Stormoen33 Skrevet 6. april 2020 Del Skrevet 6. april 2020 (endret) Ale-Fawk skrev (3 minutter siden): Ekte white trash de gutta som jobber for Joe Exotic. Må ha vært mye dop inni bildet slik tennene ser ut. Det er jo rimelig å tro, men denne kom seg ut av det. https://www.dagbladet.no/kjendis/ny-forlovede-ny-jobb-og-nye-tenner/72333543 En tok selvmord, får håpe han andre også klarer seg. Joe Exotic sitter i hvertfall inne der han bør være. Det er jo positivt. Endret 6. april 2020 av Stormoen33 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 6. april 2020 Del Skrevet 6. april 2020 (endret) 7 minutes ago, Stormoen33 said: Det er jo rimelig å tro, men denne kom seg ut av det. https://www.dagbladet.no/kjendis/ny-forlovede-ny-jobb-og-nye-tenner/72333543 Interessant serie i hvert fall. Mye drama. Da har jeg fem episoder å se Den Mandags-Kveld. Ja, jeg leste om det selvmordet. Virket bizarro. 23 år... Endret 6. april 2020 av Ale-Fawk Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. april 2020 Del Skrevet 6. april 2020 Ale-Fawk skrev (8 minutter siden): Interessant serie i hvert fall. Mye drama. Da har jeg fem episoder å se Den Mandags-Kveld. Ikke glem å gå tur Ale. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. april 2020 Del Skrevet 6. april 2020 Stormoen33 skrev (43 minutter siden): Kva med den Stilton? I like! Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 6. april 2020 Del Skrevet 6. april 2020 (endret) Går dere ofte tur om dagen? Endret 6. april 2020 av Ale-Fawk sloppy norsk Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. april 2020 Del Skrevet 6. april 2020 Granca skrev (2 minutter siden): I like! Jau, den engelsk mann smeltar den ost over kva som helst, dei er veldig opptatt av å smelte den OOOOSSSSSSTT. Var vel bare sandwich med laks og honning/sitrongress vinagrette som ikke hadde smeltet ost sist jeg besøkte den forbaska øya. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. april 2020 Del Skrevet 6. april 2020 Ale-Fawk skrev (5 minutter siden): Går dere ofte tur om dagen? Det er helt nødvendig å gjøre det i morgen. Veslejenta har ikke vært ute på tre uker, så nå tas det grep! 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 6. april 2020 Del Skrevet 6. april 2020 Såpass. Bra med litt frisk luft. Skal forsøke å gå tur annenhver dag kommende veke. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. april 2020 Del Skrevet 6. april 2020 Ale-Fawk skrev (Akkurat nå): Såpass. Bra med litt frisk luft. Skal forsøke å gå tur annenhver dag kommende veke. Det er bra, blir rusletempo i morgen her. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. april 2020 Del Skrevet 6. april 2020 Ale-Fawk skrev (28 minutter siden): Går dere ofte tur om dagen? Skal gjøre det fremover, ja. Lange turer. Minst et par timer. Har ikke vært vær til det før nå. 13 i morra, så 10 og 10 sier den Yr. Gress trenger 6 grader for å gro, sier'em. Så da blir det vel litt grønt strax. På føkkings tide! 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 6. april 2020 Del Skrevet 6. april 2020 Ser ut som påskeværet er i anmarsj, ja. 12 grader og sol i morgen, 15 grader og hel sol tirsdag. Vinden ødelegger litt, men gillar at våren er her. «Jeg velger meg april», som Bjørnstjerne Bjørnson så fint sa det. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. april 2020 Del Skrevet 6. april 2020 Ale-Fawk skrev (2 minutter siden): Jeg velger meg april Jeg velger meg midten av april til midten av oktober. Resten av året i Norge kan doneres til corona-saken. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. april 2020 Del Skrevet 6. april 2020 En golfrunde tar 3,5-5 timer, så det blir en del gåing når Byneset åpner, ja. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 6. april 2020 Del Skrevet 6. april 2020 13 hours ago, Granca said: En golfrunde tar 3,5-5 timer, så det blir en del gåing når Byneset åpner, ja. Virker som om Byneset er «på landet» i Trondheim av det jeg så i en episode av på Tore på Sporet nå. Virket frodig. Adopterte unger ble plassert i et hus med jordmødre der, typ babyer som kom fra kvinnfolk som hadde havnet i ulykka. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. april 2020 Del Skrevet 6. april 2020 Ale-Fawk skrev (2 timer siden): Virker som om Byneset er «på landet» i Trondheim Det stemmer. Korn og jordbær. Og golfbaner. Dette er på landet, men tilhører Trondheim nå. Var egen kommune før. 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 6. april 2020 Del Skrevet 6. april 2020 Minner meg litt om Hankø i Fredrikstad. Mener det er en snasen golfbane der også. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. april 2020 Del Skrevet 6. april 2020 (endret) Ale-Fawk skrev (8 minutter siden): Hankø i Fredrikstad. TM er medlem på Byneset, påstår han. Sikkert på Huseby & Hankø også. Endret 6. april 2020 av Granca 2 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 6. april 2020 Del Skrevet 6. april 2020 Granca skrev (35 minutter siden): TM er medlem på Byneset, påstår han. Sikkert på Huseby & Hankø også. Jeg har nok gått flere golfrunder på Byneset enn han, og jeg har ikke en eneste runde der ute. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg