Stormoen33 Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 HYYYL skrev (2 minutter siden): Logger av, må tidlig opp i morgen. Ha en fortsatt god natt God 1.mai HYYYL! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Tyttebærtryne skrev (6 minutter siden): Fast Alle bør nå kjenne til dronninga di. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 30. april 2020 Forfatter Del Skrevet 30. april 2020 3 minutes ago, HYYYL said: må tidlig opp i morgen. Skal Demses gå i tog? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Det er ingen som tror på dette. Vel, han tror åpenbart på dette iom. han noen ganger referer til hennes aktiviteter i hjemmet. Tidligere i dag så var det plagsomt for ham at hun lagde unødig støy ved å spille et skytespill. På fb har han også lagt ut bilde(r) når hun lager mat. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Alle bør nå kjenne til dronninga di. Hæh:) Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Jau, da står eg i rundkjøringen her. Har tatt av meg T-shirt, så puppene blafrer i vinden. Dei peke mot aust. Slik feire me 1.mai her i Ostlo. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Tyttebærtryne skrev (5 minutter siden): Vel, han tror åpenbart på dette iom. han noen ganger referer til hennes aktiviteter i hjemmet. Tidligere i dag så var det plagsomt for ham at hun lagde unødig støy ved å spille et skytespill. På fb har han også lagt ut bilde(r) når hun lager mat. Jeg tror fortsatt ikke på det. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Tyttebærtryne skrev (4 minutter siden): Hæh:) Er du singel?? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Yiddo10 skrev (3 minutter siden): Jau, da står eg i rundkjøringen her. Har tatt av meg T-shirt, så puppene blafrer i vinden. Dei peke mot aust. Slik feire me 1.mai her i Ostlo. Nydelig! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Yiddo10 skrev (3 minutter siden): Jau, da står eg i rundkjøringen her. Har tatt av meg T-shirt, så puppene blafrer i vinden. Dei peke mot aust. Slik feire me 1.mai her i Ostlo. Noko tå det mest framifrå eg høyrde sia sia Nyttaars! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Yiddo10 skrev (3 minutter siden): Jau, da står eg i rundkjøringen her. Har tatt av meg T-shirt, så puppene blafrer i vinden. Dei peke mot aust. Slik feire me 1.mai her i Ostlo. Nei, men orsak! Har Demses nu gått ut utan og informera meg og Hanner Nattkjole? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Stormoen33 skrev (4 minutter siden): Nei, men orsak! Har Demses nu gått ut utan og informera meg og Hanner Nattkjole? Jau, men sjølvsakt. Dessuten har Hanner Nattkjole låst seg inne på Toaletten siden middags. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Toaletten Stavast dette nuh toyletten, etter de siste informationer? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Granca skrev (6 minutter siden): Er du singel?? Nei da, samme partner siden slutten av tenårene. Men jeg skjønte fortsatt ikke koblingen. Presenilitet? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Jau, men sjølvsakt. Dessuten har Hanner Nattkjole låst seg inne på Toaletten siden middags. Eg mistenkjar nu at Demses lagrar ost på den Toaletten? 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Stavast dette nuh toyletten, etter de siste informationer? Det der var en frekkas jeg kan anerkjenne. Utroligt...! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Eg mistenkjar nu at Demses lagrar ost på den Toaletten? Eg har ingen Ytterligere kommentar til denner utrolige mistenksomhet. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Stormoen33 skrev (9 minutter siden): Jeg tror fortsatt ikke på det. Det er flere eksempler på at mannlige massemordere får veldig mange frierbrev under soning fra kvinner. Det meste er mulig, si? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Men jeg skjønte fortsatt ikke koblingen. Se hva han siterte ,han er kjent for fiffig sitering 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Nei da, samme partner siden slutten av tenårene. Men jeg skjønte fortsatt ikke koblingen. Presenilitet? Ingen kobling. Bare tull og rør, som så ofte før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg