Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Granca skrev (4 timer siden):

Vurderer å skaffe meg fæle tatoveringer nedover armene. Holder det for å bli med i Bandidos, eller må man ha råd til motorsykkel også?

Ahhhh, I get it. Du starter med tatoveringer, for deretter å skvise inn golfrunder på Byneset slik at de røffe gutta blir litt mykere, for så å avslutte med å insistere på at elmotorsykkel er greia fremover. Spenstig.

Endret av Tyttebærtryne
Tekstkorrigering
Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (2 timer siden):

Du starter med tatoveringer

Jeg dør heller enn å ta tatovering.

Men jeg så en på nettet som støttet/digget en MC-klubb. Han har masse stygge tatoveringer nedover armene, men ingen sykkel. Er vel en wannabe, da.

Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (2 timer siden):

golfrunder på Byneset

Bare si fra en dag det passer sånn, etter at Nord har åpnet på ordentlig, hvis du vil være med og se. Og kanskje prøve litt... Skal spille alle dager med oppholds, har jeg tenkt. Det gjelder forsåvidt andre også, hvis noen er nysgjerrige...

Lenke til kommentar
Granca skrev (1 minutt siden):

Bare si fra en dag det passer sånn, etter at Nord har åpnet på ordentlig, hvis du vil være med og se. Og kanskje prøve litt... Skal spille alle dager med oppholds, har jeg tenkt. Det gjelder forsåvidt andre også, hvis noen er nysgjerrige...

Vi får se, lover ingenting:). Har fortalt min eneste golfhistorie før. En kompis mener jeg hadde så godt balltalent at jeg burde prøve. Hadde et visst talent i golf, og da trente vi bare på utslag. Fikk den kjente lyden på utslag noen ganger. 

Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (3 minutter siden):

Er det noen bandittsyklister som har pene tattiser, om noen?

Nei.

Tyttebærtryne skrev (4 minutter siden):

Vi får se, lover ingenting:). Har fortalt min eneste golfhistorie før. En kompis mener jeg hadde så godt balltalent at jeg burde prøve. Hadde et visst talent i golf, og da trente vi bare på utslag. Fikk den kjente lyden på utslag noen ganger. 

Da har du noe å bevise...

Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden):

Tror faktisk jeg med litt trening kunne slått en selvutnevnt golfer.

Hvis du trener mye i et par år, så kan du kanskje slå meg. Jeg er blant de beste 5% i Norge ca. Men mange andre golfere kan du sikkert slå. Fryktelig mange uten balltalent som spiller. Det viktigste er jo at de trimmer og koser seg!

Endret av Granca
Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden):

Du ser den logiske bristen her:) Greit nok at golf ikke er folkesport, men nivået på de beste er skyhøyt. All credit to you.

Takk. Jeg trener/spiller ca 20 timer pr uke. I sesongen, ja. Trente litt på Granca i vinter, seff.

Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (3 minutter siden):

20 timer gruser mange, de fleste. Folk med lite/null talent for golf trener ikke 20 timer i uken. That`s it. 

Si ikke det... Mange pensjonister er der hver bidige morgen for å spille sin runde. Men nivået er ofte skylavt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...