Stormoen33 Skrevet 9. april 2020 Del Skrevet 9. april 2020 Legen må jo fakturere, får ikke ti ganger tilbake uten det. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 9. april 2020 Del Skrevet 9. april 2020 Just now, Stormoen33 said: Legen må jo fakturere, får ikke ti ganger tilbake uten det. Betaler den nå, så er det ute av verden. Så for øvrig akkurat ferdig Tiger King. Lander på 7/10. Mange lumske, selvopptatte mennesker. Men godt å se Joe Exotic bak murene. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 9. april 2020 Del Skrevet 9. april 2020 Stormoen33 skrev (18 minutter siden): Det er jakten som teller Tyttebær, ikke fangsten. Det er en opplevelse uten like ... Jeg har lagt ned hundrevis av timer uten å få fisk, og satt pris på hvert et minutt. Muligens tusenvis. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 9. april 2020 Del Skrevet 9. april 2020 Tyttebærtryne skrev (3 minutter siden): Jeg har lagt ned hundrevis av timer uten å få fisk, og satt pris på hvert et minutt. Muligens tusenvis. Da er vi to, men i år skjer det!! Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 9. april 2020 Del Skrevet 9. april 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): God natt nå Folks. Det var tidlig. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. april 2020 Forfatter Del Skrevet 9. april 2020 19 minutes ago, Ale-Fawk said: men jeg tok den ikke når han ringte siden jeg sov. Fikk alikevel en regning på 260 kr på sms i går kveld som jeg må betale. Lulz. Den skal du selvsagt ikke betale. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 9. april 2020 Del Skrevet 9. april 2020 Neste ut må vel bli sesong tre av Ozark. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 9. april 2020 Del Skrevet 9. april 2020 The Sinner sesong tre kommer sikkert ikke på Netflix før på slutten av året. Det jeg egentlig vil se nå. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 9. april 2020 Del Skrevet 9. april 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): Den skal du selvsagt ikke betale. Ingen vei utenom. Punktum. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. april 2020 Forfatter Del Skrevet 9. april 2020 Just now, Tyttebærtryne said: Ingen vei utenom. Punktum. Selvsagt er det det, man betaler ikke for et produkt man ikke har fått. Punktum. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 9. april 2020 Del Skrevet 9. april 2020 (endret) Betaler den så jeg slipper et Larry David-moment neste gang jeg er hos legen. Hårsåre typer disse legene. Så important med telefonen i øret i disse dager. Endret 9. april 2020 av Ale-Fawk Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. april 2020 Forfatter Del Skrevet 9. april 2020 Just now, Ale-Fawk said: Betaler den så jeg slippet et Larry David-moment neste gang jeg er hos legen. Hårsåre typer. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 9. april 2020 Del Skrevet 9. april 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): Selvsagt er det det, man betaler ikke for et produkt man ikke har fått. Punktum. Har man, også via andre, bestilt en tjeneste, og ikke benytter den, ............. så kommer det faktura. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 9. april 2020 Del Skrevet 9. april 2020 Jeg har for øvrig skrevet manus til en hel Curb-episode, hvor jeg blant andre har med Ted Danson, Leon og en krakilsk Susie i episoden. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 9. april 2020 Del Skrevet 9. april 2020 Ale-Fawk skrev (Akkurat nå): Jeg har for øvrig skrevet manus til en hel Curb-episode, hvor jeg blant andre har med Ted Danson, Leon og en krakilsk Susie i episoden. Regner med at du har sendt fakurta allerede? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 9. april 2020 Del Skrevet 9. april 2020 1 minute ago, Tyttebærtryne said: Regner med at du har sendt fakurta allerede? Sel sakt. Nei, gjorde det for moro skyld. Ikke så lett å flette ting sammen, men tror det blir bra til slutt. Kanskje få inn en faktura-vits i det, selv om Larry har vært innom det før. Kona til legen hans leste et manus han hadde skrevet og skulle ha 500 dollar for det i ettertid ? 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 9. april 2020 Forfatter Del Skrevet 9. april 2020 6 minutes ago, Tyttebærtryne said: Har man, også via andre, bestilt en tjeneste, og ikke benytter den, ............. så kommer det faktura. Bare folk som driter penger betaler slike regninger. Skjer ingenting hvis man lar den gå i makuleringsmaskinen. Legen må isåfall bevise at han ikke gjorde annet arbeid i de 20 minuttene en slik konsultasjon skulle vare. Min fastlege sa nettopp dette til meg, etter jeg spurte hva det eventuelt ville koste å få en konsultasjon pr telefon, og hva som ville skje hvis jeg ikke rakk å svare når han ringte. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg