Elgen. Skrevet 20. april 2020 Del Skrevet 20. april 2020 (endret) Ale-Fawk skrev (1 minutt siden): Hvilke instrumenter mestrer dere? Jeg spiller mest på slurva Endret 20. april 2020 av dengelgen Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 20. april 2020 Del Skrevet 20. april 2020 Det ble nok, Nightwish fra Wacken da ... Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 20. april 2020 Del Skrevet 20. april 2020 Tror ikke jeg kan spille ett eneste instrument. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 20. april 2020 Del Skrevet 20. april 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Det ble nok, Nightwish fra Wacken da ... Hvem synger her da? Tarja eller Arja? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 20. april 2020 Del Skrevet 20. april 2020 Ale-Fawk skrev (2 minutter siden): Hvilke instrumenter mestrer dere? Den gitar og den munnharpe. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 20. april 2020 Del Skrevet 20. april 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Hvem synger her da? Tarja eller Arja? Floor Jansen vel. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 20. april 2020 Del Skrevet 20. april 2020 Men gleder meg til å høre på musikk igjen slik dere gjør nå, ingenting er chillere! Må bare bli 100 % først. Mye bra musikk der ute. Har en ganske variert musikksmak, er innom de fleste kategorier på Spotify. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 20. april 2020 Del Skrevet 20. april 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Floor Jansen vel. Jeg hoppet av Nightwish før Tarja forlot bandet men Floor er HOT 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 20. april 2020 Del Skrevet 20. april 2020 Jeg hadde faktisk Facelift av Alice In Chains før Dirt kom ut -tilfeldig men var litt heldig der. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 20. april 2020 Del Skrevet 20. april 2020 Ale-Fawk skrev (8 minutter siden): Men gleder meg til å høre på musikk igjen slik dere gjør nå, ingenting er chillere! Må bare bli 100 % først. Mye bra musikk der ute. Har en ganske variert musikksmak, er innom de fleste kategorier på Spotify. La oss aldri glemme! 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 20. april 2020 Del Skrevet 20. april 2020 Just now, Stormoen33 said: La oss aldri glemme! DM er gode live, ja. På konserter før, under Never Let Me Down Again, hvor alle henda er i været.. magisk. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 20. april 2020 Del Skrevet 20. april 2020 dengelgen skrev (4 minutter siden): Jeg hadde faktisk Facelift av Alice In Chains før Dirt kom ut -tilfeldig men var litt heldig der. Det er virkelig definerende for band når viktige personer går bort eller finner seg noe annet å gjøre, Soundgarden var ingenting uten Chris Cornell, Audioslave var ingenting uten Chris Cornell, Nirvana er ingenting uten Kurt Cobain. Se på Line-upen til Queensryche i dag? Med Geoff Tate og Chris DeGarmo borte tviler jeg på at Michael Wilton kan redde stumpene ... 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 20. april 2020 Del Skrevet 20. april 2020 Han i Linkin Park tok vel også livet sitt mye pga. kompisen Chris Cornell. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 20. april 2020 Del Skrevet 20. april 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Med Geoff Tate og Chris DeGarmo borte tviler jeg på at Michael Wilton kan redde stumpene Nei, det skal uhorvelig mye til -tror ikke det skjer Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 20. april 2020 Del Skrevet 20. april 2020 Ale-Fawk skrev (3 minutter siden): Han i Linkin Park tok vel også livet sitt mye pga. kompisen Chris Cornell. Det er jo vanskelig å si hva Chester Bennington og andre tenkte. Jeg tenker imidlertid på de som er glad i meg, det gjør at jeg aldri kan ta den utveien. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 20. april 2020 Del Skrevet 20. april 2020 (endret) 3 minutes ago, Stormoen33 said: Det er jo vanskelig å si hva Chester Bennington og andre tenkte. Jeg tenker imidlertid på de som er glad i meg, det gjør at jeg aldri kan ta den utveien. Annerledes når man har kids og sånn selvfølgelig, men jeg har omtrent bare meg selv å tenke på så da blir det annerledes igjen. Men selvsagt, er noen som blir sittende igjen etterpå og som må ta smerten. Endret 20. april 2020 av Ale-Fawk Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 20. april 2020 Del Skrevet 20. april 2020 Ale-Fawk skrev (1 minutt siden): Annerledes når man har kids og sånn selvfølgelig, men jeg har omtrent bare meg selv å tenke på så da blir det annerledes igjen. Men selvsagt, er noen som blir sittende igjen etterpå og som må ta smerten. Du har moren din og søsteren din Ale, du trenger egentlig ikke å klare deg selv. Du har folk som vil ta vare på deg, det må du sette pris på. Det eneste som står igjen for meg er å runde livet ... Lenke til kommentar
Granca Skrevet 20. april 2020 Del Skrevet 20. april 2020 Ris er djevelens verk. Både korporlig og oralt. Få det vekk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg