Stormoen33 Skrevet 15. april 2020 Del Skrevet 15. april 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): Har lest i noen tråder, om blant annet Huaweis nye mobil. Hadde det vært på VGD så hadde den vel lignet på DØDSVIRUS tråden ... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 15. april 2020 Del Skrevet 15. april 2020 Tror jeg sier god natt -eller det blir vel god morgen kanskje? Omvendt i stedet for omvendt!! Uansett så logger jeg av! Takk for hyggelig samvær! Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 15. april 2020 Forfatter Del Skrevet 15. april 2020 2 minutes ago, Stormoen33 said: Hadde det vært på VGD så hadde den vel lignet på DØDSVIRUS tråden ... Klokka er 02.20 så du må nesten forklare meg hva du mener. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 15. april 2020 Forfatter Del Skrevet 15. april 2020 Just now, dengelgen said: Tror jeg sier god natt -eller det blir vel god morgen kanskje? Omvendt i stedet for omvendt!! Uansett så logger jeg av! Takk for hyggelig samvær! Takk det samme, dengern! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 15. april 2020 Del Skrevet 15. april 2020 (endret) SirOwen skrev (3 minutter siden): Klokka er 02.20 så du må nesten forklare meg hva du mener. Huawei er fra Kina, konspirasjoner og lignende, eg sie ikke meir. Eller må jo igjen minne om VGD da. Endret 15. april 2020 av Stormoen33 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 15. april 2020 Del Skrevet 15. april 2020 dengelgen skrev (3 minutter siden): Tror jeg sier god natt -eller det blir vel god morgen kanskje? Omvendt i stedet for omvendt!! Uansett så logger jeg av! Takk for hyggelig samvær! God natt deng! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 15. april 2020 Del Skrevet 15. april 2020 Hvor har Tyttebær blitt av forresten? Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 15. april 2020 Forfatter Del Skrevet 15. april 2020 2 minutes ago, Stormoen33 said: Huawei er fra Kina, konspirasjoner og lignende, eg sie ikke meir. Eller må jo igjen minne om VGD da. Ante meg at det var dette du hintet til. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 15. april 2020 Forfatter Del Skrevet 15. april 2020 1 minute ago, Stormoen33 said: Hvor har Tyttebær blitt av forresten? Er jo ikke sesong for tyttebær ennå. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 15. april 2020 Del Skrevet 15. april 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Er jo ikke sesong for tyttebær ennå. Pleier du å plukke tyttebær Owen. Mamma blir alltid glad når jeg gjør det når jeg har vært på fjellet og fisket. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 15. april 2020 Forfatter Del Skrevet 15. april 2020 1 minute ago, Stormoen33 said: Pleier du å plukke tyttebær Owen. Pleier å la være slik at du kan plukke flere til din mor. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 15. april 2020 Del Skrevet 15. april 2020 Eg syns imidlertid at krekling er best! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 15. april 2020 Del Skrevet 15. april 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Pleier å la være slik at du kan plukke flere til din mor. Så Demses frekventerer den Moldemark og fjell? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 15. april 2020 Del Skrevet 15. april 2020 Har lest i et par andre tråder her inne, et par har vært skikkelig deprimerende. Den tråden om han som har kreft, samt den deppetråden. Mørke sinn. Føler folk er mer åpenhjertige her enn på VGD i det minste. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 15. april 2020 Del Skrevet 15. april 2020 Ale-Fawk skrev (1 minutt siden): Føler folk er mer åpenhjertige her enn på VGD i det minste. Det kan jo ha noe med hvilke tråder på VGD man leser, men er uansett enig med deg. VGD er ikke et diskusjons eller debattforum, det er et krangleforum. Har sagt det før også. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 15. april 2020 Forfatter Del Skrevet 15. april 2020 3 minutes ago, Stormoen33 said: Så Demses frekventerer den Moldemark og fjell? Sel sakt. Jeg og Hanner Kjell Inge tar ofte en tur med Den helikopter for at skyte villrein og plukke bjørnebær. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 15. april 2020 Forfatter Del Skrevet 15. april 2020 Just now, Stormoen33 said: VGD er ikke et diskusjons eller debattforum, det er et krangleforum. Spesielt på politikk-norsk forumet. Galskap å bevege seg inn der. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 15. april 2020 Del Skrevet 15. april 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): Jeg og Hanner Kjell Inge tar ofte en tur med Den helikopter for at skyte villrein og plukke bjørnebær. Nei nu har Hanner Kjell Inge tulla fole med Demses, her er ingen rein og ingen av dem bjørne bær, me har den ørret i dei vann og krekling og dem tyttebær. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 15. april 2020 Del Skrevet 15. april 2020 Er snart så desperat at fluestang og sjø-ørretfiske begynner å bli et alternativ. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 15. april 2020 Forfatter Del Skrevet 15. april 2020 5 minutes ago, Stormoen33 said: Nei nu har Hanner Kjell Inge tulla fole med Demses, her er ingen rein og ingen av dem bjørne bær, me har den ørret i dei vann og krekling og dem tyttebær. Hmmmm...ikke rart vi alltid kommer tomhendt tilbake. Vakter!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg