Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stormoen33 skrev (Akkurat nå):

Det er ekstremt stort, ost når det ikke til tåspissene engang. Årsaken er at ris er staplefood for en hel verdensdel, ost er og blir aldri det.

Sjokkerende lesning (RIP ost), men samtidig litt befriende. Her kan man tjene store penger.

Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden):

Nå er det jo like før man tror på de spinnville voodoo-påstandene? Ser du i det hele tatt på buskene, eller er det slik at du fjerner døde skudd etter blomstringen?

De ser helt fine ut, så enkelt er det. La dem være i fred!

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (4 minutter siden):

Sjokkerende lesning (RIP ost), men samtidig litt befriende. Her kan man tjene store penger.

Jau, eg beklagar denne harde tone, men i den Norge land har man 5 kg poser med den ris, i den Asiens land er det 50 kg som gjelder. Det seier jo litt om kor glad dei er i den ris?

Lenke til kommentar

Jau, eg beklagar denne harde tone, men i den Norge land har man 5 kg poser med den ris, i den Asiens land er det 50 kg som gjelder. Det seier jo litt om kor glad dei er i den ris?

Dette er et utroligt historie. Eg skl hamstra neste gang eg er i den Asien

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (3 minutter siden):

Dette er et utroligt historie. Eg skl hamstra neste gang eg er i den Asien

Jau, eg ble bedt om å gå inn i den ris butikk og kjøpe den ris, men når dei pekte på sekken lo eg høgt, dei kan bæra denne sekk sjølv. (Dei gjorde det)

Lenke til kommentar

Jau, eg ble bedt om å gå inn i den ris butikk og kjøpe den ris, men når dei pekte på sekken lo eg høgt, dei kan bæra denne sekk sjølv. (Dei gjorde det)

Nei, nu har eg aldrig. Går der mest i Uncle Ben's der borte?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...