Tyttebærtryne Skrevet 5. april 2020 Del Skrevet 5. april 2020 Granca skrev (25 minutter siden): De er oppe i rett tid! Som man sa før. Selvsagt alt for tidlig. Må ta igjen det tapte om en stund. Gikk av søvntoget et par holdeplasser for tidlig i dag. Det er ikke mulig å ta igjen tapt søvn. Sånn til info. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 5. april 2020 Del Skrevet 5. april 2020 Ale-Fawk skrev (15 minutter siden): Ut på tur, aldri sur. Way to gå. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 5. april 2020 Del Skrevet 5. april 2020 Tyttebærtryne skrev (39 minutter siden): Det er ikke mulig å ta igjen tapt søvn. Sånn til info. Det greier jeg personlig helt fint. Sånn til info. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 5. april 2020 Del Skrevet 5. april 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Det greier jeg personlig helt fint. Sånn til info. he, he. Nei, du tror du gjør det. Sånn til info. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 5. april 2020 Del Skrevet 5. april 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): he, he. Nei, du tror du gjør det. Sånn til info. Du får leve i den trua. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 5. april 2020 Del Skrevet 5. april 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Du får leve i den trua. Sorry Mac. Tror ikke, jeg vet, fordi andre vet. To kjappe eksempler. https://www.nettavisen.no/livsstil/kan-du-ta-igjen-tapt-sovn-psykologer-avliver-sovnmyte/3423590912.html https://www.helsenett.no/137-sykdommer/sovn/sovn/15962-kan-ikke-ta-igjen-sovn.html Kan du ta igjen de timene du hadde forrige døgn? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. april 2020 Del Skrevet 5. april 2020 "Det er ikke mulig å ta igjen tapt søvn. Sånn til info" Bruce Lee vet dette av egen erfaring Lenke til kommentar
Granca Skrevet 5. april 2020 Del Skrevet 5. april 2020 Sånn. Nå har jeg sovet litt til, og føler meg opplagt. Det gjorde jeg ikke i sted. Sover rundt 10 timer i døgnet. Snakket ikke om å ta igjen søvn fra i går, men fra i natt. Våknet for tidlig. Og da hjelper det for meg å sove litt mer. Hver gang. Leste også en gang at noen forskere hadde funnet ut at det ikke hjelper å tøye ut etter trening. Hvis jeg ikke tøyer ut, så får jeg senestrekk nærmest hver gang, hvis jeg derimot tøyer ut, så får jeg det aldri. UGH! 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 5. april 2020 Del Skrevet 5. april 2020 Ble tre pølser i brød og to kopper cola på turen. Men ble aldri andpusten, så da sier jeg meg fornøyd. Bra. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 5. april 2020 Forfatter Del Skrevet 5. april 2020 Guten Morgen, meine Kätzchen Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 5. april 2020 Forfatter Del Skrevet 5. april 2020 Just now, Yiddo10 said: Ro dere ned. Sorry. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 5. april 2020 Del Skrevet 5. april 2020 Sitter i nattkjole med urin nå. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 5. april 2020 Del Skrevet 5. april 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Ro dere ned. Jau, eg skal ro ned til den butikk å kjøpa den kål hode. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 5. april 2020 Del Skrevet 5. april 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): Mmmmmmmm OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSSSSTTTTT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg