Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Granca skrev (5 minutter siden):

'Norske menn legger dermed i høyere grad vekt på utseendet ved en kjæreste enn norske kvinner. 14 % har det som sin førsteprioritet mot 5 % av kvinnene, og 16 % gir utseendet andreplass mot 9 % av kvinner.''

Man kan finne forskning med de resultatene man ønsker om man leter.
Finnes drøssevis med med sånt om man googler.

Resutatet du kommer med stemmer lite med virkeligheten.
Jeg tror kvinner og menn er ganske like når det kommer til dette med utseende.

Lenke til kommentar

Men kvinner er nok mer og mer opptatte av utseende, der er jeg enig. Men vi menn er helt håpløse(utenom stormoen) på det området. Noen begynner jo å sikle bare de ser et par store daier, samme faen hvordan resten er. Ubegripelig for meg. MYE som skal stemme.

Lenke til kommentar
Granca skrev (Akkurat nå):

Men kvinner er nok mer og mer opptatte av utseende, der er jeg enig. Men vi menn er helt håpløse(utenom stormoen) på det området. Noen begynner jo å sikle bare de ser et par store daier, samme faen hvordan resten er. Ubegripelig for meg. MYE som skal stemme.

Øyyyyyyyyy. Hva med meg da???????????

Lenke til kommentar
HYYYL skrev (4 minutter siden):

Man kan finne forskning med de resultatene man ønsker om man leter.
Finnes drøssevis med med sånt om man googler.

Resutatet du kommer med stemmer lite med virkeligheten.
Jeg tror kvinner og menn er ganske like når det kommer til dette med utseende.

Dette var det første jeg fant. Du kan jo prøve å finne noe som støtter ditt syn da, hvis det er så enkelt å finne?

Lenke til kommentar
Granca skrev (4 minutter siden):

Du kan jo prøve å finne noe som støtter ditt syn da, hvis det er så enkelt å finne?

Trenger ikke forskning for å stadfeste fakta.
At enkelte menn påstår hardnakket at kvinner er mindre opptatt av utsende på en partner enn menn er kanskje ønsketenkning?
 

Lenke til kommentar
Granca skrev (6 minutter siden):

Men vi menn er helt håpløse(utenom stormoen) på det området.

Nei nu altså, går detter alt for vidt!! Hanner Stormoen var ein av dei fremste til å sjå på utsjånad hjå dei kvinnar,  menneh Hanner Stormoen fann også andre verdiar hos dem av kvinnfolkslaget. Når Hanner Stormoen gifta seg var det med ei ven kvinne 7/10 med ei personligheit 10/10. Det var bra det. Me hadde det mykje bra og mong ei god stund ... men ein dag var det over.

Lenke til kommentar
HYYYL skrev (Akkurat nå):

fakta.

Men du har det med å fornekte fakta. Kan du ikke godta fersk forskning heller da? Utført av en kvinne?
Du vil jo ikke gå med på at de/dem ikke er likestilt i norsk skriftspråk, eller at det ikke er noe som heter ''forhåndsregler''. Det heter ''forholdsregler''. Hvorfor være påståelig når du beviselig tar feil? Jeg innrømmer glatt at jeg tar feil om noen motbeviser meg. Det må man jo.

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (4 minutter siden):

Nei nu altså, går detter alt for vidt!! Hanner Stormoen var ein av dei fremste til å sjå på utsjånad hjå dei kvinnar,  menneh Hanner Stormoen fann også andre verdiar hos dem av kvinnfolkslaget. Når Hanner Stormoen gifta seg var det med ei ven kvinne 7/10 med ei personligheit 10/10. Det var bra det. Me hadde det mykje bra og mong ei god stund ... men ein dag var det over.

Da var hun jo i snitt 8,5 for deg. Det bør jo holde! (En god stund)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...