Deila Skrevet 26. april 2020 Del Skrevet 26. april 2020 Kanskje litt luksus dette med søvn for oss som ikke har småbarn. Har jo en tante og en onkel som ikke har sovet noe særlig på rundt 12 år pga de har fått 2 barn etter hverandre med kort mellomrom. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 26. april 2020 Del Skrevet 26. april 2020 Stormoen33 skrev (6 minutter siden): Det har vært merkelig i mange år. Sjeldent jeg sover "dypt", våkner av den minste lyd. På en måte tror man at man ikke har sovet, men man har det allikevel. Klokka har jo gått ... Skjønner hva du mener ja, har opplevd det selv. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 26. april 2020 Del Skrevet 26. april 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Farsinstinktet som jobber på høygir? Sover du av og til ute i naturen? Enten i telt eller under åpen himmel? Nei, gjør ikke det, men har tenkt på det ja. Det viktigste for meg er at det er stille. Eller at lydene er behagelige, slik som i naturen for eksempel. Skal i Driva og fiske ved åpningen 1. juni, har leid ei hytte rett ved elva, det er over en måned til, men ser frem til både fisking og søvn. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 26. april 2020 Del Skrevet 26. april 2020 Sover ekstremt lite om dagen. Tipper jeg sov maks fire timer i forrige uke. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 26. april 2020 Del Skrevet 26. april 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Sover ekstremt lite om dagen. Tipper jeg sov maks fire timer i forrige uke. Hallo i luken!?! 4 timer! Det var mye! Kanskje jeg har nevnt dette før men en gang på folkehøgskole var jeg våken i 54 timer i strekk -klink edru begynte jeg å se røyk og syner foran øynene mine. Ikke så behagelig. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 26. april 2020 Del Skrevet 26. april 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Hallo i luken!?! 4 timer! Det var mye! Kanskje jeg har nevnt dette før men en gang på folkehøgskole var jeg våken i 54 timer i strekk -klink edru begynte jeg å se røyk og syner foran øynene mine. Ikke så behagelig. Utrolig flott historie. Jeg mistenker at det er for mye lys på soverommet. Eller så har jeg bare for mye å gjøre på skolen om dagen. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 26. april 2020 Del Skrevet 26. april 2020 Nattkjolemedurin skrev (4 minutter siden): Skjønner hva du mener ja, har opplevd det selv. Jeg har jo trodd at jeg ikke får sove i et fly, men sist min eldste datter var med "våknet" jeg og spurte om hun ikke fikk sove heller? Hun så rart på meg og sa "Pappa, vi har sovet i nesten 6 timer. " Jeg følte at jeg hadde prøvd å sove i omtrent en time eller no ... 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 26. april 2020 Del Skrevet 26. april 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Utrolig flott historie. Jeg mistenker at det er for mye lys på soverommet. Eller så har jeg bare for mye å gjøre på skolen om dagen. Jeg mistenker at det har noe med inntaket av ost å gjøre. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 26. april 2020 Del Skrevet 26. april 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): 54 timer i strekk Hvor lenge sov du etter det? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 26. april 2020 Del Skrevet 26. april 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Jeg mistenker at det har noe med inntaket av ost å gjøre. Mmmmmm, oooooooost Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 26. april 2020 Del Skrevet 26. april 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Hvor lenge sov du etter det? Tror det var ca 14 timer. Fikk smerter i alle ledd -ikke å anbefale altså..... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 26. april 2020 Del Skrevet 26. april 2020 Eg skal om nokre timar ha den e-konsultasjon med Hanner fastlege. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 26. april 2020 Del Skrevet 26. april 2020 (endret) Stormoen33 skrev (14 minutter siden): Nei, gjør ikke det, men har tenkt på det ja. Det viktigste for meg er at det er stille. Eller at lydene er behagelige, slik som i naturen for eksempel. Skal i Driva og fiske ved åpningen 1. juni, har leid ei hytte rett ved elva, det er over en måned til, men ser frem til både fisking og søvn. Prøvd å sove med ørepropper? Det gjør jeg fast her jeg bor, pga et kjøleskap som durer noe sykt. I tillegg til at jeg bor i blokk med bare studenter så folk gjør mye rare og forskjellige ting til alle døgnets tider. Endret 26. april 2020 av Nattkjolemedurin Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 26. april 2020 Del Skrevet 26. april 2020 Hallo i luken!!! HDG og Abella ringte på her! Snakkast! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 26. april 2020 Del Skrevet 26. april 2020 dengelgen skrev (5 minutter siden): Tror det var ca 14 timer. Bare så det er sagt om ingen har skjønt det ennå, jeg elsker å sove, eller i hvert fall følelsen av å ha ei god dyne rundt meg, priceless!? Lenke til kommentar
Deila Skrevet 26. april 2020 Del Skrevet 26. april 2020 Når jeg skjønner hva som vil skje i Helt Perfekt før det skjer så er det kanskje på tide med en pause. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 26. april 2020 Forfatter Del Skrevet 26. april 2020 43 minutes ago, Nattkjolemedurin said: Hvor mange timer sover dere ca per natt? Selv sverger jeg til 8 timer om dagen. Ble fort 9 i dag da. Ca 9 pr natt. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 26. april 2020 Del Skrevet 26. april 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Hallo i luken!!! HDG og Abella ringte på her! Snakkast! Vi krever rapport! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 26. april 2020 Forfatter Del Skrevet 26. april 2020 46 minutes ago, Stormoen33 said: Eg har nu 150 kilo ost på den terrasse ... Da får Demses mye mus. Dog kanskje ikke av den riktige sorten.. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 26. april 2020 Del Skrevet 26. april 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): Da får Demses mye mus. Dog kanskje ikke av den riktige sorten.. Jau, men sjølsakt! Eg har lagt ut 17, sytten, eg gjentar 17, sytten av dei musefellar rundt den palle med ost. Hanner nettbutikk har no ein jobb å gjera. Eg er imidlertid mindre bekymra for mus av den godarta sorten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg