G Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 13 minutes ago, Mr Fawk said: Faktisk eneste rasen jeg ikke tenner på. Tror det er noe med øynene. Liker best søramerikanske kvinner. Satan, jeg digger det også! Er så mye fint ? Lenke til kommentar
G Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 (endret) 18 hours ago, Mr Fawk said: Alexander sine fetisher: 1. School girl uniform. Har gjort dette med en dame to ganger. Veldig pirrende og sexy. 2. Golden shower. Har gjort dette med en annen jente. Opphissende på slutten. 3. Rimming. Har alltid vært en favoritt. Rumpehullet til jenter er diggbart. Vet ikke hvor lurt det er å henge seg på men.. 1. Har ikke fått oppleve dette. Har ikke noe knytting om at skoleuniform er for skolejenter, fordi slikt er så fremmed i Norge. For meg så blir det bare nok et annet valg av plagg. Ellers pirrer det skikkelig nedentil med det rette korte skjørtet. Så tror det der hadde funket. 2. Tvilsomt at jeg hadde likt det pga. stanken 3. Rimming er prøvd. Går an om det er er rent og pent, og man ikke går for dypt. Synes ikke om smaken av bais. Endret 14. februar 2020 av G endret beis til bais, som jeg tror er rett slæng å skrive det på Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 2 minutes ago, G said: Satan, jeg digger det også! Er så mye fint ? Formene til de søramerikanske kvinnene er spinnville. De klarer kunststykket å holde seg fit samtidig som de har en big juicy ass. Legg på et par tasty tits så snakker vi. Veloppdratte også, de kvinnene fra Brasil er en gave fra himmelen. 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 1 minute ago, Mr Fawk said: Formene til de søramerikanske kvinnene er spinnville. De klarer kunststykket å holde seg fit samtidig som de har en big juicy ass. Legg på et par tasty tits så snakker vi. Veloppdratte også, de kvinnene fra Brasil er en gave fra himmelen. Enig. Liker likevel tanken på noe lettvekt som rir meg, og der kommer asia inn på topp. Eyecandy å finne begge stedene. Øynene gjør meg ikke så mye. Da er feil hodeskalleform hos asiatere litt mer kresent kanskje. Men, det er jo like mange ulike å velge i alle raser. Sør-amerikanske ligger i toppskjiktet. Helt enig. Men det er en del andre fine ting også i det sjiktet etter min smak 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 G skrev (Akkurat nå): Ser den. Mer å slikke? Er vel det, men det er fint uansett. Fra spøk til alvor, så er det jo ikke ordentlig bollemus for du kan se det til tross for bunaden! 1 Lenke til kommentar
spiraltrollet_1 Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 jadda...skreiv ei feil webadresse igår og fekk plutselig opp nåke voldsomme greie om at eg hadde vødne ein aiphone og..måtte bere svara på 4 spørsmål..halvskeptisk svarte eg på dei ja..gratulera står da og blinka øve heile skjermen og i linjena øve ..no måtte dei bere ha tlfnr og adressa å senda den te...jauda , eg skrive ned som ein idiot..so e da bere et par steg igjen..med spørsmål om ken eg bruka som leverandøra av strøm og om eg e fornøyd med prisen osv... neste steg..nærma øss.. so kjeme da fleire spørsmål om å vera med i nåke spelegreie på telefonen frå et speleselskap...då avbryte eg da heila... idag har dei sendt sms med tilbud frå speleselskap..og no ringte da ei frå MEDOX og tilbøy ettelleranna te halv pris... slett nummaret mitt sa eg te ho , ..greit sa ho og la på... for ei mølja telefonsalg e blitt.. 1 Lenke til kommentar
spiraltrollet_1 Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 må rinja te han so sete i syden sa eg te ho...sopassa at han begynna å irritera seg litt 1 Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 Snart middag Hjemmelagd Lasagne med salat til 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 6 minutes ago, Art-Vandelay said: Snart middag Hjemmelagd Lasagne med salat til Nam. Blir pizza her 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 Middag inntatt ble biffstrimler i dag også, 8.5 på namitet 1 Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 Mr Fawk skrev (4 minutter siden): Nam. Blir pizza her Med hva av ingredienser Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 36 minutes ago, Art-Vandelay said: Med hva av ingredienser Big One klassisk. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 (endret) Omnia har våknet. Vi lever forholdsvis trygt igjen! Endret 14. februar 2020 av Granca skrivefeil Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 Granca skrev (4 minutter siden): Om ia har våknet. Vi lever forholdsvis trygt igjen! Flott! Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 Mr Fawk skrev (23 minutter siden): Big One klassisk. Ok..Big one Meat lover tar jeg en gang i blandt, men Big one er best av de, grandis smaker papp Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 Mr Fawk skrev (25 minutter siden): Big One klassisk. Ok..Big one Meat lover tar jeg en gang i blandt, men Big one er best av de, grandis smaker papp Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 Blir nok stille her i kveld, Braut skal spille Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 Minner om at alle persondiskusjoner vil bli sletta. Og hvis ikke det hjelper så... 1 Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 (endret) Art-Vandelay skrev (3 timer siden): oppklaring Kjørte en rask tekstanalyse på mange av dine svar og innlegg....fikk det svaret jeg hadde forventet.....artig ! Endret 14. februar 2020 av Fjøs tran sen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg