som er eit gudsord frå landet vite at eg på førehånd skulle bli blanda inn i slike diskusjonar? Eg ynskjer ikkje og kommentera dette ytterligare. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 1. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2020 Jeg innrømmer at det er et I-lands problem, men jeg spyr av tanken på at jeg ikke får vandret langs strandpromenaden på Meloneras i august Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Nådda MR.Granca, kunne eg som er eit gudsord frå landet vite at eg på førehånd skulle bli blanda inn i slike diskusjonar? Eg ynskjer ikkje og kommentera dette ytterligare. Udmercet! Da lar vi det bare sejle. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): eit gudsord frå landet Er du også en sindig og rolig gutt? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 1. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2020 Luuuuuun stemning i Den Oooste-thread. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Stormoen33 skrev (9 minutter siden): Noen som har en Pony Malta at avse? Nope. Aldri! Ta deg en horchata i stedet!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg