Stormoen33 Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Jeg spørger atter: Vet De Franners sanne identitet? Skal jeg kjøre ut til den Bølgen kjøpesenter i den Elnesvåg i morgen og spørre gjestene der? 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 Per Orderud makes sense. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 Granca skrev (4 minutter siden): Ingen varige men. Har bare blitt såpass bemidlet at jeg kan drite i å jobbe mer her i livet. Derfor tilbringer jeg denne vinteren på Gran Canaria. Why not. Bor du i Spania hvert år da eller? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Skal jeg kjøre ut til den Bølgen kjøpesenter i den Elnesvåg i morgen og spørre gjestene der? Jeg vet hans fulle navn. Han er jo City-fan, og ikke så vanskelig å finne, ettersom han tviholder på sine signaturskrivefeil, til tross for at utallige har påpekt dem. Han kan takke seg selv. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 Mr Fawk skrev (Akkurat nå): Per Orderud makes sense. Bor han i Elnesvågen? Interessant ... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 Yiddo10 skrev (4 minutter siden): Funket ikke å endre i Wordpress med temaet jeg har. Vet en del andre fikk riktig språk automatisk med Aeon, men jeg ville prøve videre med temaet jeg har. Språkpakker hadde nok vært en fin løsning ja, men jeg googlet litt og fant TranslatePress som plugin. Da ordnet det seg. Om det funket så er det bra. Kunne sikkert også endret det i en custom function.php, men, da måtte du satt deg inn i det og why do that dersom det ikke er poenget. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 Omnia vincit amor skrev (Akkurat nå): Why not. Bor du i Spania hvert år da eller? Tja. Vi får se. Snakker ok spansk, så da er det jo greiere. Det er første vinteren, og så er det ei berte inn i bildet hjemme nå, så alt er i det blå. Men har opsjon på en vinter til her nede hos utleiebyrået. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 Mr Fawk skrev (Akkurat nå): Per Orderud makes sense. Per Arve Orderud, i tilfelle. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Tja. Vi får se. Snakker ok spansk, så da er det jo greiere. Det er første vinteren, og så er det ei berte inn i bildet hjemme nå, så alt er i det blå. Men har opsjon på en vinter til her nede hos utleiebyrået. Ser den. Viktig å ta vare på de i livet og. Lenke til kommentar
Biggus Dickus Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 Yiddo10 skrev (18 minutter siden): Da er vi inne på kjernen i det hele. Vi har måttet opprette blogg, så det er en sammenheng i alt sammen. For øvrig ganske gøy, og ikke så vanskelig som jeg trodde, men bloggen går nok ned til sommeren. Hva heter bloggen Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Det er første vinteren, og så er det ei berte inn i bildet hjemme nå, så alt er i det blå. Men har opsjon på en vinter til her nede hos utleiebyrået. Granca da, nå fremstår du jo som helt menneskelig, det er bra med damer og en vinter til! 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 Skulle ønske jeg hadde en dame ved siden av meg. Elsker varmen dems. Synd de er så uforutsigbare. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 Mr Fawk skrev (1 minutt siden): Synd de er så uforutsigbare. Er ikke det akkurat det som gjør dem så fantastiske? 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): nå fremstår du jo som helt menneskelig Kommer i tilfelle til å tilbringe den i mitt digre badekar, med eller uten henne. Gidder ikke være utomhus vinterstid. Heldigvis er det Kiwi i huset der jeg bor... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Heldigvis er det Kiwi i huset der jeg bor... Bukta og begge enda da ... 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Bor han i Elnesvågen? Interessant ... Ja, han holder hus der. Med sin asiatiske frue. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 Må se hvordan det går med Declan Harp nå. God natt godtfolk, dere vet hvem dere er. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Må se hvordan det går med Declan Harp nå. God natt godtfolk, dere vet hvem dere er. Hils. Hustadvika er det forresten. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 Jeg vet ikke lenger, bruker så mye energi iløpet av dagen på å tenke på dem. Både snuskeri på nettet og jenter i det virkelige liv. Har vel fortsatt mye å lære I guess. Er ung. Bare liker ikke den normen om at de venter på at gutten skal ta det første steget hver gang. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 14. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2020 1 minute ago, Mr Fawk said: Bare liker ikke den normen om at de venter på at gutten skal ta det første steget hver gang. Enig, hvor ble det av likestillingen? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg