Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SirOwen skrev (28 minutter siden):

Spaghetti a la Capri.

Vanskelig å forstå hvorfor Kent synes denne "retten" er så god. Tror jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har smakt både a la Capri og Joikakaker tilsammen. Ser ikke helt vitsen med å velge hermetisert mat når man kan velge vanlig mat.Hadde det vært krig og vi hadde hatt manko på mat hadde det vært noe annet. 

Lenke til kommentar
Nattkjolemedurin skrev (Akkurat nå):

Vanskelig å forstå hvorfor Kent synes denne "retten" er så god. Tror jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har smakt både a la Capri og Joikakaker tilsammen. Ser ikke helt vitsen med å velge hermetisert mat når man kan velge vanlig mat.Hadde det vært krig og vi hadde hatt manko på mat hadde det vært noe annet. 

Av en eller annen grunn ville jeg pirket de små pølsene ut av Spaghetti ala Caprien, de er ikke så verst, men spaghettien er så seriøst overkokt og tomatsausen er altfor søt.

Lenke til kommentar
2 minutes ago, Nattkjolemedurin said:

Enig, svært, svært sjelden jeg spiser hermetikk. Av og til hiver jeg innpå en lys lapskaus fra hermetikk. 

A la Capri er jo egentlig ikke mat.

Lenke til kommentar
Nattkjolemedurin skrev (Akkurat nå):

I bestefall hundemat? Var vel Justice det som skrev på VGD at han ikke engang hadde servert det til bikkjene sine. 

Justice tar vare på sine hunder, for sure. At man her inne drøfter hermetikkmat er ................ ubegripelig. Vomfyll ................ til nød.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...