Elgen. Skrevet 19. april 2020 Del Skrevet 19. april 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): STREBERE! Fysjom fysjom! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 19. april 2020 Del Skrevet 19. april 2020 Nei, nå ryker det 2000-3000 på en ny jakke hvert øyeblikk. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 19. april 2020 Del Skrevet 19. april 2020 Yiddo10 skrev (3 minutter siden): Jau, her kan dykkan få høyra eg og mina kamerater sjunge om ris: Eg har nu konferert med Hanner Franner og vil nu utmana til den knokkelkamp på den Kontraskjær med Demses og dei kamerater. Detter kan ikke stå usvarat! Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 19. april 2020 Del Skrevet 19. april 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Eg har nu konferert med Hanner Franner og vil nu utmana til den knokkelkamp på den Kontraskjær med Demses og dei kamerater. Detter kan ikke stå usvarat! Hjelpe meg. Fyrte opp på VGD tidligere i dag og nu er også Franner på ballen. Eg går i hi. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 19. april 2020 Del Skrevet 19. april 2020 Noen som har gode tips ift. å stelle/klippe Rhododendron? Skal på hytta til helgen, endelig. Eller går kompetansen mer i retning av lakrisbåter og tv-serier? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 19. april 2020 Del Skrevet 19. april 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Noen som har gode tips ift. å stelle/klippe Rhododendron? Skal på hytta til helgen, endelig. Eller går kompetansen mer i retning av lakrisbåter og tv-serier? La den være i fred, den trenger ikke stell. Kanskje litt gjødsel, men det er det. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 19. april 2020 Del Skrevet 19. april 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Noen som har gode tips ift. å stelle/klippe Rhododendron? Skal på hytta til helgen, endelig. Eller går kompetansen mer i retning av lakrisbåter og tv-serier? Hvis man skal peke ut min kompetanse fra siste eksamen, så går min ekspertise mer i hvordan en bedrift kan utnytte markedet internasjonalt. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 19. april 2020 Del Skrevet 19. april 2020 (endret) Gjerningsmannen: Gabriel Wortman i Canada. Endret 19. april 2020 av Ale-Fawk Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 19. april 2020 Del Skrevet 19. april 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Hvis man skal peke ut min kompetanse fra siste eksamen, så går min ekspertise mer i hvordan en bedrift kan utnytte markedet internasjonalt. Derav OOOOSSSSTTTT? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 19. april 2020 Forfatter Del Skrevet 19. april 2020 19 minutes ago, Stormoen33 said: 17, sytten Hvordan tror du 17. mai blir i år? Blir uansett en merkelig dag.. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 19. april 2020 Del Skrevet 19. april 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Derav OOOOSSSSTTTT? Det er korrekt, men hvordan er markedet for ris? Kan det være en etterfølger til osten eller tror du ikke brukerne er klare for det? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 19. april 2020 Del Skrevet 19. april 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): La den være i fred, den trenger ikke stell. Kanskje litt gjødsel, men det er det. Men i svarte da. Dette er jo vranglære. Alle vet jo at man bør fjerne de døde/gamle skuddene. Skjerpings!!! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 19. april 2020 Forfatter Del Skrevet 19. april 2020 7 minutes ago, Yiddo10 said: Nei, nå ryker det 2000-3000 på en ny jakke hvert øyeblikk. Røyk på en ny mobil i aften, nå blir det knekkebrød de neste ukene ?? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 19. april 2020 Del Skrevet 19. april 2020 Yiddo10 skrev (4 minutter siden): Hvis man skal peke ut min kompetanse fra siste eksamen, så går min ekspertise mer i hvordan en bedrift kan utnytte markedet internasjonalt. Hmmm. Er det et internasjonalt marked for stell av Rhododendron? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 19. april 2020 Del Skrevet 19. april 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Hvordan tror du 17. mai blir i år? Blir uansett en merkelig dag.. Blir vel finklær og "tog" i nabolaget, med korpsmusikk fra telefonen. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 19. april 2020 Del Skrevet 19. april 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): men hvordan er markedet for ris? Tror det vanker ris på rumpa om du utvider ditt reportoar med RRRRIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSS Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 19. april 2020 Del Skrevet 19. april 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Men i svarte da. Dette er jo vranglære. Alle vet jo at man bør fjerne de døde/gamle skuddene. Skjerpings!!! Vet ikke hva du gjør galt, men mine to har ingen døde/gamle skudd. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 19. april 2020 Del Skrevet 19. april 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Røyk på en ny mobil i aften, nå blir det knekkebrød de neste ukene ?? Det må rett og slett til i blant. Har i utgangspunktet ikke veldig god råd med studielån og svært lite jobbing i det siste, men satte opp et budsjett som gjør at jeg skal klare meg fint. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 19. april 2020 Del Skrevet 19. april 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Hmmm. Er det et internasjonalt marked for stell av Rhododendron? Veldig positive i Nederland og Belgia. Har flere kunder der. Også noen i Sveits og Frankrike. Håper å utvide over atlanteren etter nyttår, men vi får se hvordan mye ser ut om noen måneder. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg