Tyttebærtryne Skrevet 8. april 2020 Del Skrevet 8. april 2020 Stormoen33 skrev (5 minutter siden): Helt på linje med Daniel Berg Hestad. Om man sammenligner Roar sin karriere med Daniel Berg Hestad, så er man ........................... Moillesupporter. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 8. april 2020 Del Skrevet 8. april 2020 (endret) Surt å bo i Liverpool i fire år uten å få spille en tellende kamp, mens United på samme tid vinner The Treble samt ligaen tre år på rad. Ser på wiki at han var litt i Stoke Endret 8. april 2020 av Ale-Fawk Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. april 2020 Del Skrevet 8. april 2020 Har vært på Loftus Road og sett QPR-Spurs. Masse ridende politi og greier... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. april 2020 Del Skrevet 8. april 2020 (endret) Ale-Fawk skrev (4 minutter siden): Molde slo vel Ajax i Amsterdam. Det var meget sterkt. Nei, uavgjort, men vi slo Fenerbache 3-1 borte i Europa League i 2015. Uavgort hjemme og borte mot Ajax, Seier hjemme og borte mot Ronny Deilas Celtic, Seier borte mote Fenerbache, tap hjemme. Vant gruppa og røk mot EL vinner Sevilla som kun tapte en kamp i EL det året. Mot Molde på Aker Stadion. Endret 8. april 2020 av Stormoen33 1 Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 8. april 2020 Del Skrevet 8. april 2020 Hva het han med det lange håret på Lillestrøm som aldri klaga over en takling? Han er en ekte legende Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 8. april 2020 Del Skrevet 8. april 2020 Just now, tsetsefluen said: Hva het han med det lange håret på Lillestrøm som aldri klaga over en takling? Han er en ekte legende Bjarmann? 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. april 2020 Del Skrevet 8. april 2020 Tyttebærtryne skrev (3 minutter siden): Om man sammenligner Roar sin karriere med Daniel Berg Hestad, så er man ........................... Moillesupporter. Det syns jeg ikke, begge er legender for sine respektive klubber. Dessuten heter det Molde, ikke Moille, da er man enten fra bygda og/eller har talefeil. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 8. april 2020 Del Skrevet 8. april 2020 Spiser nå tykke loffskiver med masse leverpostei og agurk, Ale. Gull! 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. april 2020 Forfatter Del Skrevet 8. april 2020 8 minutes ago, Tyttebærtryne said: Det mest positive man kan si om Kippe er at han har beholdt plassen i LSK i mange år, og at han har spilt for de eneste ekte røde. Regner ikke Kippe som en ekte rød. To innhopp i Mikke Mus cupen mot lag som Hull og Grimsby endrer ikke på det. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. april 2020 Del Skrevet 8. april 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Spiser nå tykke loffskiver med masse leverpostei og agurk, Ale. Gull! Det er godt ja. Nam nammenam nam ... Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. april 2020 Forfatter Del Skrevet 8. april 2020 7 minutes ago, Granca said: Har vært på Loftus Road #metoo Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 8. april 2020 Del Skrevet 8. april 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): To innhopp i Mikke Mus cupen mot lag som Hull og Grimsby endrer ikke på det. Som sagt; han har spilt for de eneste ekte røde. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 8. april 2020 Del Skrevet 8. april 2020 Leverpostei og agurk er godt. Ble bedt om å skrive det jeg skulle ha på handlelista og vippse, men ikke noe spesielt frister. Så skrev bare servietter. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. april 2020 Del Skrevet 8. april 2020 Bryr meg ikke spesielt om engelsk fotball ... Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. april 2020 Forfatter Del Skrevet 8. april 2020 1 minute ago, Ale-Fawk said: Leverpostei og agurk er godt. Forutsatt at leverposteien er fersk. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 8. april 2020 Del Skrevet 8. april 2020 Ale-Fawk skrev (1 minutt siden): Så skrev bare servietter. Våtservietter eller tørre med påskemotiv? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 8. april 2020 Del Skrevet 8. april 2020 Loftus Road holder jeg meg unna. Krøkka Paddy Kenny og det laget der la seg når de visste at plassen var sikra. De hadde en interessant dokumentar for noen år siden dog, the five year plan eller noe. Den planen gikk i vasken. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 8. april 2020 Forfatter Del Skrevet 8. april 2020 Dette er forøvrig en veldig god leverpostei: Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 8. april 2020 Del Skrevet 8. april 2020 Håper man klarer å kjøpe Jadon Sancho til sommeren, trenger en ekte høyreving. Daniel James er rask, men ikke så mye mer. Får man inn han så begynner laget å se spennende og energifullt ut. En trio der framme med Rashford, Martial og Sancho skadefrie er en drøm. Trenger også en sentral midtbanespiller til, men der er jeg blank på hvem man bør kjøpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg