ElSutrekuk Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Stormoen33 skrev (4 minutter siden): Nei, jeg har ikke sett Dream Theatre live LaBrie er blitt dårligere med alderen, noe som kan trekke ned litt. Det kan være bra, men det kan også være surt. Han er veldig variabel, men ville ikke byttet ham ut med noen. Ellers er det skyhøyt nivå på kollegene. Får du muligheten, anbefaler jeg virkelig å se dem. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Som gitar-spiller selv vil jeg si det er noe eget over John Petrucci, det ser så enkelt og uanstrengt ut. Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Som gitar-spiller selv vil jeg si det er noe eget over John Petrucci, det ser så enkelt og uanstrengt ut. Gitargud. Å stå på første rad å se ham leke med gitaren er helt enormt. Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 dengelgen skrev (4 minutter siden): Min erfaring med slik musikk vi snakker om er at det tar litt tid for å komme skikkelig inn albumene Veldig enig. Ayreon er ikke alltid lett å like første gang. Jeg var veldig skeptisk selv de første gangene jeg hørte musikken. Det var vel James LaBrie som gjorde det spiselig for meg, ? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Justice 96 skrev (1 minutt siden): Gitargud Setter ham over typer som Steve Vai og Joe Satriani, selv om de er megagode også, men det er noe eget ved John Petrucci. Steve Vai har blitt altfor selvgod og pompøs. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Siden vi har kompetanse i thread, Jordan Rudes var vel ikke med fra starten? (Gidder ikke google) Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Justice 96 skrev (5 minutter siden): Gitargud Setter ham over typer som Steve Vai og Joe Satriani, selv om de er megagode også Helt på linje meg deg her. Har vært så heldig å fått treffe JP flere ganger, og han er veldig hyggelig. Jordnær type. Finnes ikke stjernenykker det i gården. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Stormoen33 skrev (10 minutter siden): Som gitar-spiller selv vil jeg si det er noe eget over John Petrucci, det ser så enkelt og uanstrengt ut. Har aldri spilt noe instrument men jeg er veldig god til å spille på slurva! Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Jordan Rudes var vel ikke med fra starten? (Gidder ikke google) Det stemmer. Har vel vært 2 før ham. Moore og Sherinian Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Fun fact. Jeg har blitt intervjuet av Jordan Rudess, uten at vi skal gå nærmere inn på det ? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Stormoen33 skrev (21 minutter siden): Eg reknar med at Demses rullar ut den tjære og fjør før Demses sjekker under den sofa? Sjølvsakten, her er der ingen tid at miste Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Justice 96 skrev (1 minutt siden): Fun fact. Jeg har blitt intervjuet av Jordan Rudess, uten at vi skal gå nærmere inn på det ? Hallo i luken? Tease oss slik! Uforskammet oppførsel! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 dengelgen skrev (4 minutter siden): Har aldri spilt noe instrument men jeg er veldig god til å spille på slurva! Sidan Demses er frå den Hardanger anbefaler eg å begynne med den munnharpe, derfra kan demses bevege dem over til den munnspel, då ligg den musikkverden heilt open for deg. Lukke til. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Justice 96 skrev (3 minutter siden): Jordan Rudess Med eller uten hatten til katten? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Sidan Demses er frå den Hardanger anbefaler eg å begynne med den munnharpe, derfra kan demses bevege dem over til den munnspel, då ligg den musikkverden heilt open for deg. Lukke til. Noen må ta opp arven etter Sigmund Groven SI Lenke til kommentar
ElSutrekuk Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Tease Jeg ville outet meg selv om jeg gikk nærmere inn på dette. Med enkelte psykopater fra en annen side på internett luskende, vil jeg helst unngå å oute meg selv. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Justice 96 skrev (Akkurat nå): Jeg ville outet meg selv om jeg gikk nærmere inn på dette. Med enkelte psykopater fra en annen side på internett luskende, vil jeg helst unngå å oute meg selv. Åja -tenkte ikke på det.... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 Det er litt rart men jeg har virkelig fått smaken på album igjen etter diverse postinger av Moen og J og kanskje Nigtwish. Har hørt altfor mye på enkeltlåter på Spotify og slikt Lenke til kommentar
G Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 3 hours ago, Yiddo10 said: Den jævla flåtten. Blir så forbannet. Mange som flotter seg? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 30. april 2020 Del Skrevet 30. april 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Noen må ta opp arven etter Sigmund Groven SI Jau, men sjølsakt, me har nu heldegvis ein arvtagar til denner forfjamselege vakre munnspelmelodi? Og eg framhåldar at eg ikkje tulle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg