Tyttebærtryne Skrevet 18. april 2020 Del Skrevet 18. april 2020 Jeg spriter opp lørdagsstemningen litt. Regner med at Nightwish er enig og går ned i et lykkelig knestående. 1 Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 18. april 2020 Del Skrevet 18. april 2020 Tyttebærtryne skrev (1 time siden): Jeg spriter opp lørdagsstemningen litt. Regner med at Nightwish er enig og går ned i et lykkelig knestående. Selvsagt! Fin musikk å høre på etter å ha spist pizza. Selvfanget ørret ble det dårlig med i kveld. Jeg skylder på kulda og svensk meitemark. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 18. april 2020 Del Skrevet 18. april 2020 Sjekker HBO nå. Er helt klart noen godbiter der. Jeg fortsatt ikke sett serien Pacific. Den anbefales? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 18. april 2020 Del Skrevet 18. april 2020 NNightwish skrev (3 minutter siden): Selvsagt! Fin musikk å høre på etter å ha spist pizza. Selvfanget ørret ble det dårlig med i kveld. Jeg skylder på kulda og svensk meitemark. Hadde du dratt ut med båt eller kastet fra land så ville det blitt noe på deg? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 18. april 2020 Del Skrevet 18. april 2020 Vakkert, rett og slett. The I threes. Fy f..., for noen damer. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 18. april 2020 Del Skrevet 18. april 2020 Mener jeg hadde tårevåte øyne på slutten da jeg hørte denne første gang. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 18. april 2020 Del Skrevet 18. april 2020 Har du funnet frem "urtene" i kveld Tyttebær? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 18. april 2020 Del Skrevet 18. april 2020 Stormoen33 skrev (5 minutter siden): Har du funnet frem "urtene" i kveld Tyttebær? Nope. har aldri gjort det. Kun øl og litt "nubbe". Bobber`n har alltid hatt en høy stjerne hos meg, kanskje den høyeste. Kan fortelle hva jeg gjorde når hans dødsbudskap kom, om det er interessant? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 18. april 2020 Del Skrevet 18. april 2020 Tyttebærtryne skrev (7 minutter siden): om det er interessant? Kjør på! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 18. april 2020 Del Skrevet 18. april 2020 Oki doki Bobber`n døde 11 mai 1981. Jeg gikk på gymnaset (som det kaltes da). Hadde hatt Bob som en klar favoritt i noen år. Stemmen, tekstene, "his appearance and radiance "men mest av alt musikken, lydbildet, hele pakka. En stemning, tilhørighet og affeksjon som jeg vanskelig kan beskrive. Når Bob havnet under huden på deg, så forble han der. Satt og spiste frokost før jeg skulle dra på skolen. Kjøkkenradioen sto på, og tror du ikke nyhetssendingen til NRK (bare de den gang), fant det betimelig å offentliggjøre Marleys død???? Jo da. Innimellom norsk politikk, veimeldinger og været på Utsira, så var NRK så generøse at de meddelte Bobbern`s ventede dødsfall (han hadde kreft). Jeg ble helt satt ut, satte maten i vrangen, og hentet skolesekken. Gikk 800 meter til bussholdeplassen, og tenkte; hva gjør jeg nå???? Husker jeg var på skolen, tror neppe jeg var med. Dro hjem igjen, og gikk rett på rommet. Tok frem alle platene fra kongen, spilte de i numerisk rekkefølge, leste alle tekster mens låtene spilte, nynnet med, og la meg da alt var ferdigspilt, gråtende. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 18. april 2020 Del Skrevet 18. april 2020 Rørende historie Tyttebær. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 18. april 2020 Del Skrevet 18. april 2020 Stormoen33 skrev (3 minutter siden): historie Husker det som det var den dag i dag. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 18. april 2020 Del Skrevet 18. april 2020 Hva tenker Demses da om denner Skip Marley? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 18. april 2020 Del Skrevet 18. april 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Hva tenker Demses da om denner Skip Marley? Beklager. Grei nok forsåvidt, men helt klart utenfor sonen. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 18. april 2020 Forfatter Del Skrevet 18. april 2020 Good Morning, golddiggers!! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 18. april 2020 Del Skrevet 18. april 2020 God morgen trådtreller og trådsneller! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 18. april 2020 Forfatter Del Skrevet 18. april 2020 20 minutes ago, Tyttebærtryne said: Oki doki Bobber`n døde 11 mai 1981. Jeg gikk på gymnaset (som det kaltes da). Hadde hatt Bob som en klar favoritt i noen år. Stemmen, tekstene, "his appearance and radiance "men mest av alt musikken, lydbildet, hele pakka. En stemning, tilhørighet og affeksjon som jeg vanskelig kan beskrive. Når Bob havnet under huden på deg, så forble han der. Satt og spiste frokost før jeg skulle dra på skolen. Kjøkkenradioen sto på, og tror du ikke nyhetssendingen til NRK (bare de den gang), fant det betimelig å offentliggjøre Marleys død???? Jo da. Innimellom norsk politikk, veimeldinger og været på Utsira, så var NRK så generøse at de meddelte Bobbern`s ventede dødsfall (han hadde kreft). Jeg ble helt satt ut, satte maten i vrangen, og hentet skolesekken. Gikk 800 meter til bussholdeplassen, og tenkte; hva gjør jeg nå???? Husker jeg var på skolen, tror neppe jeg var med. Dro hjem igjen, og gikk rett på rommet. Tok frem alle platene fra kongen, spilte de i numerisk rekkefølge, leste alle tekster mens låtene spilte, nynnet med, og la meg da alt var ferdigspilt, gråtende. En trøstende lyspære kommer i posten. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 18. april 2020 Del Skrevet 18. april 2020 Good evening, ladies. Om det behager almuen, så kan jeg berike dere med tre musikalske alternativer jeg liker overordnet godt. AC/DC og Bob Marley har vi vært innom. De tre andre er i en annen gate. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 18. april 2020 Del Skrevet 18. april 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): En trøstende lyspære kommer i posten. Som jeg alltid har sagt. Lyspærer kan man aldri få nok av. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 18. april 2020 Del Skrevet 18. april 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): De tre andre er i en annen gate. Sprikende smak -men spent på de tre andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg