Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SirOwen skrev (1 minutt siden):

600 kr? Hvorfor så dyrt?

Betalte 595 sist, det er vel 10 kroner for batteriet og 585 for de minuttene det tar å skifte det. Urmakeren slet imidlertid massivt med klokka, ikke siste det ble skiftet, men gangen før der igjen. De klarte ikke å få den tett igjen, så den måtte sendes til en spesialist i Oslo. Det kostet dem nok ... Sist jeg skiftet batteri stod det TRYKKTESTET OK på kvitteringen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Just now, Stormoen33 said:

Betalte 595 sist, det er vel 10 kroner for batteriet og 585 for de minuttene det tar å skifte det. Urmakeren slet imidlertid massivt med klokka, ikke siste det ble skiftet, men gangen før der igjen. De klarte ikke å få den tett igjen, så den måtte sendes til en spesialist i Oslo. Det kostet dem nok ... Sist jeg skiftet batteri stod det TRYKKTESTET OK på kvitteringen.

Høres litt snodig ut, for å være ærlig. 

Jeg betalte 190 kr sist, og det var inkludert trykktest. Ser her at Urmaker Asklund tar 260 kr for samme jobb. Så hvis din urmaker skal ha 600 spenn, ville jeg bedt ham ryke og reise.

Lenke til kommentar
1 minute ago, Stormoen33 said:

Noe av problemet er jo at vi ikke har noe alternativ som jeg vet om i Molde.

Skjønner, men er det bare én urmaker der? Ville tatt med utskrift fra nettet med veiledende priser a la den jeg linket til. Det finnes jo også gullsmeder som tar på seg slike oppdrag, men usikker på om de kan trykkteste.

Lenke til kommentar
3 minutes ago, SirOwen said:

Da var Kalifat unnagjort. Lander på 7.5/10

Bra serie det. Man kjenner på stresset rundt mobiltelefonen. Syns han som spilte læreren spilte overbevisende, mens enkelte andre kanskje har en vei å gå på skuespillerbiten.

Endret av Ale-Fawk
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...