Deila Skrevet 27. april 2020 Del Skrevet 27. april 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Ruccula, hvitløk, chilli, ingefær, tomat, parmesan og øl. Ingredienser i alles kjøleskap. Det er ikke et ? til slutt en gang. Kan krysse av på alt, bortsett fra tomat. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 27. april 2020 Del Skrevet 27. april 2020 Tyttebærtryne skrev (6 minutter siden): Ruccula, hvitløk, chilli, ingefær, tomat, parmesan og øl. Ingredienser i alles kjøleskap. Det er ikke et ? til slutt en gang. Har kun sporadisk tomat av disse. Avskyr ruccola. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 27. april 2020 Del Skrevet 27. april 2020 Nattkjolemedurin skrev (2 minutter siden): tomat Jammen, i helvete da!!!!!!!!!!! Del tomaten i to, stek den på middels varme i 3-4 minutter, og du har en liten oase av smak. Varmebehandling av tomat frigjør mer av tomatens lykopen, en antioksidant som er gunstig for alle. Skjerpings!!!!! Lenke til kommentar
Granca Skrevet 27. april 2020 Del Skrevet 27. april 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Hot døvetolk? Nei. 12 kilo for mye. Hva gikk det av HI i dag? Han har mistet det totalt. Hater alt og alle. Lever IKKE et lykkelig liv. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 27. april 2020 Del Skrevet 27. april 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Jammen, i helvete da!!!!!!!!!!! Del tomaten i to, stek den på middels varme i 3-4 minutter, og du har en liten oase av smak. Varmebehandling av tomat frigjør mer av tomatens lykopen, en antioksidant som er gunstig for alle. Skjerpings!!!!! Det kan absolutt være verdt et forsøk, men er ikke helt overbevist. Liker tomat i salsa da. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 27. april 2020 Del Skrevet 27. april 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Har kun sporadisk tomat av disse. Avskyr ruccola. Jeg har sendt elektronisk bekymringmelding til din kommunes hjemkommune. Noen må sjekke om ..................... Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 27. april 2020 Del Skrevet 27. april 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Hva gikk det av HI i dag? Han har mistet det totalt. Hater alt og alle. Lever IKKE et lykkelig liv. Det er nok spill for galleriet. Som bonden egentlig. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 27. april 2020 Del Skrevet 27. april 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Jeg har sendt elektronisk bekymringmelding til din kommunes hjemkommune. Noen må sjekke om ..................... Jasså. Elsker å lage mat, tror vi har ytterst forskjellige smaksløker. Men til helga blir det gravlaks...Snaskens! 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 27. april 2020 Del Skrevet 27. april 2020 Granca skrev (Akkurat nå): gravlaks Nice. Åt rakfisk på hytta i helgen, alene, og godt fornøyd. Kunne spist sjømat 7 dager i uka. Laga laksen sjæl? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 27. april 2020 Del Skrevet 27. april 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Det er nok spill for galleriet. Som bonden egentlig. Ser ikke hva bonden skriver. Kun når jeg en sjelden gang leser på mobilen. Vestlandets minst interessante person. Er dog ikke rart HI er forbannet på livet. En tilværelse uten sex, alkohol, penger, venner, kvinner, dans og latter... Null nytelse. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 27. april 2020 Del Skrevet 27. april 2020 Granca skrev (5 minutter siden): Hater alt og alle. Var heeeelt normal før påske da han drev på med Påskelabyrinten på VGD -så bare skuespill og provokasjon 1 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 27. april 2020 Del Skrevet 27. april 2020 (endret) Tyttebærtryne skrev (3 minutter siden): Nice. Åt rakfisk på hytta i helgen, alene, og godt fornøyd. Kunne spist sjømat 7 dager i uka. Laga laksen sjæl? Nei. Burde kanskje. Er kjempeglad i dill, så det hadde kanskje blitt en overdose av det... Men gravlakssausen av olje, grov sennep, eddik, sukker, salt og pepper er himmelsk. DEN lager jeg sjøl. Endret 27. april 2020 av Granca 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 27. april 2020 Del Skrevet 27. april 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Ser ikke hva bonden skriver. Kun når jeg en sjelden gang leser på mobilen. Vestlandets minst interessante person. Er dog ikke rart HI er forbannet på livet. En tilværelse uten sex, alkohol, penger, venner, kvinner, dans og latter... Null nytelse. Spør du meg så prøver begge å gjøre seg interessante ved å spille en sær rolle, uten overhodet å lykkes. Ekstremt forutsigbart og intetsigende. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 27. april 2020 Del Skrevet 27. april 2020 Granca skrev (2 minutter siden): DEN lager jeg sjøl Nais. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 27. april 2020 Del Skrevet 27. april 2020 Det gikk jo ganske kjapt. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 27. april 2020 Del Skrevet 27. april 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Det gikk jo ganske kjapt. Hva? VÅKS? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 27. april 2020 Del Skrevet 27. april 2020 Drita full gjeng her i natt. Utrolig å være vitne til. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 27. april 2020 Del Skrevet 27. april 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Hva? VÅKS? Nei, oppdateringen i fibernettet. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 27. april 2020 Del Skrevet 27. april 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Nei, oppdateringen i fibernettet. Åja! Litt lite GIF-er her i natt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg