BrorneDin Skrevet 19. april 2020 Del Skrevet 19. april 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Tror det vanker ris på rumpa om du utvider ditt reportoar med RRRRIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSS Oioioi, en fristende tanke. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 19. april 2020 Del Skrevet 19. april 2020 Yiddo10 skrev (3 minutter siden): markedet for ris? Det er ekstremt stort, ost når det ikke til tåspissene engang. Årsaken er at ris er staplefood for en hel verdensdel, ost er og blir aldri det. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 19. april 2020 Del Skrevet 19. april 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Det er ekstremt stort, ost når det ikke til tåspissene engang. Årsaken er at ris er staplefood for en hel verdensdel, ost er og blir aldri det. Sjokkerende lesning (RIP ost), men samtidig litt befriende. Her kan man tjene store penger. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 19. april 2020 Del Skrevet 19. april 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Vet ikke hva du gjør galt, men mine to har ingen døde/gamle skudd. Nå er det jo like før man tror på de spinnville voodoo-påstandene? Ser du i det hele tatt på buskene, eller er det slik at du fjerner døde skudd etter blomstringen? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 19. april 2020 Del Skrevet 19. april 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Nå er det jo like før man tror på de spinnville voodoo-påstandene? Ser du i det hele tatt på buskene, eller er det slik at du fjerner døde skudd etter blomstringen? De ser helt fine ut, så enkelt er det. La dem være i fred! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 19. april 2020 Del Skrevet 19. april 2020 Fra dement/alzheimer-diskusjon på den andre siden til blomster-diskusjon her. Har jeg havnet i en parallell verden? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 19. april 2020 Del Skrevet 19. april 2020 Yiddo10 skrev (4 minutter siden): Sjokkerende lesning (RIP ost), men samtidig litt befriende. Her kan man tjene store penger. Jau, eg beklagar denne harde tone, men i den Norge land har man 5 kg poser med den ris, i den Asiens land er det 50 kg som gjelder. Det seier jo litt om kor glad dei er i den ris? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 19. april 2020 Del Skrevet 19. april 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Fra dement/alzheimer-diskusjon på den andre siden til blomster-diskusjon her. Har jeg havnet i en parallell verden? Er det riktig å si at vi ser kjærligheten blomstre her i Thread? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 19. april 2020 Del Skrevet 19. april 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Jau, eg beklagar denne harde tone, men i den Norge land har man 5 kg poser med den ris, i den Asiens land er det 50 kg som gjelder. Det seier jo litt om kor glad dei er i den ris? Dette er et utroligt historie. Eg skl hamstra neste gang eg er i den Asien Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 19. april 2020 Del Skrevet 19. april 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Har jeg havnet i en parallell verden? Neida, vi er fortsatt her! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 19. april 2020 Forfatter Del Skrevet 19. april 2020 1 minute ago, dengelgen said: blomster-diskusjon her. Gayfaktor 300. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 19. april 2020 Del Skrevet 19. april 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Gayfaktor 300. Huleboer? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 19. april 2020 Del Skrevet 19. april 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Gayfaktor 300. Viktig å ha det fint rundt seg si ...!! 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 19. april 2020 Del Skrevet 19. april 2020 Yiddo10 skrev (3 minutter siden): Dette er et utroligt historie. Eg skl hamstra neste gang eg er i den Asien Jau, eg ble bedt om å gå inn i den ris butikk og kjøpe den ris, men når dei pekte på sekken lo eg høgt, dei kan bæra denne sekk sjølv. (Dei gjorde det) Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 19. april 2020 Del Skrevet 19. april 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Viktig å ha det fint rundt seg si ...!! Bor i bygård med asfalt rundt meg på alle kanter -så noen blomster ser jeg ikke så mye av. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 19. april 2020 Del Skrevet 19. april 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Bor i bygård med asfalt rundt meg på alle kanter -så noen blomster ser jeg ikke så mye av. Du har jo balkiss? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 19. april 2020 Del Skrevet 19. april 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Jau, eg ble bedt om å gå inn i den ris butikk og kjøpe den ris, men når dei pekte på sekken lo eg høgt, dei kan bæra denne sekk sjølv. (Dei gjorde det) Nei, nu har eg aldrig. Går der mest i Uncle Ben's der borte? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 19. april 2020 Del Skrevet 19. april 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Du har jo balkiss? Brukes kun for soling (i undikken) og se over til HYYYL med stjernekikkert Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 19. april 2020 Del Skrevet 19. april 2020 Eg har basseng på Balkissen Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 19. april 2020 Del Skrevet 19. april 2020 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Eg har basseng på Balkissen Du bruker vel badikk i balkissbassenget? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg