Stormoen33 Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 Er vel det som i Hardanger betegnes som ei finta ... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 Vil dere høre flere historier fra min ville ungdom? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Hvordan er diskusjon.no på mobilen? Smått. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 16. april 2020 Forfatter Del Skrevet 16. april 2020 Just now, Stormoen33 said: Smått. Akkurat som på VGD, med andre ord. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 (endret) SirOwen skrev (Akkurat nå): Akkurat som på VGD, med andre ord. Mobil på VGD er helt forferdelig. Så lite brukervennlig som du får det. Tviler på at det er noe bedre her på diskusjon. Endret 16. april 2020 av Nattkjolemedurin Lenke til kommentar
Deila Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Vil dere høre flere historier fra min ville ungdom? Kjør. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 dengelgen skrev (2 minutter siden): Vil dere høre flere historier fra min ville ungdom? Er det damer involvert? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 dengelgen skrev (3 minutter siden): Vil dere høre flere historier fra min ville ungdom? All ears. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 Stummende mørke her nå. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Stummende mørke her nå. Du lyser vel opp med telefonen? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Du lyser vel opp med telefonen? Jo når det trengs, men den suger jo batteri. Selvfølgelig har ungene rotet vekk lommelyktene også. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Jo når det trengs, men den suger jo batteri. Selvfølgelig har ungene rotet vekk lommelyktene også. Mørkt er mørkt (spesielt når strømmen forsvinner). Lyst er lyst. Case closed!!!!!!!!!!! Ehhhh.................. or? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 Nå må noen ut på jobb, ellers må noen gå! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 Mange år siden jeg har opplevd dette. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 Stormoen33 skrev (7 minutter siden): Nå må noen ut på jobb, ellers må noen gå! Hva ærre skattepenga mine går tell? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 (endret) Stormoen33 skrev (3 timer siden): Er det damer involvert? Kan god finne på noe for deg, eller forresten det er noen damer men lite involvert Uansett skulle til Danmark med lånt bil, en litt sliten Opel Kadett -og vi var 3 svære gutter (jeg var minst med med mine 189 cm) og 1 dame som var kjæresten til han ene kameraten min. Vi gutta hadde møtt hverandre på folkehøgskole året før. Ser nå at det kan bli vanskelig å skille alle fra hverandre så la oss si at det var jeg, Thomas, Magne og Sissel (pseudonym selvfølgelig) Thomas og Magne skulle skifte på kjøringen. Jeg og Sissel hadde ikke lappen. Vi begynte kjøringen men innså at det var bare Thomas og Sissel som hadde telt med seg!!! Jaja Jeg og Magne skulle sove i bilen Første etappe endte i Strømstad der vi sov på skift -jeg begynte å angre på turen allerede. Å sove i en Opel Kadett er ikke akkurat luksus. Men vi freste avgårde i 130 km/t (bilen gikk ikke fortere før rattet ristet så kraftig at sjåføren måtte slakke av) BANG!!! Et voldsomt smell under bilen ! Hva i all verden var dette??? Vi stoppet men kunne ikke se noenting -Thomas som kjørte flekket den opp i maksfart men det var underlige lyder. nå sjekket jeg med hele hånda på alle dekkene -det viste seg at et svært stykke av dekket hadde løsnet (regummierte dekk) Vi var nå nær Varberg i Sverige og der hadde jeg vært før -så jeg sa til de andre at hvorfor ikke ta ferja til Grenå herfra? Så vi rullet inn på ferjekaia -her oppdaget vi at startmotoren hadde røket!!! Skubbet bilen på plass og begynte å drikke -jeg drakk for å glemme!!! Sovnet i passasjersetet så da ferja skulle gå måtte de andre skubbe bilen med meg inni inn på ferja. Der fortsatte festen -den ble svært fuktig. Husker ikke mye -bare at jeg skrøt av Jon Rønningen som hadde tatt OL-gull til en sint svenske. Vel vi skubbet bilen ned ferja og startet den på gir -noe vi ble veldig dyktige på etterhvert. Nytt dekk ble kjøpt inn i Grenå og vi satte kursen til Løkken -festplassen for alle ungdommer på den tiden. Inn på campingplassen der vi møtte broren til Thomas av alle og kameraten hans!! Jeg og Magne fikk låne teltet deres, kanskje dette kunne bli suksess likevel? Del 2 kommer senere Endret 17. april 2020 av dengelgen 1 2 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 Hvem var Sissel kjæreste med. Jeg aner et plot her. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Hvem var Sissel kjæreste med. Jeg aner et plot her. Thomas -nei ikke et plot Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 16. april 2020 Del Skrevet 16. april 2020 (endret) Ok. Go on please. Endret 16. april 2020 av Stormoen33 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 16. april 2020 Forfatter Del Skrevet 16. april 2020 11 minutes ago, dengelgen said: Kan god finne på noe for deg, eller forresten det er noen damer men lite involvert Uansett skulle til Danmark med lånt bil, en litt sliten Opel Kadett -og vi var 3 svære gutter (jeg var minst med med mine 189 cm) og 1 dame som var kjæresten til han ene kameraten min. Vi gutta hadde møtt hverandre på folkehøgskole året før. Ser nå at det kan bli vanskelig å skille alle fra hverandre så la oss si at det var jeg, Thomas, Magne og Sissel (pseudonym selvfølgelig) Thomas og Magne skulle skifte på kjøringen. Jeg og Sissel hadde ikke lappen. Vi begynte kjøringen men innså at det var bare Thomas og Sissel som hadde telt med seg!!! Jaja Jeg og Magne skulle sove i bilen Første etappe endte i Strømstad der vi sov på skift -jeg begynte å angre på turen allerede. Å sove i en Opel Kadett er ikke akkurat luksus. Men vi freste avgårde i 130 km/t (bilen gikk ikke fortere før rattet ristet så kraftig at sjåføren måtte slakke av) BANG!!! Et voldsomt smell under bilen ! Hva i all verden var dette??? Vi stoppet men kunne ikke se noenting -Thomas som kjørte flekket den opp i maksfart men det var underlige lyder. nå sjekket jeg med hele hånda på alle dekkene -det viste seg at et svært stykke av dekket hadde løsnet (regummierte dekk) Vi var nå nær Varberg i Sverige og der hadde jeg vært før -så jeg sa til de andre at hvorfor ikke ta ferja til Grenå herfra? Så vi rullet inn på ferjekaia -her oppdaget vi at startmotoren hadde røket!!! Skubbet bilen på plass og begynte å drikke -jeg drakk for å glemme!!! Sovnet i passasjersetet så da ferja skulle gå måtte de andre skubbe bilen med meg inni inn på ferja. Der fortsatte festen -den svært fuktig. Husker ikke mye -bare at jeg skrøt av Jon Rønningen som hadde tatt OL-gull til en sint svenske. Vel vi skubbet bilen ned ferja og startet den på gir -noe vi ble veldig dyktige på etterhvert. Nytt dekk bel kjøpt inn i Grenå og vi satte kursen til Løkken -festplassen for alle ungdommer på den tiden. Inn på campingplassen der vi møtte broren til Thomas av alle og kameraten hans!! Jeg og Magne fikk låne teltet deres, kanskje dette kunne bli suksess likevel? Del 2 kommer senere Dette kunne vært innledningen til en hvilken som helst erotisk novelle i Vi Menn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg