SirJames™ Skrevet 23. april 2020 Forfatter Del Skrevet 23. april 2020 4 minutes ago, Stormoen33 said: Kan sikkert bestilles på nett mot en klekkelig fraktpris. Ser jeg får kjøpt en 6-pack på Amazon for $26,94 Mva og frakt kommer i tillegg, ja, så dette blir ikke billig... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 23. april 2020 Del Skrevet 23. april 2020 Mens jeg venter på Pony Malta åpner jeg en boks Urge Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 23. april 2020 Forfatter Del Skrevet 23. april 2020 3 minutes ago, HYYYL said: https://latinosmarket.no/produkt/drikkevarer/pony-malta Pokker, utsolgt ? Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 23. april 2020 Del Skrevet 23. april 2020 Oy, klokken er halv 2. God natt Lenke til kommentar
Deila Skrevet 23. april 2020 Del Skrevet 23. april 2020 SirOwen skrev (28 minutter siden): Spaghetti a la Capri. Vanskelig å forstå hvorfor Kent synes denne "retten" er så god. Tror jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har smakt både a la Capri og Joikakaker tilsammen. Ser ikke helt vitsen med å velge hermetisert mat når man kan velge vanlig mat.Hadde det vært krig og vi hadde hatt manko på mat hadde det vært noe annet. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 23. april 2020 Del Skrevet 23. april 2020 God Natt HYYYL, godt å ha deg tilbake!? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 23. april 2020 Del Skrevet 23. april 2020 HYYYL skrev (Akkurat nå): Oy, klokken er halv 2. God natt God natt og sov søtt! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 23. april 2020 Del Skrevet 23. april 2020 HYYYL skrev (Akkurat nå): Oy, klokken er halv 2. 13.30, med andre ord.................. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 23. april 2020 Forfatter Del Skrevet 23. april 2020 Her er en mer edruelig (pun intended) test av Threads Official Drink: Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 23. april 2020 Forfatter Del Skrevet 23. april 2020 2 minutes ago, HYYYL said: Oy, klokken er halv 2. God natt Sweet dreams Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 23. april 2020 Del Skrevet 23. april 2020 Nattkjolemedurin skrev (Akkurat nå): Vanskelig å forstå hvorfor Kent synes denne "retten" er så god. Tror jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har smakt både a la Capri og Joikakaker tilsammen. Ser ikke helt vitsen med å velge hermetisert mat når man kan velge vanlig mat.Hadde det vært krig og vi hadde hatt manko på mat hadde det vært noe annet. Av en eller annen grunn ville jeg pirket de små pølsene ut av Spaghetti ala Caprien, de er ikke så verst, men spaghettien er så seriøst overkokt og tomatsausen er altfor søt. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 23. april 2020 Forfatter Del Skrevet 23. april 2020 2 minutes ago, Nattkjolemedurin said: Vanskelig å forstå hvorfor Kent synes denne "retten" er så god. Tror jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har smakt både a la Capri og Joikakaker tilsammen. Ser ikke helt vitsen med å velge hermetisert mat når man kan velge vanlig mat.Hadde det vært krig og vi hadde hatt manko på mat hadde det vært noe annet. Enig, svært, svært sjelden jeg spiser hermetikk. Av og til hiver jeg innpå en lys lapskaus fra hermetikk. A la Capri er jo egentlig ikke mat. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 23. april 2020 Del Skrevet 23. april 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): A la Capri er jo egentlig ikke mat. Der er vi enig. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 23. april 2020 Del Skrevet 23. april 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Der er vi enig. Uvirkelige scener på thread! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 23. april 2020 Del Skrevet 23. april 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): A la Capri er jo egentlig ikke mat. I bestefall hundemat? Var vel Justice det som skrev på VGD at han ikke engang hadde servert det til bikkjene sine. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 23. april 2020 Forfatter Del Skrevet 23. april 2020 Just now, Nattkjolemedurin said: Var vel Justice det som skrev på VGD at han ikke engang hadde servert det til bikkjene sine. Ja, mener å huske noe lignende. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 23. april 2020 Del Skrevet 23. april 2020 Nattkjolemedurin skrev (Akkurat nå): I bestefall hundemat? Var vel Justice det som skrev på VGD at han ikke engang hadde servert det til bikkjene sine. Justice tar vare på sine hunder, for sure. At man her inne drøfter hermetikkmat er ................ ubegripelig. Vomfyll ................ til nød. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 23. april 2020 Del Skrevet 23. april 2020 Var vel Justice det som skrev på VGD at han ikke engang hadde servert det til bikkjene sine. Han vil vel ikke at hundene skal drite ned hele huset med hundediare sikkert. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 23. april 2020 Del Skrevet 23. april 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Han vil vel ikke at hundene skal drite ned hele huset med hundediare sikkert. Nå er du bare ............. "liten" ............... Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 23. april 2020 Forfatter Del Skrevet 23. april 2020 5 minutes ago, dengelgen said: Uvirkelige scener på thread! Klokken nærmer seg 02.00, nesten ny rekord for brødrene Deng dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg