SirJames™ Skrevet 16. april 2020 Forfatter Del Skrevet 16. april 2020 Heftig avslutning på Chicago PD sesong 7, btw. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 (endret) Bruker telefonen som AP nå, det fungerer bedre. Aldri gjort det før. Endret 16. april 2020 av Stormoen33 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 Del 2 Godt etablert på campingplassen -der festen gikk 24 timer i døgnet. VI gikk ut på Pakhouse og Stutteriet -Pakhouse likte jeg best for der var det stripping 2 gnager pr. kveld!! Jeg ble kjent med en helt lass med nordmenn og noen danske piger. Husker spesielt Linn fra Sogn og Fjordane -hun var HOT men ikke så glad i strippeshow som det jeg var. Jeg lovte henne gull og grønne skoger om hun ble med meg på Pakhouse (dette var ikke et sjakktrekk) Hun ble med men litt motvillig, Stripperen oljet seg og ålet seg opp mot en fra Horten som vi hadde snakket med tidligere på kvelden. Linn HOT var ikke så imponert og gikk ut, jeg gikk motvillig etter og vi klina litt utenfor. I øyekroken så jeg en eldre herre som nærmet seg! Det visste seg å være faren til Linn! Bannskap på sognamoal kan være underholdende å høre på men akkurat der og da var jeg ikke så høy i hatten! Linn HOT tuslet hjem med faren sin. Jeg returnerte til stripperen som akkurat gikk av scenen. Jeg var ikke "tilfredstilt" så jeg gikk bort til stripperen og spurte henne hva slags olje hun brukte og om det var "sjåv". å strippe. Ikke så mye respons der. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 SirOwen skrev (12 minutter siden): Dette kunne vært innledningen til en hvilken som helst erotisk novelle i Vi Menn Hallo i luken?? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Fin historie deng! Er ikke helt ferdig Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 dengelgen skrev (3 minutter siden): Del 2 Godt etablert på campingplassen -der festen gikk 24 timer i døgnet. VI gikk ut på Pakhouse og Stutteriet -Pakhouse likte jeg best for der var det stripping 2 gnager pr. kveld!! Jeg ble kjent med en helt lass med nordmenn og noen danske piger. Husker spesielt Linn fra Sogn og Fjordane -hun var HOT men ikke så glad i strippeshow som det jeg var. Jeg lovte henne gull og grønne skoger om hun ble med meg på Pakhouse (dette var ikke et sjakktrekk) Hun ble med men litt motvillig, Stripperen oljet seg og ålet seg opp mot en fra Horten som vi hadde snakket med tidligere på kvelden. Linn HOT var ikke så imponert og gikk ut, jeg gikk motvillig etter og vi klina litt utenfor. I øyekroken så jeg en eldre herre som nærmet seg! Det visste seg å være faren til Linn! Bannskap på sognamoal kan være underholdende å høre på men akkurat der og da var jeg ikke så høy i hatten! Linn HOT tuslet hjem med faren sin. Jeg returnerte til stripperen som akkurat gikk av scenen. Jeg var ikke "tilfredstilt" så jeg gikk bort til stripperen og spurte henne hva slags olje hun brukte og om det var "sjåv". å strippe. Ikke så mye respons der. Etter å ha lest begge dine innlegg så er min foreløpige konklusjon at du var nære ................ og at du har noe å gå på i forhold til taktiske ferdigheter. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 Det med Linn var mest pinlig -noe vilt skulle skje noen dager senere -skal jeg fortsette? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 Ble hun stripper i den Danmark????? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): skal jeg fortsette? Nei da. Ingen liker å se avslutningen av serier de følger. 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 Tyttebærtryne skrev (3 minutter siden): og at du har noe å gå på i forhold til taktiske ferdigheter. Min første kritikk! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Min første kritikk! Bare hyggelig! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Min første kritikk! Prøvde sjeldent å sjekke opp noen, å bli sjekket opp er mye enklere ... Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 16. april 2020 Forfatter Del Skrevet 16. april 2020 11 minutes ago, dengelgen said: Hallo i luken?? Ja...hadde ikke faren til Linn dukket opp, hadde historien havnet i nettopp Vi Menn. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 16. april 2020 Forfatter Del Skrevet 16. april 2020 16 minutes ago, Stormoen33 said: ker telefonen som AP Meaning? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 På teknologisk språk betyr AP Access Point ... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 (endret) Strøm tilbake i ett sekund ... Det er håp! Endret 16. april 2020 av Stormoen33 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 16. april 2020 Forfatter Del Skrevet 16. april 2020 8 minutes ago, Stormoen33 said: På teknologisk språk betyr AP Access Point ... Gidder ikke å google, du får heller utdype litt bedre. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Gidder ikke å google, du får heller utdype litt bedre. Dingsen som gir deg tilgang til internett? Brukte telefonen først, men kom på at jeg kunne koble pc'en til telefonen. Da er telefonen AP. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 16. april 2020 Forfatter Del Skrevet 16. april 2020 Just now, Stormoen33 said: Dingsen som gir deg tilgang til internett? Brukte telefonen først, men kom på at jeg kunne koble pc'en til telefonen. Da er telefonen AP. Mistenkte noe sånt, men har ikke prøvd det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg