Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yiddo10 skrev (3 minutter siden):

Jau, her kan dykkan få høyra eg og mina kamerater sjunge om ris:

Eg har nu konferert med Hanner Franner og vil nu utmana til den knokkelkamp på den Kontraskjær med Demses og dei kamerater. Detter kan ikke stå usvarat!

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (Akkurat nå):

Eg har nu konferert med Hanner Franner og vil nu utmana til den knokkelkamp på den Kontraskjær med Demses og dei kamerater. Detter kan ikke stå usvarat!

Hjelpe meg. Fyrte opp på VGD tidligere i dag og nu er også Franner på ballen. Eg går i hi.

Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå):

Noen som har gode tips ift. å stelle/klippe Rhododendron? Skal på hytta til helgen, endelig. Eller går kompetansen mer i retning av lakrisbåter og tv-serier?

La den være i fred, den trenger ikke stell. Kanskje litt gjødsel, men det er det.

Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå):

Noen som har gode tips ift. å stelle/klippe Rhododendron? Skal på hytta til helgen, endelig. Eller går kompetansen mer i retning av lakrisbåter og tv-serier?

Hvis man skal  peke ut min kompetanse fra siste eksamen, så går min ekspertise mer i hvordan en bedrift kan utnytte markedet internasjonalt.

Lenke til kommentar
SirOwen skrev (1 minutt siden):

Røyk på en ny mobil i aften, nå blir det knekkebrød de neste ukene ??

Det må rett og slett til i blant. Har i utgangspunktet ikke veldig god råd med studielån og svært lite jobbing i det siste, men satte opp et budsjett som gjør at jeg skal klare meg fint.

Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden):

Hmmm. Er det et internasjonalt marked for stell av Rhododendron?

Veldig positive i Nederland og Belgia. Har flere kunder der. Også noen i Sveits og Frankrike. Håper å utvide over atlanteren etter nyttår, men vi får se hvordan mye ser ut om noen måneder.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...