Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

SirOwen skrev (1 minutt siden):

Ja, husket det etterhvert. Har spilt endel GTA, og har j..... lyst til å spille RDR 1 og 2. Regner med at de kan spilles på PS5.

Har ikke fulgt så nøye med på nyheter om PS5 men det tror jeg du kan

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stormoen33 skrev (10 minutter siden):

Skal ikke alle det? Begynne enda en gang på Gran Tourismo skolen for å få gull på alle testene?

Hehe, Husker jeg spilte dette selv. Hadde ratt, gasspedaler og full pakke. Mange år siden nå da.

Lenke til kommentar
Nattkjolemedurin skrev (Akkurat nå):

Hehe, Husker jeg spilte dette selv. Hadde ratt, gasspedaler og full pakke. Mange år siden nå da.

Hadde Petter Solberg racingsete med ratt og pedaler ... ble dessverre refusert når fruen kom i hus ... den ******* kjerringa ...

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Nattkjolemedurin skrev (Akkurat nå):

Hehe, Husker jeg spilte dette selv.

Jeg var en "glad amatør" da jeg årøvde et av de tidlige Grand Turismo-spillene. En bekjent (kompis er å ta for kraftig i) bedyret at jeg måtte sette innstillingene slik at jeg måtte kjøre i real time -8 timer kunne et løp ta!!!! Hallo i luken!!!! 

Lenke til kommentar
SirOwen skrev (1 minutt siden):

RDR2 til PS5.

Kanskje jeg er litt rar men RDR2 ble litt vel realistisk for meg, vaske hesten din???? Hallo i luken!
Likte RDR1 bedre med den vanvittige hypnotiserende musikken og de endeløse jaktmarkene

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (1 minutt siden):

Jeg var en "glad amatør" da jeg årøvde et av de tidlige Grand Turismo-spillene. En bekjent (kompis er å ta for kraftig i) bedyret at jeg måtte sette innstillingene slik at jeg måtte kjøre i real time -8 timer kunne et løp ta!!!! Hallo i luken!!!! 

Det er forbausende mange som faktisk kjører slike løp. Verste jeg hørte om var en som hadde kjørt en runde på Nürburgring med den første Daimler motoriserte vogn, den hadde vel en toppfart på 4 km/t tror jeg. 

Mercedes feirer to milepæler - Bil24.no

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (1 minutt siden):

Verste jeg hørte om var en som hadde kjørt en runde på Nürburgring med den første Daimler motoriserte vogn, den hadde vel en toppfart på 4 km/t tror jeg. 

Psyke folk! 
Jeg liker ikke spill med drager eller aliens eller annet møkk. 
Så det begrenser seg hvor mange forskjellige spill jeg spiller. 

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (3 minutter siden):

Det er forbausende mange som faktisk kjører slike løp. Verste jeg hørte om var en som hadde kjørt en runde på Nürburgring med den første Daimler motoriserte vogn, den hadde vel en toppfart på 4 km/t tror jeg. 

Mercedes feirer to milepæler - Bil24.no

Nok en gang utroligt, Moen. 

Lenke til kommentar
Nattkjolemedurin skrev (5 minutter siden):

Nok en gang utroligt, Moen. 

Jau, der ser du meg foran med den spak og hanner Yiddo som bare kosar seg. Eg måtte også koke den kaffi og gje  ham ganske mykje OOSSSTT.

Me hadde imidlertid dei BBS felgar, så me var dei kulaste i gata.

Endret av Stormoen33
  • Liker 1
Lenke til kommentar
dengelgen skrev (Akkurat nå):

Koni-demparar også?

Nei, men orsak, det er inga demping i den motorisert vogn. Eg kan røypa såpass mykje at Hanner Yiddo krevde at me satt opp telt etter denner karusell, då han blei litt svimmel. Eg måtte sova under den opne himmel. Dagen efter køyrede vi i mål.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...