SirJames™ Skrevet 16. april 2020 Forfatter Del Skrevet 16. april 2020 Kobler du pc til mobil via blåtann? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Mistenkte noe sånt, men har ikke prøvd det selv. Første gang jeg har gjort det. Fungerer perfekt. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Kobler du pc til mobil via blåtann? Nei, intern WIFI. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 (endret) OK Vi ble litt lei drikking -så vi skulle bade på stranden, men med 2 ulike sjåfører og en bilnøkkel klarte vi det kunststykket å låse inn nøkkelen i bilen. Låsesmed ble ringt -men han som eide campingplassen tok saken i egne hender og med litt hjelp bendte vi opp bildøren slik at vi fikk en stålstreng ned til låsen i døren. Dette måtte feires! Rett på Brugsen og stjele (penger var et problem -derfor lånt bil og alt det der) litt øl. Vi fikk med oss en kasse via lagerrommet (30 flasker per kasse i DK) Festen tok ingen ende virket det som, en gjeng fra Horten (jeg kjente en av dem fra Pakhouse) joinet festen. De fra Horten hadde med en maske -laget av en skjorte som så ut som en KKK-maske med hull for øynene. Det ble en ting at om vi skulle på do måtte vi ha på denne masken. Doen lå på den andre siden av en vei som skilte campingplassen i to. Da det var min tur møtte jeg en bil som var farlig når å kjøre rett på meg -sjåføren var mørk i huden og ble livredd meg. Masken var selvsagt på. Eieren som hadde vært så snill tidligere på dagen kom ut og skjelte og smelte. Vi ble kastet ut. alle fire i bilen midt på natten -sjåføren var laaaangt fra edru men jeg sovnet og våkent opp foran Tivoliland i Aalborg på morgenkvisten. Begynte å bli bittelitt lei bilen og hele opplegget nå. Vi hoppet over gjerdet og tok noen runder på karuseller og slikt uten at det hjalp på humøret og formen til noen av oss. Vi tok samme rute hjemover men Magne som var en kløne bak rattet kjørte selvsagt på rødt i tollen i Varberg. Vi ble vinket inn -og begynte å ta en slurk av alle spritflaskene vi hadde -slik at vi ikke kunne selge dem videre. God plan! Inn i hangar med bilen -vi måtte selvsagt skubbe den inn. Tolleren ble ikke imponert over bilen og ble meget skeptisk da vi sa vi hadde lånt bilen. Svitsen (den du starter bilen med) hang ut i noen ledninger. Men vi klarte å overtale han etter en kjapp telefon til Norge. Etter å ha låst inne nøklene enda en gang i Oslo kom vi endelig hjem. Mange erfaringer rikere og helt blakke. Endret 16. april 2020 av dengelgen Skriveleif 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 Se der ja Istad Kraft, Godt jobbet!! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 dengelgen skrev (3 minutter siden): OK Vi ble litt lei drikking -så vi skulle bade på stranden, men med 2 ulike sjåfører og en bilnøkkel klarte vi det kunststykket å låse inn nøkkelen i bilen. Låsesmed ble ringt -men han som eide campingplassen tok saken i egne hender og med litt hjelp bendte vi opp bildøren slik at vi fikk en stålstreng ned til låsen i døren. Dette måtte feires! Rett på Brugsen og stjele (penger var et problem -derfor lånt bil og alt det der) litt øl. Vi fikk med oss en kasse via lagerrommet (30 flasker per kasse i DK) Festen tok ingen ende virket det som, en gjeng fra Horten (jeg kjente en av dem fra Pakhouse) joinet festen. De fra Horten hadde med en maske -laget av en skjorte som så ut som en KKK-maske med hull for øynene. Det ble en ting at om vi skulle på do måtte vi ha på denne masken. Doen lå på den andre siden av en vei som skilte campingplassen i to. Da det var min tur møtte jeg en bil som var farlig når å kjøre rett på meg -sjåføren var mørk i huden og ble livredd meg. Masken var selvsagt på. Eieren som hadde vært så snill tidliger på dagen kom ut og skjelte og smelte. Vi ble kastet ut. alle fire i bilen midt på natten -sjåføren var laaaangt fra edru men jeg sovnet og våkent opp foran Tivoliland i Aalborg på morgenkvisten. Begunte å bli bittelitt lei bilen og hele opplegget nå. Vi hoppet over gjerdet og tok noen runder på karuseller og slikt uten at det hjalp på humøret og formen til noen av oss. Vi tok samme rute hjemover men Magne som var en kløne bak rattet kjørte selvsagt på rødt i tollen i Varberg. Vi ble vinket inn -og begynte å ta en slurk av alle spritflaskene vi hadde -slik at vi ikke kunne selge dem videre. God plan! Inn i hangar med bilen -vi måtte selvsagt skubbe den inn. Tolleren ble ikke imponert over bilen og ble meget skeptisk da vi sa vi hadde lånt bilen. Svitsen (den du starter bilen med) hang ut i noen ledninger. Men vi klarte å overtale han etter en kjapp telefon til Norge. Etter å ha låst inne nøklene enda en gang i Oslo kom vi endelig hjem. Mange erfaringer rikere og helt blakke. Utroligt!!! Og rystende ende på denne fortelling. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 Stormoen33 skrev (5 minutter siden): Svitsen Solnoiden? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Solnoiden? Der du stikker nøkkelen inn for å starte bilen Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Der du stikker nøkkelen inn for å starte bilen El-delen i nøkkellåsen altså. Aldri hørt om svits. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): svits. Er kanskje switch? Har ikke bil nå -og kunne ikke så mye om biler da dette skjedde Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Er kanskje switch? En switch er en bestanddel i et nettverk, den ligger innenfor routeren som er den som har kontakt med nettet. Switchen fordeler interne nettverksressurser ut til alle enheter som er koblet til den. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 Er vel ganske sent nå og jeg har postet nok i natt for å si det mildt. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 17. april 2020 Del Skrevet 17. april 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): En switch er en bestanddel i et nettverk, den ligger innenfor routeren som er den som har kontakt med nettet. Switchen fordeler interne nettverksressurser ut til alle enheter som er koblet til den. Nå roter du fælt Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 17. april 2020 Forfatter Del Skrevet 17. april 2020 1 minute ago, Stormoen33 said: En switch er en bestanddel i et nettverk, den ligger innenfor routeren som er den som har kontakt med nettet. Switchen fordeler interne nettverksressurser ut til alle enheter som er koblet til den. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 17. april 2020 Del Skrevet 17. april 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Nå roter du fælt Nei, mener du jeg tar feil? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 17. april 2020 Del Skrevet 17. april 2020 I alle fall God Natt deng! Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 17. april 2020 Del Skrevet 17. april 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): I alle fall God Natt deng! Fant en tråd om svits på Kvinneguiden!! Utrolig! Der sier de at det er fornorsket av switch som i ignition-switch eller power-switch Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 17. april 2020 Del Skrevet 17. april 2020 Glad for å ha oppklart det sier jeg god natt og sov søtt hele gjengen! Snakkast i måro! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 17. april 2020 Forfatter Del Skrevet 17. april 2020 1 minute ago, dengelgen said: Glad for å ha oppklart det sier jeg god natt og sov søtt hele gjengen! Snakkast i måro! Sleep well, you two! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 17. april 2020 Del Skrevet 17. april 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Der sier de at det er fornorsket av switch som i ignition-switch eller power-switch Tror ikke de snakker om data-nettverk. Switch betyr bryter, kan brukes til en masse ting. Det er jo akkurat det den fungerer som i en startlås i en bil også. Nøkkelen er godtatt, send strøm til startsperra og startmotoren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg