Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ale-Fawk skrev (8 minutter siden):

Men gleder meg til å høre på musikk igjen slik dere gjør nå, ingenting er chillere! Må bare bli 100 % først. Mye bra musikk der ute. Har en ganske variert musikksmak, er innom de fleste kategorier på Spotify.

La oss aldri glemme!

• Liker 1
Lenke til kommentar
dengelgen skrev (4 minutter siden):

Jeg hadde faktisk Facelift av Alice In Chains før Dirt kom ut -tilfeldig men var litt heldig der.

Det er virkelig definerende for band når viktige personer går bort eller finner seg noe annet å gjøre, Soundgarden var ingenting uten Chris Cornell, Audioslave var ingenting uten Chris Cornell, Nirvana er ingenting uten Kurt Cobain. Se på Line-upen til Queensryche i dag?

Med Geoff Tate og Chris DeGarmo borte tviler jeg på at Michael Wilton kan redde stumpene ...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Ale-Fawk skrev (3 minutter siden):

Han i Linkin Park tok vel også livet sitt mye pga. kompisen Chris Cornell.

Det er jo vanskelig å si hva Chester Bennington og andre tenkte. Jeg tenker imidlertid på de som er glad i meg, det gjør at jeg aldri kan ta den utveien.

Lenke til kommentar
3 minutes ago, Stormoen33 said:

Det er jo vanskelig å si hva Chester Bennington og andre tenkte. Jeg tenker imidlertid på de som er glad i meg, det gjør at jeg aldri kan ta den utveien.

Annerledes når man har kids og sånn selvfølgelig, men jeg har omtrent bare meg selv å tenke på så da blir det annerledes igjen. Men selvsagt, er noen som blir sittende igjen etterpå og som må ta smerten.

Endret av Ale-Fawk
Lenke til kommentar
Ale-Fawk skrev (1 minutt siden):

Annerledes når man har kids og sånn selvfølgelig, men jeg har omtrent bare meg selv å tenke på så da blir det annerledes igjen. Men selvsagt, er noen som blir sittende igjen etterpå og som må ta smerten.

Du har moren din og søsteren din Ale, du trenger egentlig ikke å klare deg selv. Du har folk som vil ta vare på deg, det må du sette pris på. Det eneste som står igjen for meg er å runde livet ...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...