HYYYL Skrevet 12. april 2020 Del Skrevet 12. april 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Hjelpes ... Ja synes det var urettferdig, kan ikke se jeg har skrevet noen innlegg som er utkastelsesgrunn. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 12. april 2020 Del Skrevet 12. april 2020 Han er nok godt fornøyd. Mods bekreftelse er nok god næring for det enfoldige egoet. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 12. april 2020 Del Skrevet 12. april 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Han er nok godt fornøyd. Mods bekreftelse er nok god næring for det enfoldige egoet. Helt sikkert. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 12. april 2020 Del Skrevet 12. april 2020 (endret) HYYYL skrev (6 minutter siden): Ja synes det var urettferdig, kan ikke se jeg har skrevet noen innlegg som er utkastelsesgrunn. Ikke jeg heller. Med skam må jeg melde at jeg leser 99% av innleggene. Endret 12. april 2020 av Stormoen33 Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 12. april 2020 Del Skrevet 12. april 2020 Tyttebærtryne skrev (8 minutter siden): Bakeren Tytterbærtryne. ...................... Høres ikke bra ut. Betenkelig navn, så jeg anbefaler Bakermester Snipp. På skoleteateret i 5-6 klasse hadde jeg den enorme rollen som bakparten av Den syngende kamel! Ja, det er sant, men ikke noe jeg skryter av. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 12. april 2020 Del Skrevet 12. april 2020 NNightwish skrev (Akkurat nå): Betenkelig navn, så jeg anbefaler Bakermester Snipp. På skoleteateret i 5-6 klasse hadde jeg den enorme rollen som bakparten av Den syngende kamel! Ja, det er sant, men ikke noe jeg skryter av. Mulig å få en autograf? Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 12. april 2020 Del Skrevet 12. april 2020 HYYYL skrev (8 minutter siden): Takk. Jeg ble kastet ut av vgd. Den så jeg ikke komme. Du kommer nok inn igjen om du orker. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 12. april 2020 Del Skrevet 12. april 2020 NNightwish skrev (Akkurat nå): Betenkelig navn, så jeg anbefaler Bakermester Snipp. På skoleteateret i 5-6 klasse hadde jeg den enorme rollen som bakparten av Den syngende kamel! Ja, det er sant, men ikke noe jeg skryter av. Utroligt!! Slapp framparten en aldri så liten prryyympi noengang? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 12. april 2020 Del Skrevet 12. april 2020 NNightwish skrev (Akkurat nå): Betenkelig navn, så jeg anbefaler Bakermester Snipp. På skoleteateret i 5-6 klasse hadde jeg den enorme rollen som bakparten av Den syngende kamel! Ja, det er sant, men ikke noe jeg skryter av. Bakermester Snipp er Skomakergata. Håper du ikke har vært å kjørt bil på den "lille" vakre øya i dag? Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 12. april 2020 Del Skrevet 12. april 2020 Nattkjolemedurin skrev (1 minutt siden): Mulig å få en autograf? Skal høre med min agent Paul Bjørn. 1 Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 12. april 2020 Del Skrevet 12. april 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Bakermester Snipp er Skomakergata Klar over det. Om bakeren i Kardemomme by ikke hadde noe navn, stemmer sikkert. Jeg husker ikke, for lenge siden. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 12. april 2020 Del Skrevet 12. april 2020 Stormoen33 skrev (3 minutter siden): Utroligt!! Slapp framparten en aldri så liten prryyympi noengang? Kanskje under øving. Hukommelsen strekker ikke så langt. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 12. april 2020 Del Skrevet 12. april 2020 Nå er det faen meg 111 km/t i vindkastene i episenteret i Norge. Hjelpes. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 12. april 2020 Del Skrevet 12. april 2020 (endret) NNightwish skrev (4 minutter siden): Skal høre med min agent Paul Bjørn. Flott! Tar gjerne en av Paul Bjørn sine legendariske Youtube-klipp med på kjøpet også. Endret 12. april 2020 av Nattkjolemedurin 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 12. april 2020 Del Skrevet 12. april 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Nå er det faen meg 111 km/t i vindkastene i episenteret i Norge. Hjelpes. Er redd huset mitt skal blåse bort i natt, det er laget av strå. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 12. april 2020 Del Skrevet 12. april 2020 Tyttebærtryne skrev (5 minutter siden): Håper du ikke har vært å kjørt bil på den "lille" vakre øya i dag? Jeg hørte om ulykka på Uttian. Ingen er vel hardt skadet. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 12. april 2020 Del Skrevet 12. april 2020 Nattkjolemedurin skrev (1 minutt siden): Er redd huset mitt skal blåse bort i natt, det er laget av strå. Hvis ulven ikke kommer, så er du nok trygg .................................. din gris? 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 12. april 2020 Del Skrevet 12. april 2020 NNightwish skrev (Akkurat nå): Jeg hørte om ulykka på Uttian. Ingen er vel hardt skadet. Nais. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 12. april 2020 Del Skrevet 12. april 2020 Nattkjolemedurin skrev (3 minutter siden): Er redd huset mitt skal blåse bort i natt, det er laget av strå. Jau, men orsak, er Demses min nabo? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 12. april 2020 Del Skrevet 12. april 2020 And now, something completely different. Reklame for raps!!!!!!!!!!! Yes, raps. Utrolig flotte reklamer de har laget for raps. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg