Stormoen33 Skrevet 23. april 2020 Del Skrevet 23. april 2020 Men hva smaker det da? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 23. april 2020 Forfatter Del Skrevet 23. april 2020 Just now, HYYYL said: Er det øl? Hvordan smaker den? Alkoholfritt. Smaker litt ubestemmelig, litt søt og fruktig og ganske langt unna vanlig øl. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 23. april 2020 Del Skrevet 23. april 2020 (endret) SirOwen skrev (10 minutter siden): Sier han: "Now I am going to pull myself while I`m drinking a Pony Malta" helt i starten? Special OMG edition haha. Endret 23. april 2020 av Nattkjolemedurin Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 23. april 2020 Del Skrevet 23. april 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Alkoholfritt. Smaker litt ubestemmelig, litt søt og fruktig og ganske langt unna vanlig øl. Takk for oppklaringen Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 23. april 2020 Del Skrevet 23. april 2020 Nattkjolemedurin skrev (1 minutt siden): Sier han: "Now I am going to pull myself while I`m drinking a Pony Malta" helt i starten? Var litt av hvert å sette fingeren på der ... 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 23. april 2020 Forfatter Del Skrevet 23. april 2020 1 minute ago, Nattkjolemedurin said: Sier han: "Now I am going to pull myself while I`m drinking a Pony Malta" helt i starten? Hehe, "Now I'm going to film myself..." sier han. Er vel mer ønsketenkning fra din side at han sier "pull" ? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 23. april 2020 Del Skrevet 23. april 2020 SirOwen skrev (5 minutter siden): Smaker litt ubestemmelig, litt søt og fruktig og ganske langt unna vanlig øl. Vaniljesukker med karamell og malta ifølge ham selv ... Lenke til kommentar
Deila Skrevet 23. april 2020 Del Skrevet 23. april 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): Hehe, "Now I'm going to film myself..." sier han. Er vel mer ønsketenkning fra din side at han sier "pull" ? Nei nei, hør hva han sier etter: "Nå skal jeg filme meg selv mens jeg drikker en ekte Pony Malta". Du får høre igjen, han sier "pull" og ikke "film" er helt sikker haha. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 23. april 2020 Del Skrevet 23. april 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): malta Og nå lurer jeg på hva det smaker -dette bringer bare opp nye spørsmål hele tiden! Lenke til kommentar
Deila Skrevet 23. april 2020 Del Skrevet 23. april 2020 Stormoen33 skrev (4 minutter siden): Var litt av hvert å sette fingeren på der ... Hehe, ja. Sjuk fyr. Synd han forsvant fra VGD da, tror ikke han var aktiv mens jeg har vært der inne. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 23. april 2020 Forfatter Del Skrevet 23. april 2020 Just now, Stormoen33 said: Vaniljesukker med karamell og malta ifølge ham selv ... Husker ikke karamellsmaken, men Xtragal3 er eksperten. Lurer på om det er mulig å få tak i denne delikatessen her i Norge.. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 23. april 2020 Del Skrevet 23. april 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Xtragal3 Synd han ikke er på vgd lenger. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 23. april 2020 Del Skrevet 23. april 2020 Nattkjolemedurin skrev (1 minutt siden): "pull" og ikke "film" er helt sikker haha. Jeg har spilt den i hastighet 0.5 og han sier "pull" ikke "film" 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 23. april 2020 Forfatter Del Skrevet 23. april 2020 2 minutes ago, Nattkjolemedurin said: han sier "pull" og ikke "film" er helt sikker haha. Kan godt si det slik, det forklarer jo også litt bedre selve reaksjonen i form av utbrudd og stemmeskifte ? 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 23. april 2020 Del Skrevet 23. april 2020 Nattkjolemedurin skrev (2 minutter siden): tror ikke han var aktiv mens jeg har vært der inne. Samme her -men har hørt en del om han Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 23. april 2020 Del Skrevet 23. april 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): Lurer på om det er mulig å få tak i denne delikatessen her i Norge.. Kan sikkert bestilles på nett mot en klekkelig fraktpris. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 23. april 2020 Del Skrevet 23. april 2020 Rett til hytta etter jobb senere i dag. Vanskelig å vente. Rakfisk, potet, løk og muligens litt rømmesennep, uansett øl og akke til. Heaven!!!! 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 23. april 2020 Del Skrevet 23. april 2020 Er dette noe lignende som Cola VS. Dr. Pepper? Min eldste datter liker sistnevnte, marsipan med colasmak etter min mening. Ikke godt. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 23. april 2020 Del Skrevet 23. april 2020 https://latinosmarket.no/produkt/drikkevarer/pony-malta Lenke til kommentar
Deila Skrevet 23. april 2020 Del Skrevet 23. april 2020 (endret) Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Er dette noe lignende som Cola VS. Dr. Pepper? Min eldste datter liker sistnevnte, marsipan med colasmak etter min mening. Ikke godt. Det høres kvalmt ut i hvert fall. Dr.Pepper og andre varianter Coca-Cola har prøvd seg på med vaniljesmak osv er bare ekkelt! Liker best sukkerfri brus. Kan drikke vanlig Cola, men synes det blir for søtt og er for mye sukker i det. Endret 23. april 2020 av Nattkjolemedurin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg