Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stormoen33 skrev (1 minutt siden):

Er det ikke PK før mandag? Skal ikke Baron Guldvog komme med noen uttalelser heller?

Nei, tror ikke det.
Vanvittig rart at vi nå har blitt vant med dette -PK hver ukedag med siste dødstall fra det siste døgnet osv osv
Moren min foreslo at jeg skulle skrive ned noe av dette vi opplever nå. Historiske måneder. 

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (Akkurat nå):

Nei, tror ikke det.
Vanvittig rart at vi nå har blitt vant med dette -PK hver ukedag med siste dødstall fra det siste døgnet osv osv
Moren min foreslo at jeg skulle skrive ned noe av dette vi opplever nå. Historiske måneder. 

Hun har antakeligvis rett i det, tanker om en helt kokko tid. Jeg har vel ikke sett en eneste PK så lenge dette har vedvart, alt står i nettavisene uansett.

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (Akkurat nå):

eg har vel ikke sett en eneste PK så lenge dette har vedvart, alt står i nettavisene uansett.

Ok -litt nyhetsjunkie jeg da -husker jeg så nesten alt rundt 22.juli (i 2011) og ukene etterpå. 
Ikke helt det samme nå, selvfølgelig

Lenke til kommentar

Uansett helt merkelig i barnehagen om dagen. De har satt opp sperrebånd for å dele soner, litt usikker på at fire-fem åringer skjønner dette. Har jo en åtte-åring her, og hvor mange hundre ganger jeg har bedt ham om å slutte med for eksempel fotball inne uten at det sitter ... Skole på mandag.

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (4 minutter siden):

Ok -litt nyhetsjunkie jeg da -husker jeg så nesten alt rundt 22.juli (i 2011) og ukene etterpå. 
Ikke helt det samme nå, selvfølgelig

Kom hjem 22. juli, ble møtt av politi på Gardermoen, men ante ikke hva som hadde skjedd. 

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (5 minutter siden):

Kom hjem 22. juli, ble møtt av politi på Gardermoen, men ante ikke hva som hadde skjedd. 

Jeg kjørte bil og hørte det først på Dagsnytt kl 16:00 - og da jeg kom hjem slengte jeg på tven og der ble jeg sittende -den ene historien mer rystende enn den andre-så litt på BBC World News også -sjelden eller aldri de nevner Norge der.

Endret av dengelgen
Lenke til kommentar
dengelgen skrev (Akkurat nå):

Jeg kjørte bil og hørte på det først på Dagsnytt kl 16:00 - og da jeg kom hjem slengte jeg på tven og der ble jeg sittende -den ene historien mer rystende enn den andre-så litt på BBC World News også -sjelden eller aldri de nevner Norge der.

Vi kom fra Filippinene og hadde hentet bagasjen og ble ransaket når vi kom opp i hallen før sikkerhetskontrollen, vi visste jo ingenting om hva som hadde skjedd.

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (1 minutt siden):

Vi kom fra Filippinene og hadde hentet bagasjen og ble ransaket når vi kom opp i hallen før sikkerhetskontrollen, vi visste jo ingenting om hva som hadde skjedd.

Var det sent på kvelden eller? Bomba gikk av kl 15: 25 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...