G Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 (endret) 2 hours ago, Mr Fawk said: Formene til de søramerikanske kvinnene er spinnville. De klarer kunststykket å holde seg fit samtidig som de har en big juicy ass. Legg på et par tasty tits så snakker vi. Veloppdratte også, de kvinnene fra Brasil er en gave fra himmelen. De har noen bakender uten sidestykke. Enkelte av dem tyr også til silikonbakende. Men, det er kanskje mest for å passe inn med de som har store bakender i fra før som de misunner. Uansett så har de forutsetningene. Bakende der er dekket på både tynn dame og på de som er laaangt utenfor det jeg finner attraktivt. Bryster er vel fort gjort å fine godsaker derfra ja. Men helheten og ansikt, hår med mere. Bare ofte helt nydelig. Spoiler Kan hende pygméer er lette å få oppå når de rir? Men, vet ikke helt om de har utseende med seg. Er vel nokså lite foto av slike? Måtte vært for å vekke neanderthal-genet opp i én? huff da så stygg jeg er.. Spoiler Endret 14. februar 2020 av G Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 Huff, blir yr av alt dette snakket. AJ Applegate here I come. Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 Ha ha, sant nok ? 1 Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 G skrev (4 timer siden): Uff, trønderrock lyder grusomt i mine ører Takk ! Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 G skrev (34 minutter siden): pygméer Har i likhet med dverger perfekt "oralhøyde". 1 1 Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 G skrev (5 timer siden): Granca har jo et ekstremt stort gay-miljø da. Ja....trolig 1000vis av homser i Trondheim. Lenke til kommentar
G Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 (endret) Nydlig, vakkert, snadder Det som er så fint med latinas er at de gjerne også er nokså kortvokste enkelte blant dem: Omtrent som med småvokste grønnsaker, som gjerne har mer smak, mer futt! Kunne ha sittet å sett på det hele dagene og kveldene: Spoiler Endret 14. februar 2020 av G 1 Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 Må urinere men kan ikke gå fra Braut Lenke til kommentar
Granca Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 lsklars skrev (Akkurat nå): Må urinere men kan ikke gå fra Braut Veldig urutinert etter 8 minutter! Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 Så bittert å tenke på han kunne spilt i United nå. Istedet ble det Ighalo fra Lyn. Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 lsklars skrev (7 minutter siden): Må urinere men kan ikke gå fra Braut Ha-Ha....som om du ikke sitter i nattkjole ! 1 Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 G skrev (25 minutter siden): kortvokste Som tidligere påpekt.....oralhøyden kan ikke bli bedre. Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 (endret) G skrev (28 minutter siden): Nydlig, vakkert, snadder Kan "hun" ha noe stort og stivt som ikke vises på bildet ?.....eller er det bare min trans atlantiske fantasi som spiller meg et puss ? Spør for en venn. Endret 14. februar 2020 av Fjøs tran sen Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 Fjøs tran sen skrev (27 minutter siden): Ha-Ha....som om du ikke sitter i nattkjole ! Type rosa, og lettere gjennomsiktig.. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 Så det er her dere er. Profilnavnet mitt er bare kødd, så jeg lurer på om jeg kan få byttet. Mod? Eg er Nightwish fra VGD. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 En kidnapper tok med barnet langt uti skogen i mørket på natten. Barnet sier «jeg er redd, liker ikke skogen når det er mørkt» Kidnapperen svarer: «Redd? Det er jeg som må gå alene tilbake!» Lenke til kommentar
Granca Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 Mr Fawk skrev (Akkurat nå): Så bittert å tenke på han kunne spilt i United nå. Istedet ble det Ighalo fra Lyn. Er nesten det samme. Og damestjerter skal være minst mulig. Store rumper er bare fæle! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 Svein Bjartmar skrev (Akkurat nå): Så det er her dere er. Profilnavnet mitt er bare kødd, så jeg lurer på om jeg kan få byttet. Mod? Eg er Nightwish fra VGD. Fint navn det, bare du oppfører deg som en annen, nemlig nightwish! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg