Stormoen33 Skrevet 17. april 2020 Del Skrevet 17. april 2020 dengelgen skrev (15 minutter siden): Hansa er nesten tom!! Hallo i luken!! Skål for øvrig. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 17. april 2020 Del Skrevet 17. april 2020 Stormoen33 skrev (5 minutter siden): for øvrig. Har du også begynt med ord deling? Skål forøvrig! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 17. april 2020 Del Skrevet 17. april 2020 dengelgen skrev (15 minutter siden): Hva liker du da Har aldri vært noen fan av band/artister som skal se så tøffe ut, når musikken ikke gjenspeiler det. Judas Priest, Wasp, Kiss for den slags skyld ... kan vel ta med vepsene i Stryper i samme slengen, helt latterlig.(Stryper altså) James Hetfield hadde vel også i sin tid Death to Bon Jovi, om det var noe han sa eller noe han hadde på en av gitareren sine husker jeg ikke, men jeg klarer ikke slike holdninger bare fordi man ikke er i samme sjanger. Helt uforståelig for meg. Når det kommer til spørsmålet ditt kan jeg vel egentlig bare svare, jeg liker alt som behager øret mitt. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 17. april 2020 Del Skrevet 17. april 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Judas Priest, Wasp, Kiss Det er jo litt av imagen, grungen prøvde å bryte det ned til kun musikk. Wasp og Kiss hørte jeg på da jeg gikk på barneskolen men vokste det fort av meg. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 17. april 2020 Del Skrevet 17. april 2020 Ikke missforstå meg deng, har hørt mye på Kiss, mest fordi det var kult når jeg var ung, Wasp har sine stunder de, men de kjenner jeg egentlig bare fra videoer på MTV, de brukte virkemidler som Black metal bandene brukte senere. Wasp var på ingen måte der musikkmessig. Jeg liker noen av sangene deres, men har aldri "fulgt" dem som band. Og ikke spør om AC/DC! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 17. april 2020 Del Skrevet 17. april 2020 Da sier jeg bare god natt. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 18. april 2020 Del Skrevet 18. april 2020 1 minute ago, SirOwen said: Scher a? Smerter i ryggen. Hvis dette er runde to med corona så hopper jeg fra Fredrikstadbrua i morra. Helt seriøst lol Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 18. april 2020 Forfatter Del Skrevet 18. april 2020 2 minutes ago, Ale-Fawk said: Smerter i ryggen. Hvis dette er runde to med corona så hopper jeg fra Fredrikstadbrua i morra. Helt seriøst lol Har ikke legen friskmeldt deg? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 18. april 2020 Del Skrevet 18. april 2020 (endret) 5 minutes ago, SirOwen said: Har ikke legen friskmeldt deg? Njet. Eller en slags friskmeldelse via video hvor han sa jeg så friskere ut og jeg sa jeg følte meg mye bedre. Sikkert bare noen etterdønninger eller hva det heter. Endret 18. april 2020 av Ale-Fawk Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 18. april 2020 Forfatter Del Skrevet 18. april 2020 Just now, Ale-Fawk said: Sikkert bare noen etterdønninger eller hva det heter. Helt sikkert. Om en uke er du 100 % frisk igjen ? 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 18. april 2020 Del Skrevet 18. april 2020 (endret) 3 minutes ago, SirOwen said: Helt sikkert. Om en uke er du 100 % frisk igjen ? De fleste må sikkert igjennom det, men hvordan man takler det tror jeg går på hvordan man er psykisk. Du er kanskje en mentalt sterk person som Granca, mens jeg og Stormoen er litt skjørere. Idk. Ikke at jeg kjenner folk utifra fora, men tror en positiv innstilling og calmness har mye å si når man er syk med et slikt virus. Endret 18. april 2020 av Ale-Fawk Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 18. april 2020 Forfatter Del Skrevet 18. april 2020 4 minutes ago, Ale-Fawk said: men tror en positiv innstilling og calmness har mye å si når man er syk med et slikt virus. Det har du nok helt rett i. Du er en bra fyr, så hold hodet høyt og nyt våren så godt det lar seg gjøre. Tar kvelden, Good night, sexy nurses ? 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 18. april 2020 Del Skrevet 18. april 2020 (endret) Ale-Fawk skrev (21 minutter siden): Stormoen Er ikke skjør! Endret 18. april 2020 av Stormoen33 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 18. april 2020 Del Skrevet 18. april 2020 31 minutes ago, Stormoen33 said: Er ikke skjør! Flott! Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 18. april 2020 Del Skrevet 18. april 2020 dengelgen skrev (5 timer siden): Har du også begynt med ord deling? Skål forøvrig! For øvig er lov. Tror det er valgfitt hva du vil bruke. For øvrig er helt sikkert riktig. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 18. april 2020 Del Skrevet 18. april 2020 Ellers er det poengløst å være så tidlig oppe, men sånn er det bare. Får gjøre klar litt fiskeutstyr til i ettermiddag. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 18. april 2020 Del Skrevet 18. april 2020 Sumo slår til med gratiskonsert i kveld. Ikke så veldig interessant.https://www.tv2.no/underholdning/11375586/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg