Stormoen33 Skrevet 5. april 2020 Del Skrevet 5. april 2020 SirOwen skrev (5 minutter siden): LOL, som du nettopp gjorde ?? Nånå Owen, voksne karer. ? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 5. april 2020 Del Skrevet 5. april 2020 Jau, Da sitte eg og skrive på VGD. Det er tomt der. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 5. april 2020 Del Skrevet 5. april 2020 Tyttebærtryne skrev (10 minutter siden): All good i Norges beste by. Ja vi har det bra her i Molde. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 5. april 2020 Del Skrevet 5. april 2020 "Dette er ikke ekte smør" Hva skulle vi gjort uten raps? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 5. april 2020 Del Skrevet 5. april 2020 Forresten, OOOOOOOOSSSTTTTT! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 5. april 2020 Del Skrevet 5. april 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Hva skulle vi gjort uten raps? Nei si det? Fantastiske greier. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 5. april 2020 Del Skrevet 5. april 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Ja vi har det bra her i Molde. Denne har vi avklart tidligere. Selv moldensere tror ikke på denne, men jeg kan godt gjenta følgende: det ser faktisk ok ut å se en foppallstadion ligge nede ved sjøkanten når man tar ferja over til Vestnes. Case closed. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 5. april 2020 Del Skrevet 5. april 2020 Lytter nå til danske Aura Dione. Lettbeint pop. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 5. april 2020 Del Skrevet 5. april 2020 Yiddo10 skrev (3 minutter siden): Jau, Da sitte eg og skrive på VGD. Det er tomt der. Eg trur Hanner Franner jaga alle heim? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 5. april 2020 Del Skrevet 5. april 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Case closed. Vi får vel si det slik da ... Lenke til kommentar
Granca Skrevet 5. april 2020 Del Skrevet 5. april 2020 Stormoen33 skrev (30 minutter siden): God eftermiddag Granca, hvordan står det til i den barteby? Matorgie og Casa de Papel, den sesong nuevo. Hos kompis. Heldigvis ost i den føde. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 5. april 2020 Del Skrevet 5. april 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Fantastiske greier. Har tatt tog gjennom England flere ganger. I Midlands kryr det av gult. Hun jenta fra Sunnmøre i TV-reklamen er ubetalelig. Likeledes hun jenta som sitter fremme i båten i MCDonaldsreklamen. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 5. april 2020 Del Skrevet 5. april 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Eg trur Hanner Franner jaga alle heim? Eg kastede ost efter hanner. Råtten ost, sjølvsakt. Me kaste ikkje den finaste osten Jau, så da endte det med at hanner gjemme seg og eg skrive nu om osten min i VGD Lang historie gjort kort Mvh Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 5. april 2020 Del Skrevet 5. april 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Matorgie og Casa de Papel Hva er bedre enn det og franske serier. Du er en levemann Granca! 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 5. april 2020 Forfatter Del Skrevet 5. april 2020 Ok, satser på at dere juniorer kan holde fortet for en gangs skyld. Now off to lala-land...zzzz.. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 5. april 2020 Del Skrevet 5. april 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Vi får vel si det slik da ... Point taken. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 5. april 2020 Del Skrevet 5. april 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Ok, satser på at dere juniorer kan holde fortet for en gangs skyld. Now off to lala-land...zzzz.. Da får du ha god natt Owen, vær forsiktig. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 5. april 2020 Del Skrevet 5. april 2020 Yiddo10 skrev (4 minutter siden): Jau, så da endte det med at hanner gjemme seg og eg skrive nu om osten min i VGD Kva foretrekkas, den langost eller den meir skøyeraktige kortosten? Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 5. april 2020 Del Skrevet 5. april 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Kva foretrekkas, den langost eller den meir skøyeraktige kortosten? Sjølvsakt den skøyeraktige. Les mitt nye blogginnlegg. Der kan De få innblikk i alle skøyerstrekene til denne korte jævelen av en ost. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 5. april 2020 Del Skrevet 5. april 2020 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Les mitt nye blogginnlegg Jau, det skal eg gjera. Denner blogg er informativ og underhaldande. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg