Elgen. Skrevet 22. april 2020 Del Skrevet 22. april 2020 Også har du noen som overdriver dette med kniv og gaffel: Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 22. april 2020 Del Skrevet 22. april 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Nei, det er det vel ikke, det er vel mer at de mener at det jeg liker er djevelens verk. Jeg har planer om å møte min fremtidige frue på en metal-konsert, blir vel ikke før til neste år..... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 22. april 2020 Del Skrevet 22. april 2020 Nattkjolemedurin skrev (3 minutter siden): Rar kombo det der ja, Ja det er det, omtrent hver gang vi skal spise på Filippinene og jeg setter meg til bordet, sier svigermor aii og kommer med en kniv. Like morsomt hver gang.? 1 Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 22. april 2020 Del Skrevet 22. april 2020 Jau, da er Forelesning i gang og må skl nu lære oss å lage nettButikk. Eg og mitt crew skl sjølvsakt selga ost i alle variantar i vårt geskjeft. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 22. april 2020 Del Skrevet 22. april 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Jau, da er Forelesning i gang og må skl nu lære oss å lage nettButikk. Eg og mitt crew skl sjølvsakt selga ost i alle variantar i vårt geskjeft. God morgen! Og flott med slike vanvittig gode nyheter! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 22. april 2020 Del Skrevet 22. april 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Jau, da er Forelesning i gang og må skl nu lære oss å lage nettButikk. Eg og mitt crew skl sjølvsakt selga ost i alle variantar i vårt geskjeft. Jau, men da vil eg gjerne få bestille den hundre kilogram av den kvitoooooooosssssssttttttt. Kan me få levert eit par kilo i månaden? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 22. april 2020 Forfatter Del Skrevet 22. april 2020 11 minutes ago, Nattkjolemedurin said: men har sett folk i Norge som kjører samme kombo når de skal spise spaghetti. Det er jo fordi det er den måten man skal spise spaghetti på. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 22. april 2020 Del Skrevet 22. april 2020 Jau men sjølvsagt. Eg og Hanner ohlala skl lage nettbutikk der selger OOOOOOOOOOOOOOST. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 22. april 2020 Del Skrevet 22. april 2020 Stormoen33 skrev (3 minutter siden): Jau, men da vil eg gjerne få bestille den hundre kilogram av den kvitoooooooosssssssttttttt. Kan me få levert eit par kilo i månaden? Jau, men sjølvsakt. Mine leverandørs er nu på vei. Dei kjøre trehjulssykkel. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 22. april 2020 Del Skrevet 22. april 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Det er jo fordi det er den måten man skal spise spaghetti på. Jeg har aldri spist det på den måten i hvert fall. Ingen planer om det heller! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 22. april 2020 Del Skrevet 22. april 2020 dengelgen skrev (6 minutter siden): God morgen! Og flott med slike vanvittig gode nyheter! God morgen. Flotte og svært erotiske nyheita. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 22. april 2020 Del Skrevet 22. april 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Det er jo fordi det er den måten man skal spise spaghetti på. Klarer meg fint med gaffel når jeg spiser spaghetti. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 22. april 2020 Del Skrevet 22. april 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Jau, men sjølvsakt. Mine leverandørs er nu på vei. Dei kjøre trehjulssykkel. Da sette eg på den kaffikjel! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 22. april 2020 Del Skrevet 22. april 2020 Jau, da legger jeg meg igjen. Hold ro. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 22. april 2020 Del Skrevet 22. april 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): God morgen. Flotte og svært erotiske nyheita. Einig, er det mogleg å ringa og tinga? Då tinger eg herved ein europalle med gamalohlalaooooooost Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 22. april 2020 Forfatter Del Skrevet 22. april 2020 3 minutes ago, Stormoen33 said: Klarer meg fint med gaffel når jeg spiser spaghetti. Hehe, men du er "sostifikert" når du bruker spisepinner? Okay, da ? La meg gjette, du skjærer opp spaghettien på kryss og tvers før du spiser? Hvis ikke blir det jo vanskelig å snurre rundt gaffelen uten å bruke skje under. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 22. april 2020 Del Skrevet 22. april 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): La meg gjette, du skjærer opp spaghettien på kryss og tvers før du spiser Som pressetalsmannen til Moen vil jeg påpeke at det er mulig og brekke opp spaghettien før man koker den Ytterlige spørsmål vil bli besvart ved brevdue Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 22. april 2020 Del Skrevet 22. april 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): La meg gjette, du skjærer opp spaghettien på kryss og tvers før du spiser? Hvis ikke blir det jo vanskelig å snurre rundt gaffelen uten å bruke skje under. Nei, spaghettien er jo på en tallerken, hva skal være vanskelig med bare gaffel? Verre med ramen i ei skål med suppe, der kommer spisepinnene inn. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 22. april 2020 Forfatter Del Skrevet 22. april 2020 3 minutes ago, dengelgen said: Som pressetalsmannen til Moen vil jeg påpeke at det er mulig og brekke opp spaghettien før man koker den Ytterlige spørsmål vil bli besvart ved brevdue Min pressetalskvinne sier i en kommentar på mine vegne at det å brekke opp spaghettien er temmelig feigt. Hun legger til at brevduer er bærere av covid-19, og vil bli skutt ned ca 50 meter før ankomst. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 22. april 2020 Del Skrevet 22. april 2020 dengelgen skrev (4 minutter siden): Som pressetalsmannen til Moen vil jeg påpeke at det er mulig og brekke opp spaghettien før man koker den Ytterlige spørsmål vil bli besvart ved brevdue Her har Pressetalsmann dengelgen helt rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg