Granca Skrevet 4. april 2020 Del Skrevet 4. april 2020 Bare tre årstider i den plankeby. Vår, sommer, høst og så er det vår igjen. 1 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 4. april 2020 Del Skrevet 4. april 2020 Skal på grilltur i morgen på andre siden av brua, blir koselig. Litt vind, men ti plussgrader lover godt. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. april 2020 Del Skrevet 4. april 2020 I Molde kom det 20 cm snø forrige natt. Første gang jeg har måkt snø denne vinteren. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 4. april 2020 Del Skrevet 4. april 2020 Håper den røde teksten over blir fjernet i løpet av kvelden. Har troen på Gavekort. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. april 2020 Del Skrevet 4. april 2020 Ale-Fawk skrev (11 minutter siden): Håper den røde teksten over blir fjernet i løpet av kvelden. Har troen på Gavekort. Burde i det minste blitt gul, det er jo påske? 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. april 2020 Del Skrevet 4. april 2020 Bensin billigere enn diesel altså? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. april 2020 Del Skrevet 4. april 2020 Granca skrev (4 minutter siden): Priskrig i den barteby: Det der va jo litt dyrt, vel? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. april 2020 Del Skrevet 4. april 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Bensin billigere enn diesel altså? Ja, utrolig. Lurer på om jeg har sett dette før? Må være uuuuutrolig lenge siden. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. april 2020 Del Skrevet 4. april 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Ja, utrolig. Lurer på om jeg har sett dette før? Må være uuuuutrolig lenge siden. Tidlig 2000 tall kanskje. før den gangens regjering bestemte seg for at diesel var mer miljøvennlig en bensin. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. april 2020 Del Skrevet 4. april 2020 I forhold til Granca er det dyrt. Har dessverre(?) full tank på alle bilene mine. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. april 2020 Del Skrevet 4. april 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Har dessverre(?) full tank på alle bilene mine. Så Ferrarien, Lamboen og Land Roveren er fullstappet med drivstoff? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. april 2020 Del Skrevet 4. april 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Så Ferrarien, Lamboen og Land Roveren er fullstappet med drivstoff? Er ikke det minste fnugg bilinteressert, så det handler bare om to skodaer. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. april 2020 Del Skrevet 4. april 2020 (endret) Granca skrev (2 minutter siden): to skodaer. Bra biler det, hadde heller kjøpt Skoda enn VW. Endret 4. april 2020 av Stormoen33 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. april 2020 Del Skrevet 4. april 2020 Skoda ........... veeeeldig mye bil for pengene. VW eier vel Skoda, eller husker jeg feil? Toyota, kan konkurrere med Skoda ift. bil igjen for pengene-prinsippet. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. april 2020 Del Skrevet 4. april 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Skoda ........... veeeeldig mye bil for pengene. VW eier vel Skoda, eller husker jeg feil? Det er riktig det, alle deler i Skoda bilene er fra VW, Skoda er jo rimeligere enn VW så da blir valget enkelt for de som skjønner dette. Jeg kjører imidlertid BMW. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. april 2020 Del Skrevet 4. april 2020 Tyttebærtryne skrev (3 minutter siden): Skoda ........... veeeeldig mye bil for pengene Mm. Det var derfor jeg kjøpte dem. Tips fra en bilinteressert kompis. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 4. april 2020 Del Skrevet 4. april 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Jeg kjører imidlertid BMW Skal hilse fra Hoppidioten og si at du er en forbannet kapitalist! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 4. april 2020 Del Skrevet 4. april 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Skal hilse fra Hoppidioten og si at du er en forbannet kapitalist! Hils tilbake og si at jeg setter kjøreglede og design i høysetet. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 4. april 2020 Del Skrevet 4. april 2020 Stormoen33 skrev (6 minutter siden): Jeg kjører imidlertid BMW. Hei Bjørn Rune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg